Komt definitief niet dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 04:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gelul over een kliekje en mijn eerder aangesneden punt komen uiteindelijk op hetzelfde neer: VBL meeting moet ook VBL meeting zijn en niet iets anders.
quote:
Jij komt wel!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom nooit in VBL alleen in hools om te kleppen, blijkbaar ben je dan geen vblmeet materiaal. Nou dan niet he
Precies.quote:
En als Eilanden en ik dan ook nog komen krijg jij het zwaar mannetjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:54 schreef VoreG het volgende:
de integratieinutrecht-mevrouw moet wel mee
Jij woont in Houten jij bent een neppertquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:32 schreef Vom het volgende:
[..]
En als Eilanden en ik dan ook nog komen krijg jij het zwaar mannetje![]()
Geboren in Utrecht, jarenlang gewoond, langer op schoolgezeten dan in houten, ik werk er.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij woont in Houten jij bent een neppert
Whehe ik hoop dat ik kan op de datum die uitgekozen wordt...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, Vom komt ook.
Gaan we elkaar onder tafel zuipen
Bring it onquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:41 schreef Vom het volgende:
[..]
Geboren in Utrecht, jarenlang gewoond, langer op schoolgezeten dan in houten, ik werk er.
Ooow meeeen jij krijgt het zwaar
Bring it onquote:[..]
Whehe ik hoop dat ik kan op de datum die uitgekozen wordt...
Ja hallo het is net augustus man, ik kan nog eens 2 weken vooruit plannenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Post dan de datum waarop je kan [afbeelding]
Je kan amper morgen plannenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:48 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja hallo het is net augustus man, ik kan nog eens 2 weken vooruit plannen![]()
geen smoesjes meer nu he, je kunt er niet meer onderuitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:41 schreef Vom het volgende:
[..]
Geboren in Utrecht, jarenlang gewoond, langer op schoolgezeten dan in houten, ik werk er.
Ooow meeeen jij krijgt het zwaar
[..]
Whehe ik hoop dat ik kan op de datum die uitgekozen wordt...
Vriend van me is de 18e jarig dus moet ff kijken wanneer hij het viert...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geen smoesjes meer nu he, je kunt er niet meer onderuit
Je verkiest vrienden boven je echte vriendenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:28 schreef Vom het volgende:
[..]
Vriend van me is de 18e jarig dus moet ff kijken wanneer hij het viert...
lees FAQ van VBL even doorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:35 schreef Bjoro het volgende:
kan er misschien iemand een poll aanmaken met daarin de voorkeurs data ?
het was ook sarcastisch bedoeld dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:53 schreef Bjoro het volgende:
ja, snap ik !
alleen denk dat golfert dat hier, om enige duidelijkheid te scheppen, wel zal accepteren !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |