ok, daarover verschillen we van mening danquote:Op zondag 31 juli 2005 16:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tuurlijk is het ook een spel, maar zeker ook een sport!
Ah kijk, dus jij bent ook helemaal thuis in het smaakpalet van de Mexicaanse keuken.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen zorgen, ik heb ook weleens een Mexicano gehad
Zou je zulke afstanden met een hockeystick kunnen halen?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn verste is 80maar dat was op een driving range, en je mocht geen driver gebruiken (was met een 7 inch ofzoiets) en dat was mijn allereerste keer....
ik haalde 200 de eerste keerquote:Op zondag 31 juli 2005 16:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn verste is 80maar dat was op een driving range, en je mocht geen driver gebruiken (was met een 7 inch ofzoiets) en dat was mijn allereerste keer....
zolang je mijn sport niet afkraakt, vind ik je nog wel lief hoor... (ik knijp wel een oogje dicht, vooruit....)quote:Op zondag 31 juli 2005 16:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok, daarover verschillen we van mening dan
hopelijk ben ik nog wel een beetje lief?
bal opgooien en dan hard meppen moet je 80 toch zeker halen. zeker met een golfbal. 200 zou ook nog best te halen zijnquote:Op zondag 31 juli 2005 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je zulke afstanden met een hockeystick kunnen halen?
He geile gozert, is het waar wat ze zeggen over de zwarte medemens?quote:
Je bent een schat!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:11 schreef djenneke het volgende:
valt het jullie ook op dat ik vandaag nog steeds lief, meegaand, complimenteus ben?
Ik weet er alles vanquote:Op zondag 31 juli 2005 16:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah kijk, dus jij bent ook helemaal thuis in het smaakpalet van de Mexicaanse keuken.![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
He geile gozert, is het waar wat ze zeggen over de zwarte medemens?![]()
![]()
ik sla wel goed, maar mocht mijn club dan ook niet hoger dan mijn middel doen, om mij techniek bij te brengen... dus heb niet voluit geslagen...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik haalde 200 de eerste keer
op een driverange
ik sla alleen verkeerd. Ik sla op de honkbalmanier en dat mag niet. Als ik nu eens leer om goed te slaan op de golfmanier dan ga ik zeker vedrer komen
ahaquote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik sla wel goed, maar mocht mijn club dan ook niet hoger dan mijn middel doen, om mij techniek bij te brengen... dus heb niet voluit geslagen...
nee hoor, ik kraak snookeren niet afquote:Op zondag 31 juli 2005 16:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
zolang je mijn sport niet afkraakt, vind ik je nog wel lief hoor... (ik knijp wel een oogje dicht, vooruit....)
valt het jullie ook op dat ik vandaag nog steeds lief, meegaand, complimenteus ben?
afkraken?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, ik kraak snookeren niet af
Da's iets wat ik voor de lol doe (of deed eigenlijk)
wat... dat afkraken of snookeren?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, ik kraak snookeren niet af
Da's iets wat ik voor de lol doe (of deed eigenlijk)
Slijmbalquote:
Dat ze een warme roze binnenvoering hebben?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben lid van een besloten chique business golfclub in Apeldoornquote:Op zondag 31 juli 2005 16:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
mss samen een keer naar een Golfclub gaan dan?
De mannelijke variant van de mythe natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2005 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ze een warme roze binnenvoering hebben?Weeniet, ik zal vanavond eens op de Hardebollenstraat gaan kijken
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je bent BLAUW![]()
*MED induikelt
Proficiat!![]()
My thoughts exactly (en bij mij was het dan nog maar een paar dagenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Dude blauw! Je kan een hoop missen in een weekje, dat blijkt
. Heb ik nog meer gemist
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |