Hard gewerkt van de week zo te zienquote:
ik heb geen beeldquote:
welke codec is het dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
WMP10 doet alles hooren anders heb je de nimo codec pack nodig
Prachtigquote:
14.gifquote:Op zondag 31 juli 2005 14:47 schreef djenneke het volgende:
Maar mikki is echt my buddy... echt een wereldkat!
quote:
Pluisje verdient een lintje!quote:Op zondag 31 juli 2005 14:50 schreef djenneke het volgende:
Ik was lekker een sigaretje aan het roken in de woonkamer, en ze begon allemaal raar te miauwen, en kwam steeds naar me toe, liep weer weg, en omkijken of ik haar wilde volgen. Dus uiteindelijk loop ik mee... stond het gas open!
pluisje is slim!
quote:Op zondag 31 juli 2005 14:50 schreef djenneke het volgende:
Ik was lekker een sigaretje aan het roken in de woonkamer, en ze begon allemaal raar te miauwen, en kwam steeds naar me toe, liep weer weg, en omkijken of ik haar wilde volgen. Dus uiteindelijk loop ik mee... stond het gas open!
pluisje is slim!
quote:Op zondag 31 juli 2005 14:50 schreef djenneke het volgende:
pluisje is slim!
Tja katten hequote:Op zondag 31 juli 2005 14:52 schreef djenneke het volgende:
Mikki is niet zo slim... die bleef gewoon op de bank liggen
maar die is weer echt streetwise, weet altijd alles te pakken, te openen, te beklimmen, ik sta altijd weer versteld hoe tie het allemaal voor elkaar krijgt...
leuk he?!quote:
ik wil ook, maar dat mag niet van mn oudersquote:Op zondag 31 juli 2005 14:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
leuk he?!![]()
ik zou er nog wel een willen, maar mag niet van mijn vriend![]()
dan wordt het tijd dat je op jezelf gaat wonen!quote:Op zondag 31 juli 2005 14:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wil ook, maar dat mag niet van mn ouders
en dat duurd nog minstens een jaarquote:Op zondag 31 juli 2005 14:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat je op jezelf gaat wonen!![]()
![]()
*eensquote:Op zondag 31 juli 2005 14:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat je op jezelf gaat wonen!![]()
![]()
quote:
Mikki is ook echt een knuffelbeest, niet bij me weg te krijgen! Tenzij hij slaapt danquote:
dat weet ik nog niet zo zeker hoorquote:
dat kan altijd jaquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 14:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mikki is ook echt een knuffelbeest, niet bij me weg te krijgen! Tenzij hij slaapt dan
Nou ikke welquote:
quote:
ik heb oko trek, ik eet alleen te weinigquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:15 schreef djenneke het volgende:
ik heb zin in snoep, maar dat heb ik niet...
ja maar, ik bedoel, geen chocola, maar veel suiker zeg maar... niet dat ik weet trouwensquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |