Klinkt prima (de 29e zit ik met m'n verjaardag in dat weekend).quote:Op zondag 31 juli 2005 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Als 22 oktober geen amateurvoetbal is ben ik zeker voor die datum!
Ik zit dan in Sydneyquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:58 schreef DutchGooner het volgende:
De 22e? Helaas,dan zit ik in London
Niet als we het op de 22e doen he slimpiequote:Op maandag 1 augustus 2005 11:13 schreef Bjoro het volgende:
hoi pipeloi
* Bjoro komt wel langs, maar moet eerst zelf spelen, zal dus wel later zijn !
sommige mensen posten (een verkapte tvp) eerst en lezen dan pas het topic door, slimpiequote:Op maandag 1 augustus 2005 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet als we het op de 22e doen he slimpie
oa, oktober is voor mij een drukke maandquote:
de 24-ste moet me wel lukkenquote:
een ai over je bolletjequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Wederom een paar dagen voor mijn verjaardag, krijg ik allemaal kado'tjes enzo
[SCH quote veranderaar aan]quote:
PSV shirt zal je goed staanquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Wederom een paar dagen voor mijn verjaardag, krijg ik allemaal kado'tjes enzo
De 22e is vrij voor de hoofdklasse zaterdag, maar of de rest dan ook automatisch niet speelt??quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Mocht het amateur voetbal op de 22e een vrij weekend hebben lijkt me die dag het beste, aangezien er nog al wat VBL-ers zelf ook trachtten te voetballen...
Mocht er meer animo zijn voor de 29e vind ik dat ook wel prima, maar mijn voorkeur gaat dan toch zeker uit naar de 22e...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |