ok.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:28 schreef Eilanden het volgende:
Ik vind het een beetje slap geouwehoer over bepalende en niet-bepalende users......
Iedereen die zin heeft om te komen, komt gewoon en de users die om wat voor reden dan ook niet willen, komen gewoon niet.....
En wanneer is een user bepalend? En bepalend voor wat?En waarom moet daar meer moeite voor gedaan worden? Het zijn geen oppergoden of zoiets....
Kortom: slap geouwehoer ... laten we nu maar eerst een datum afspreken ... plant wat makkelijker
Goed voor de samenleving dat jij nog eens gaat studerenquote:
denk je datquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat dos en christensen maar met 2en gaan meeten. De rest kan ze toch niet verstaan![]()
.
Het gaat inderdaad niet erg geweldig de laatste 2 dagenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goed voor de samenleving dat jij nog eens gaat studeren
wij nemen de de_tolk wel meequote:
hahaha ja. die moet dat kunnenquote:
Uiteraard heeft Rotterdam of Dordrecht wel mijn voorkeur. Of Breda.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
MM komt niet op meetings zolang ze niet in Rotterdam of elders bij hem in de buurt worden gehouden en Tong heb ik nog nooit gezien op meetings en die zal dat ook nooit doen denk ik.
De nummer 3 komt trouwens ook niet.
ook primaquote:Op zondag 31 juli 2005 16:20 schreef Eilanden het volgende:
OK... dan hebben we oktober afgesproken
Wordt het dan 1,8,15,22,29 oktober?
* Bluezz loopt agenda na..... :quote:Op zondag 31 juli 2005 16:20 schreef Eilanden het volgende:
OK... dan hebben we oktober afgesproken
Wordt het dan 1,8,15,22,29 oktober?
engels iddquote:Op zondag 31 juli 2005 17:16 schreef Bos81 het volgende:
Die tijden zijn neem ik aan de Engelse tijden, Pascal ? Of toch gewoon de Nederlandse ?
Voor 6-en?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
15 is lastiger aangezien ik dan op tijd weg moet
22 lijkt me de beste optie want dan is een vrij weekend van het voetbal volgens mijquote:Op zondag 31 juli 2005 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik ff de TT veranderen in Ergens in (29) Oktober
wel voetbal op de 22e en PSV - Ajax is de 23equote:Op zondag 31 juli 2005 17:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
22 lijkt me de beste optie want dan is een vrij weekend van het voetbal volgens mij
ik doelde eigenlijk op het amateurvoetbalquote:Op zondag 31 juli 2005 18:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wel voetbal op de 22e en PSV - Ajax is de 23e
Ik weet niet of ik dan al in m'n eigen huissie kan of in het tijdelijke zit, maar dat zou oktober/november klaar zijn ofzoietsquote:Op zondag 31 juli 2005 18:10 schreef Bluezz het volgende:
VoreG, komen wij bij jou ff de indrink doen
Idd!quote:Op zondag 31 juli 2005 19:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Als de 22e een vrij amateurvoetbalweekend is dan lijkt me die dag uiterst geschikt
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:21 schreef FrankyMcG het volgende:
*tvp*
Ligt aan de datum die gekozen wordt, en of SCH komt!
Wij hebben toch onze private-monthly-meetings als Golfer van huis is!quote:
ssssstttttquote:Op zondag 31 juli 2005 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Wij hebben toch onze private-monthly-meetings als Golfer van huis is!
shit zitten we met jou weerquote:Op zondag 31 juli 2005 22:25 schreef appelsientje het volgende:
oktober![]()
Tja dat wordt een beetje lastig..
ik weet het niet zeker zal het morgen even navragen.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Als 22 oktober geen amateurvoetbal is ben ik zeker voor die datum!
Klinkt prima (de 29e zit ik met m'n verjaardag in dat weekend).quote:Op zondag 31 juli 2005 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Als 22 oktober geen amateurvoetbal is ben ik zeker voor die datum!
Ik zit dan in Sydneyquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:58 schreef DutchGooner het volgende:
De 22e? Helaas,dan zit ik in London
Niet als we het op de 22e doen he slimpiequote:Op maandag 1 augustus 2005 11:13 schreef Bjoro het volgende:
hoi pipeloi
* Bjoro komt wel langs, maar moet eerst zelf spelen, zal dus wel later zijn !
sommige mensen posten (een verkapte tvp) eerst en lezen dan pas het topic door, slimpiequote:Op maandag 1 augustus 2005 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet als we het op de 22e doen he slimpie
oa, oktober is voor mij een drukke maandquote:
de 24-ste moet me wel lukkenquote:
een ai over je bolletjequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Wederom een paar dagen voor mijn verjaardag, krijg ik allemaal kado'tjes enzo
[SCH quote veranderaar aan]quote:
PSV shirt zal je goed staanquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Wederom een paar dagen voor mijn verjaardag, krijg ik allemaal kado'tjes enzo
De 22e is vrij voor de hoofdklasse zaterdag, maar of de rest dan ook automatisch niet speelt??quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Mocht het amateur voetbal op de 22e een vrij weekend hebben lijkt me die dag het beste, aangezien er nog al wat VBL-ers zelf ook trachtten te voetballen...
Mocht er meer animo zijn voor de 29e vind ik dat ook wel prima, maar mijn voorkeur gaat dan toch zeker uit naar de 22e...
Wat heeft de 24e met de 22e te maken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
24 september is ASWH - Spakenburg. No way dat ik die mis!
ach die verliezen ze tochquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
24 september is ASWH - Spakenburg. No way dat ik die mis!
So what?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie het al, het zal nog moeilijk worden alle Hools in 1 kroeg op 1 dag te krijgen
Volgens mij bedoel je wat andersquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:23 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zou het juist toejuichen als er wat minder niet-Hoolers zouden komen.
je zou het toejuichen als er minder niet hoolers zouden komen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
So what?
VBL is veel meer dan alleen Hools....
Ik zou het juist toejuichen als er wat minder niet-Hoolers zouden komen.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je zou het toejuichen als er minder niet hoolers zouden komen?dat bedoel je waarschijnlijk anders
quote:
Gaat het niet om,ik denk dat veel niet-hoolers totaal geen zin hebben omdat het de grote meerderheid uit het Hools-kliekje bestaat.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wat zeur je, jij kon toch niet in oktober?
beetje jammer zou dat zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gaat het niet om,ik denk dat veel niet-hoolers totaal geen zin hebben omdat het de grote meerderheid uit het Hools-kliekje bestaat.
ik kom nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:23 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zou het juist toejuichen als er wat meer niet-Hoolers zouden komen.
zoals hij zegt !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 04:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gelul over een kliekje en mijn eerder aangesneden punt komen uiteindelijk op hetzelfde neer: VBL meeting moet ook VBL meeting zijn en niet iets anders.
dus jij komt wel !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Alleen Joden mogen niet komen, want die krijgen klappen van mij!
Ligt aan de datum en wie er komen, maar de laatste keer dat ik er was vond ik het erg gezellig!quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Alleen Joden mogen niet komen, want die krijgen klappen van mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |