Wehe, wel waar overigens.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:12 schreef DIGGER het volgende:
Tong wil natuurlijk komen maar durft niet
DutchGooner wil wel komen maar wacht tot het allerlaatse moment op wie er wel en niet komt en maakt dan pas z'n keuze
Sandman en andere Zeeuwen komen pas als ze eerst het halve NS net gehad hebben
Methodmich vindt het maar weer te ver weg
Dylan Dog, die komt nooit, dat sommigen nog steeds niet doorhebben dat het een geniale groepskloon is
Doc, die is geen mod meer dus komt nu graag om zich te misdragen
SCH behoort tot meeting meubulair, net als Golfer, Justmuts en Bluezz
Bjoro, die komt maar schijnt nu figuurtjes van Nijntje in de zijkant van z'n haar geschoren te hebben.
Zjroentjuh claimt dat ie niet kan omdat ie moet voetballen, terwijl ie gewoon een kater heeft
TonyMontana komt wel, maar schijnt onzichtbaar te zijn, dus niemand ziet hem.
Popolon wil altijd komen, maar er wordt elke keer te weinig gepot om z'n retourvlucht te kunnen betalen.
Voor Olavski schijnt dat net zo te zijn overigens.
Mja, dat is het wel zo'n beetje
* Dos37 doneert 10 euroquote:
Gewoon je bruiloftgasten bij de enkels pakken en leegschuddenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:59 schreef golfer het volgende:
Ik weet nog niet of ik dit keer van de partij ben.
September nogal dure meeting en trouwmaand voor me.
Amen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:12 schreef DIGGER het volgende:
DutchGooner wil wel komen maar wacht tot het allerlaatse moment op wie er wel en niet komt en maakt dan pas z'n keuze
Moet je Arcee eerst vragen een lijst te makenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zoek een datum waarop de tien mensen die het meest posten allemaal kunnen, dan volgen de waterdragers vanzelf.
Tong en MM,de mensen die hier het meest posten komen al niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zoek een datum waarop de tien mensen die het meest posten allemaal kunnen, dan volgen de waterdragers vanzelf.
DIGGER is positief bezig geweestquote:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tong en MM,de mensen die hier het meest posten komen al niet.
die kunt nie aanquote:
MM komt niet op meetings zolang ze niet in Rotterdam of elders bij hem in de buurt worden gehouden en Tong heb ik nog nooit gezien op meetings en die zal dat ook nooit doen denk ik.quote:
De kans dat hij komt is wel groter dan voorheen. (mijn inschatting)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet je Arcee eerst vragen een lijst te maken. En van die 10 komt niet iedereen.
MM zeker niet want alles waarvoor je later dan 6 uur thuis kan komen is te ver
euhmquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
MM komt niet op meetings zolang ze niet in Rotterdam of elders bij hem in de buurt worden gehouden en Tong heb ik nog nooit gezien op meetings en die zal dat ook nooit doen denk ik.
De nummer 3 komt trouwens ook niet.
Lichteraan wat je wil. Wil je gewoon mensen ontmoeten van een forum of wil je echt een biertje gaan drinken met de mensen met wie je echt een discussie hebt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Maar praat ik onzin als ik zeg dat de insteek misschien zou moeten zijn dat dit soort gasten sowieso komen omdat ze ook op het forum een prominente rol spelen?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat dos en christensen maar met 2en gaan meeten. De rest kan ze toch niet verstaan![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |