Geboren in Utrecht, jarenlang gewoond, langer op schoolgezeten dan in houten, ik werk er.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij woont in Houten jij bent een neppert
Whehe ik hoop dat ik kan op de datum die uitgekozen wordt...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, Vom komt ook.
Gaan we elkaar onder tafel zuipen
Bring it onquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:41 schreef Vom het volgende:
[..]
Geboren in Utrecht, jarenlang gewoond, langer op schoolgezeten dan in houten, ik werk er.
Ooow meeeen jij krijgt het zwaar
Bring it onquote:[..]
Whehe ik hoop dat ik kan op de datum die uitgekozen wordt...
Ja hallo het is net augustus man, ik kan nog eens 2 weken vooruit plannenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Post dan de datum waarop je kan [afbeelding]
Je kan amper morgen plannenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:48 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja hallo het is net augustus man, ik kan nog eens 2 weken vooruit plannen![]()
geen smoesjes meer nu he, je kunt er niet meer onderuitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:41 schreef Vom het volgende:
[..]
Geboren in Utrecht, jarenlang gewoond, langer op schoolgezeten dan in houten, ik werk er.
Ooow meeeen jij krijgt het zwaar
[..]
Whehe ik hoop dat ik kan op de datum die uitgekozen wordt...
Vriend van me is de 18e jarig dus moet ff kijken wanneer hij het viert...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geen smoesjes meer nu he, je kunt er niet meer onderuit
Je verkiest vrienden boven je echte vriendenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:28 schreef Vom het volgende:
[..]
Vriend van me is de 18e jarig dus moet ff kijken wanneer hij het viert...
lees FAQ van VBL even doorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:35 schreef Bjoro het volgende:
kan er misschien iemand een poll aanmaken met daarin de voorkeurs data ?
het was ook sarcastisch bedoeld dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:53 schreef Bjoro het volgende:
ja, snap ik !
alleen denk dat golfert dat hier, om enige duidelijkheid te scheppen, wel zal accepteren !
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:53 schreef Bjoro het volgende:
alleen denk dat golfert dat hier, om enige duidelijkheid te scheppen, wel zal accepteren !
ik zie het nut er niet van in, van polls wordt altijd misbruik gemaakt (ook users buiten VBL)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:53 schreef Bjoro het volgende:
ja, snap ik !
ok mijn voorkeur ligt bij 22 oktober.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zie het nut er niet van in, van polls wordt altijd misbruik gemaakt (ook users buiten VBL)
Het beste lijkt me dus dat iedereen zijn keuze hier bekend maakt.
nee dat nog niet. Er was niemand die het met 100% zekerheid kon zeggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet je al zeker dat er dan niet gevoetbald hoeft te worden Dos?
Bluezz stelde 24-9 voor!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat heeft de 24e met de 22e te maken?
Alleen de eerste elftallen spelen dan sowieso geen competitie, maar de rest?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nee dat nog niet. Er was niemand die het met 100% zekerheid kon zeggen
ons 2de elftal ook niet en de rest van de prestatie elftallen ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alleen de eerste elftallen spelen dan sowieso geen competitie, maar de rest?
Dat 3 sterren ding?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef Suijk het volgende:
Gaan we daarna weer naar dat restaurant?
tegen die tijd ben je vaste klant daarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:39 schreef VoreG het volgende:
De lokale snackbar is goed voor mijn budget
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tegen die tijd ben je vaste klant daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |