wat flauwquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:26 schreef popolon het volgende:
Ik kan helaas niet.
makkelijkste voor iedereen + voetbal in engeland is het merendeel op de zaterdagquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:37 schreef mitt het volgende:
waarom altijd op zaterdag?
Moet er altijd naar Engels voetbal gekeken worden dan? Er kan toch ook gewoon kansloos bier gedronken worden?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
makkelijkste voor iedereen + voetbal in engeland is het merendeel op de zaterdag![]()
Maandagavondmeeting bij Voetbal Insitequote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik kom alleen als de grote kanonnen komen. Dan mag het ook pas de naam VBL meet dragen vind ik eigenlijk.Niet dat het uitmaakt wat ik vind of zo.
Wat is er mis met vrijdagavond? Live wedstrijd op RTL5, geen (veld)voetbalverplichtingen en de laatste treinen gaan vanaf 22.30u.
Wie zijn de grote kanonnen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik kom alleen als de grote kanonnen komen. Dan mag het ook pas de naam VBL meet dragen vind ik eigenlijk.Niet dat het uitmaakt wat ik vind of zo.
Wat is er mis met vrijdagavond? Live wedstrijd op RTL5, geen (veld)voetbalverplichtingen en de laatste treinen gaan vanaf 22.30u.
hier ben ikquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Agh dat komt wel goed denk ik. een aantal zijn niet online natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Weet je, ik was misschien iets te voorbarig. Het is sowieso wel gezellig. Het lijkt me alleen zo veel leuker als ook daadwerkelijk 'alle' VBL-ers komen, de čchte...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:38 schreef Parvus het volgende:
Gaan jullie voetballen, ik houd van voetbal.
zo ja kom ik:):):):)
we gaan elfequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:38 schreef Parvus het volgende:
bier zuipen en voetbal kijkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:38 schreef Parvus het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je de fysieke gesteldheid van veel VBL-ers ziet dan gaat dat niet gebeuren
VoreG moet hier even kijken Voetballende VBL-ers deel 8, op naar weer een seizoen!quote:
Ik kom, zuip en hoor dan de volgende dag dat ik geweest ben.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:16 schreef Dos37 het volgende:
en jezelf DIGGER
en zo hoort hetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik kom, zuip en hoor dan de volgende dag dat ik geweest ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |