Dat vind ik nou weer typisch een reactie van een vrouw. Dat zeg ik toch helemaal niet. Het is alleen leuker als de bepalende users er ook zijn en misschien moeten we daar wat meer moeite voor doen.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Volgens Stanley ben ik niet welkom
Maar als ik kom kom ik toch.
Zie sig
Mede mogelijk gemaakt door Voreg
Moet je mijn bankrekeningnummer weten?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
. Het is alleen leuker als de bepalende users er ook zijn en misschien moeten we daar wat meer moeite voor doen.
*Hap*quote:Op zondag 31 juli 2005 00:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat vind ik nou weer typisch een reactie van een vrouw. Dat zeg ik toch helemaal niet. Het is alleen leuker als de bepalende users er ook zijn en misschien moeten we daar wat meer moeite voor doen.
Je weet nooit waar het goed voor is.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moet je mijn bankrekeningnummer weten?
* clauwheee ook heeeeeel voorzichtig dit topic binnen loopt.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:04 schreef Noca het volgende:
Even een tvp.
Ik roep nog niks, want heb geen zin weer op het laatste moment af te zeggen
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:04 schreef Noca het volgende:
Even een tvp.
Ik roep nog niks, want heb geen zin weer op het laatste moment af te zeggen
Niets ervan ... niet afzeggen jullie twee ..... gewoon komenquote:Op zondag 31 juli 2005 01:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
* clauwheee ook heeeeeel voorzichtig dit topic binnen loopt.
ok.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:28 schreef Eilanden het volgende:
Ik vind het een beetje slap geouwehoer over bepalende en niet-bepalende users......
Iedereen die zin heeft om te komen, komt gewoon en de users die om wat voor reden dan ook niet willen, komen gewoon niet.....
En wanneer is een user bepalend? En bepalend voor wat?En waarom moet daar meer moeite voor gedaan worden? Het zijn geen oppergoden of zoiets....
Kortom: slap geouwehoer ... laten we nu maar eerst een datum afspreken ... plant wat makkelijker
Goed voor de samenleving dat jij nog eens gaat studerenquote:
denk je datquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat dos en christensen maar met 2en gaan meeten. De rest kan ze toch niet verstaan![]()
.
Het gaat inderdaad niet erg geweldig de laatste 2 dagenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goed voor de samenleving dat jij nog eens gaat studeren
wij nemen de de_tolk wel meequote:
hahaha ja. die moet dat kunnenquote:
Uiteraard heeft Rotterdam of Dordrecht wel mijn voorkeur. Of Breda.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
MM komt niet op meetings zolang ze niet in Rotterdam of elders bij hem in de buurt worden gehouden en Tong heb ik nog nooit gezien op meetings en die zal dat ook nooit doen denk ik.
De nummer 3 komt trouwens ook niet.
ook primaquote:Op zondag 31 juli 2005 16:20 schreef Eilanden het volgende:
OK... dan hebben we oktober afgesproken
Wordt het dan 1,8,15,22,29 oktober?
* Bluezz loopt agenda na..... :quote:Op zondag 31 juli 2005 16:20 schreef Eilanden het volgende:
OK... dan hebben we oktober afgesproken
Wordt het dan 1,8,15,22,29 oktober?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |