Volgens mij bedoel je wat andersquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:23 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zou het juist toejuichen als er wat minder niet-Hoolers zouden komen.
je zou het toejuichen als er minder niet hoolers zouden komen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
So what?
VBL is veel meer dan alleen Hools....
Ik zou het juist toejuichen als er wat minder niet-Hoolers zouden komen.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je zou het toejuichen als er minder niet hoolers zouden komen?dat bedoel je waarschijnlijk anders
quote:
Gaat het niet om,ik denk dat veel niet-hoolers totaal geen zin hebben omdat het de grote meerderheid uit het Hools-kliekje bestaat.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wat zeur je, jij kon toch niet in oktober?
beetje jammer zou dat zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gaat het niet om,ik denk dat veel niet-hoolers totaal geen zin hebben omdat het de grote meerderheid uit het Hools-kliekje bestaat.
ik kom nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:23 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zou het juist toejuichen als er wat meer niet-Hoolers zouden komen.
zoals hij zegt !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 04:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gelul over een kliekje en mijn eerder aangesneden punt komen uiteindelijk op hetzelfde neer: VBL meeting moet ook VBL meeting zijn en niet iets anders.
dus jij komt wel !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Alleen Joden mogen niet komen, want die krijgen klappen van mij!
Ligt aan de datum en wie er komen, maar de laatste keer dat ik er was vond ik het erg gezellig!quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Alleen Joden mogen niet komen, want die krijgen klappen van mij!
Komt definitief niet dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 04:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gelul over een kliekje en mijn eerder aangesneden punt komen uiteindelijk op hetzelfde neer: VBL meeting moet ook VBL meeting zijn en niet iets anders.
quote:
Jij komt wel!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom nooit in VBL alleen in hools om te kleppen, blijkbaar ben je dan geen vblmeet materiaal. Nou dan niet he
Precies.quote:
En als Eilanden en ik dan ook nog komen krijg jij het zwaar mannetjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:54 schreef VoreG het volgende:
de integratieinutrecht-mevrouw moet wel mee
Jij woont in Houten jij bent een neppertquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:32 schreef Vom het volgende:
[..]
En als Eilanden en ik dan ook nog komen krijg jij het zwaar mannetje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |