MM komt niet op meetings zolang ze niet in Rotterdam of elders bij hem in de buurt worden gehouden en Tong heb ik nog nooit gezien op meetings en die zal dat ook nooit doen denk ik.quote:
De kans dat hij komt is wel groter dan voorheen. (mijn inschatting)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet je Arcee eerst vragen een lijst te maken. En van die 10 komt niet iedereen.
MM zeker niet want alles waarvoor je later dan 6 uur thuis kan komen is te ver
euhmquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
MM komt niet op meetings zolang ze niet in Rotterdam of elders bij hem in de buurt worden gehouden en Tong heb ik nog nooit gezien op meetings en die zal dat ook nooit doen denk ik.
De nummer 3 komt trouwens ook niet.
Lichteraan wat je wil. Wil je gewoon mensen ontmoeten van een forum of wil je echt een biertje gaan drinken met de mensen met wie je echt een discussie hebt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Maar praat ik onzin als ik zeg dat de insteek misschien zou moeten zijn dat dit soort gasten sowieso komen omdat ze ook op het forum een prominente rol spelen?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat dos en christensen maar met 2en gaan meeten. De rest kan ze toch niet verstaan![]()
.
Dat vind ik nou weer typisch een reactie van een vrouw. Dat zeg ik toch helemaal niet. Het is alleen leuker als de bepalende users er ook zijn en misschien moeten we daar wat meer moeite voor doen.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Volgens Stanley ben ik niet welkom
Maar als ik kom kom ik toch.
Zie sig
Mede mogelijk gemaakt door Voreg
Moet je mijn bankrekeningnummer weten?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
. Het is alleen leuker als de bepalende users er ook zijn en misschien moeten we daar wat meer moeite voor doen.
*Hap*quote:Op zondag 31 juli 2005 00:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat vind ik nou weer typisch een reactie van een vrouw. Dat zeg ik toch helemaal niet. Het is alleen leuker als de bepalende users er ook zijn en misschien moeten we daar wat meer moeite voor doen.
Je weet nooit waar het goed voor is.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moet je mijn bankrekeningnummer weten?
* clauwheee ook heeeeeel voorzichtig dit topic binnen loopt.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:04 schreef Noca het volgende:
Even een tvp.
Ik roep nog niks, want heb geen zin weer op het laatste moment af te zeggen
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:04 schreef Noca het volgende:
Even een tvp.
Ik roep nog niks, want heb geen zin weer op het laatste moment af te zeggen
Niets ervan ... niet afzeggen jullie twee ..... gewoon komenquote:Op zondag 31 juli 2005 01:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
* clauwheee ook heeeeeel voorzichtig dit topic binnen loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |