Als je hanteert naar hen normen en waarden, ben je zelf ook een facist.. Nou ja aangenaam dan he.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:11 schreef typtypo het volgende:
Op zondag 31 juli 2005 11:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Nee ik hanteer alleen hun normen, iets wat ze toch willen.
En bekeerde moslims zijn dode moslims.
[..]
Dat is nu net het probleem. Het hoeft dus ook niet aangemerkt te worden als godsdienst maar als staatsvorm, welke een bedreiging is voor de democratie.
[..]
Afgedwongen en tegenwoordig in stand gehouden door militaire macht.
[..]
Niet in de laatste plaats door vriendelijke mede moslims die zichzelf opblazen en 20 anderen.
[..]
Dus 98% sharia zeg jij. Ik heb het overigens nooit beweerd. Ik denk dat het meer wishful thinking is van jouw kant.
[..]
Neen, de totale onvermogen om aan haat in hun harten iets te doen waardoor er een voordurende haat en wraak georienteerde verrotte maatschappij daar de boventoon voert. Een prettige samenlevings vorm die ze hier met alle plezier in willen voeren om onze zo armlastige cultuur te verrijken.
[..]
Op een aantal kleine rijke oliestaatjes na, weinig.
Die haat is alleen maar gebaseerd op religieuze gronden.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:27 schreef Triggershot het volgende:
Natuurlijk joh, eerst midden oosten volledig imperiaal koloniseren uitbuiten en afslachten als schapen en dan raar op kijken als Arabieren ( ook christelijke ) haat hebben tegenonver westerse landen.. Raar he?
Nee omdat een groot deel van die Mohammedanen daar gewoon zo achterlijk zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:20 schreef Triggershot het volgende:
nee aan friesland.
Dus iedereen die Mohammed een pedofiel noemt is een satanfanaat ?quote:Op zondag 31 juli 2005 12:19 schreef Triggershot het volgende:
Aldus een satanfanaat.
of op jou manier van praten en bemoeien terwijl je er neits mee te maken hebt.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:29 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Die haat is alleen maar gebaseerd op religieuze gronden.
In friesland?quote:Op zondag 31 juli 2005 12:30 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nee omdat een groot deel van die Mohammedanen daar gewoon zo achterlijk zijn.
Kan, maar van jou weet ik het zeker!quote:Op zondag 31 juli 2005 12:31 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dus iedereen die Mohammed een pedofiel noemt is een satanfanaat ?
Waarom zijn Donner c.s. nazi's ?quote:Op zondag 31 juli 2005 11:53 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet het punt. In een democratische rechtsstaat hoort de vrijheid van meningsuiting, zeker over een ideologie. En dat is dat gene wat bij nazi's als Donner, Balkenende, Bos, Rouvoet en Van der Vlies ontbreekt met hun steun aan art. 146.
Dat heeft hij al eens uitgelegd:quote:
boedha was ook een moslimquote:Op zondag 31 juli 2005 12:35 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Die zijn er hier evenveel als Boeddhisten, dus heel weinig...
Ah, een onderbouwing van de kwallteit die we gewend zijn..quote:Op zondag 31 juli 2005 12:38 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Dat heeft hij al eens uitgelegd:
Omdat zij de intrekking van die wet op smalende godslastering hebben tegengehouden en Akkie dat een fascistische wet vindt
Inderdaad. Onderbouwing, die alleen uit het brein van een krankzinnige kan voortkomenquote:Op zondag 31 juli 2005 12:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, een onderbouwing van de kwallteit die we gewend zijn..
Nee ik hanteer de normen die een moslim graag wil hanteren in het kader van begip voor zijn cultuur.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je hanteert naar hen normen en waarden, ben je zelf ook een facist.. Nou ja aangenaam dan he.
Ik heb het over bekeerde autochtonen.. Bekeert naar de Islam.
Integendeel. NLs grootste partij op het momemt is CDA en is een Christelijke partij en voert nog steeds een pro democratisch ( anti kabinet mensen mogen nieuwe topic openen) beleid. Zo is het ook in TR waar ze meer seculier zijn in NL en grootste partij is een moslimpartij.
Elke militare instantie heeft als doel, zijn systeem te beschermen voor elke soort bedreiging.
Het zijn dezelfde moslims die niets konden uitvoeren onder beleid van Saddam die zich nu wel opblazen. Als verzet tegen een vijand die hun land bezet.
98% van Sharia zeg ik. naast een tal van resultaten op Googke. Google eens.
Natuurlijk joh, eerst midden oosten volledig imperiaal koloniseren uitbuiten en afslachten als schapen en dan raar op kijken als Arabieren ( ook christelijke ) haat hebben tegenonver westerse landen.. Raar he?
Zelfde normen waar je tegen bent en facistisch noemt volgens je eigen interpretatie. Ik heb het over bekeerde autochtonen. Neem van der ven nou als voorbeeld. Waar zou je hem heen sturen?quote:Op zondag 31 juli 2005 12:49 schreef typtypo het volgende:
[..]
Nee ik hanteer de normen die een moslim graag wil hanteren in het kader van begip voor zijn cultuur.
En bekeerde allochtonen die anders niet mochten trouwen met de vrouw van hun dromen?
Hoe ubermenschlich is dat wel niet?Belachelijk dat je eerst moslim moet worden om te trouwen, niet dat dat ik zou willen overigens. Het is te gek voor woorden dat dit soort fascisme in onze maatschappij mogelijk is. Het moet met alle macht bestreden worden. Bedankt voor de stof die je me steeds aanreikt om het argument dat de islam hier niet thuis hoort, kracht bij te zetten.
Het CDA is en politieke partij en geen kerk.
Dus de nederlandse militaire instituties ook. Okee bedankt.
Je bedoel al zarkawie? Een jordanees. Zijn land, laat me niet lachen.![]()
98% sharia zegt mij meer dat we de moslim dus niet nodig hebben om het als nog te verneuken.
Dus de kolonisatie die op dit moment plaats vindt door moslims mag ook bestreden worden.
Met al die haat jegens het westen en toch hier komen wonen.
Raar he?
Ja, maar ja, maar ja, maar ja, maar ja, maarrrrrrr... je begrijpt wel wat ik bedoelquote:
hehe,quote:Op zondag 31 juli 2005 13:05 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Ja, maar ja, maar ja, maar ja, maar ja, maarrrrrrr... je begrijpt wel wat ik bedoel
Toch?
...
Net als Julius Caesar en Cleopatra.quote:
nee, net als jijquote:Op zondag 31 juli 2005 13:08 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Net als Julius Caesar en Cleopatra.
Als jij dit zo ziet dan snap ik nu ook jouw probleemquote:Op zondag 31 juli 2005 13:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee, net als jij
Nu pas snap ik akkersloot..
Toen duitsland voor 1e wereld oorlog nog verschillende aparte staten waren, maakte een vorst van een staat een slimme list. Hij zorgde ervoor dat alle staten een gezamenlijke vijand kregen om zo een eenheid te vormen.. En een sterke vuist tegen aanvallen te hebben.. Met zijn islam gebash probeert Akkersloot ook de moslims te verenigen van hun apartheid en verschillen onderelkaar..
Eigenlijk is Akkersloot gewoon een moslim maar ondercover actief.. Omdat hij een schepping van Allah is.
( zelfde manier van denken als Akkersloot conclusies trekken van dingen die je niet eens aan elkaar kunt knopen. )
idd lost in darknessquote:Op zondag 31 juli 2005 13:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Als jij dit zo ziet dan snap ik nu ook jouw probleem
Jij ziet alles in een iets te groot perspectief
Je heb het over de drie die bekeerd zijn en ik heb het over de rest die moet bekeren om te trouwen.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfde normen waar je tegen bent en facistisch noemt volgens je eigen interpretatie. Ik heb het over bekeerde autochtonen. Neem van der ven nou als voorbeeld. Waar zou je hem heen sturen?
Wie heeft het over trouwen? Volgens mij heb jij niet alles op een rijtje. Beetje last van schizofrenie?
Ik bestrijd liever radicaal islam en mensen die de islam facistisch noemen liever op zelfde manier.
CDA is een Christelijk vertegenwoordiger van regering..
De Nederlandse ook ja.. waarom zou NL een uitzondering moeten zijn? Of probeer je hier een onbewuste boodschap door te geven. waarna je later reageert als "dat heb ik niet gezegd"?
Ik had over alle zelfmoordplegers maar goed jij bracht hem op. Wat kon hij tijdens Saddams bewind?
Nee, moslims kunnen nog beide kanten op.. Ze kunnen misschien mee doen in verneuken of verbeteren. Hangt maar van hen af die hun stem laten horen,.(niet alleen moslims overigens)
Als je land gekoloniseerd wordt en bezet door een buitenlands overmacht.. Ga jij ook niet ff rustig inloggen op msn. Genoeg Westerlingen die Ook midden oosten hadden en zich daar bevinden.. Is geen uitzondering in beiden gevallen toch?
Zeker vreemd!
Als dank hebben de taliban boedistische beelden in afghanistan opgeblazen.quote:
Het is facisme dat je alleen maar negatieve kanten van de Islam probeert te halen, dat je dat niet doorhebt maakt je werkelijk zo blind.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:31 schreef typtypo het volgende:
[..]
Je heb het over de drie die bekeerd zijn en ik heb het over de rest die moet bekeren om te trouwen.
Dat is de enige manier dat een weldenkende westerling nog naar de islam over gaat.
Fascisme in ieder geval.
De CDA is een partij gekozen door het volk. Niet meer niet minder.
Als jij niet normaal kan discussieren dan begin je maar een persoon te demoniseren.
Ik denk dat een mod maar moet ingrijpen.
Wat zarkawi kon tijdens het saddam bewind is ongestoord rond reizen tussen afghanistan, pakistanen en het midden oosten. Iets wat hij nu ook kan.
Er hoeft aan dit systeem niets veranderd te worden. Op zijn hoogst maatregelen nemen die een staatsgevaarlijke doctrine buiten de deur houdt. Daar hebben we moslims nooit en te nimmer bij nodig.
Begin 1900 in turkije aantal christenen +/- 30% nu is het aantal 0.5%. Een oorlog duurt soms lang om te winnen. Ter meerdere eer en glorie van de ummah (islamitische heil staat) doet ieder zijn deel als goede moslim betaamt. De een legt bommen de ander poept kinderen uit maar het doel blijft hetzelfde. De islamistisch heerschappij van de wereld. Dit is geen verzinsel van mij maar moslims zeggen het zelf.
hahaquote:Op zondag 31 juli 2005 13:34 schreef typtypo het volgende:
[..]
Als dank hebben de taliban boedistische beelden in afghanistan opgeblazen.
Laat ze hun eigen afgodsbeeld, de maansteen in mekka, opblazen.
]quote:Op zondag 31 juli 2005 13:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
haha
weet jij wel wat een afgodsbeeld is?
vraag was nie aan jouquote:Op zondag 31 juli 2005 13:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
]
mja, een godsbeeld anders dan de god waarin de gene, die het oordeel werpt, gelooft.
net zo als bijgeloof het geloof van een ander is
Ja .........een maansteen in mekka?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
haha
weet jij wel wat een afgodsbeeld is?
nee, Kabaa is een meteoriet dacht ik waarom een huisje is gebouwd en waar men stenen naar de zgn. duivel gooitquote:Op zondag 31 juli 2005 13:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vraag was nie aan jou
en eens met jou beschrijving dus niet Kabaa, een bepaalde beeld van een god
het is Akbar, en blijkbaar mag jij eens beter opletten wanneer er wordt gesproken over Kaaba of een afgodsbeeld.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:48 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ja .........een maansteen in mekka?Allah akkabar
je zit er niet ver naast.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, Kabaa is een meteoriet dacht ik waarom een huisje is gebouwd en waar men stenen naar de zgn. duivel gooit
De Kaaba is gewoon een afgodsbeeld. Gejat van de pre-islamitische arabieren.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:51 schreef Triggershot het volgende:
het is Akbar, en blijkbaar mag jij eens beter opletten wanneer er wordt gesproken over Kaaba of een afgodsbeeld.
de Kabaa is niet meer dan wat een kruis is voor christenenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:58 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De Kaaba is gewoon een afgodsbeeld.
Bedevaart naar een kruis onder Christene, ow?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de Kabaa is niet meer dan wat een kruis is voor christenen
Het heeft een keer in de fik gestaan. Schilderingen die ze in 630 niet verwijdert hebben zijn verloren gegaan.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:00 schreef Triggershot het volgende:
Bedevaart naar een kruis onder Christene, ow?
Kabaa wordt persoonlijk beschermd door Allah
praat eens lekker met bronnen aub.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:03 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het heeft een keer in de fik gestaan. Schilderingen die ze in 630 niet verwijdert hebben zijn verloren gegaan.
zolang het niet vernietigd is, kun je dat makkelijk zeggen iddquote:Op zondag 31 juli 2005 14:00 schreef Triggershot het volgende:
Fascisme dat ik hele relevante gebreken van een politiek systeem bloot leg?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is facisme dat je alleen maar negatieve kanten van de Islam probeert te halen, dat je dat niet doorhebt maakt je werkelijk zo blind.
Zo is dat ook in turkije met de moslimpartij. Irak vroeg niet om binnengevallen te worden.
Een persoon te demoniseren? jij demoniseert mijn religie, en ga je janken als ik jou "demoniseer". Als een mod nodig vindt dat ik iets moet wijzigen merk ik dat wel.
jij gaat mij wijsmaken dat jij voor dat ze irak binnenvielen van Zarqawi had gehoort? Kijk maar goed naar zijn motieven.
Volgens mij hoor jij ook buiten de deuren. als we europa moeten beschermen.
Ironische is dat Christen gemeenschap in turkije pas begon af te nemen nadat Kalifaat van Ottomaanse rijk macht verloor.
iddquote:Op zondag 31 juli 2005 14:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zolang het niet vernietigd is, kun je dat makkelijk zeggen idd
Facisme, dat je alles op je eigen manier interpreteert om je eigen gelijk te krijgen terwijl je totaal aan verkeerde einde staat en elke woord x op x herhaalt alleen om je eigen argumenten kracht te zetten geeft ander ook nier veel overtuiging.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:07 schreef typtypo het volgende:
[..]
Fascisme dat ik hele relevante gebreken van een politiek systeem bloot leg?
Nee saddam had er niet omgevraagd binnen gevallen te worden.
Maar ik weet het goed gemaakt wij gaan uit het hele midden oosten weg als de moslims hier ook weg gaan. Goed geregeld toch.
Ik heb jou niet een keer persoonlijk aangevallen.
Het feit dat jij je godsdienst niet kan los koppelen van jezelf is een gebrek waar alleen jij iets aan kan doen.
Al zarkawi was al actief voor de inval in irak dus om dat als excuus te gebruiken gaat niet op.
Niet alleen europa maar de hele vrije wereld. Daar hoor ik thuis en probeer systemen die de democratie een vies woord vinden, te bestrijden.
Schijnbaar besloten tot een andere strategie. Die lastige christenen krijg je maar op een manier weg, zonder de gehele westerse wereld over je heen te krijgen, wegfokken.
Volgens deze site http://www.kaaba-taaba.nl/kaaba/kaaba.htm werd rond het jaar 670 die zwarte steen geraakt door een katapult en brak in drie stukken.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:00 schreef Triggershot het volgende:
is zie nergens een bron, om hun dingen te onderbouwen.. ik kan ook wel een site zo in elkaar zettenquote:Op zondag 31 juli 2005 14:34 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Volgens deze site http://www.kaaba-taaba.nl/kaaba/kaaba.htm werd rond het jaar 670 die zwarte steen geraakt door een katapult en brak in drie stukken.
Sindsdien wordt die bij elkaar gehouden door een zilveren band.
Zilveren band is Allah![]()
Jezelf ubermensch wanen en de democratie ondermijnen zijn betere omschrijvingen van fascisme.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[quote]Facisme, dat je alles op je eigen manier interpreteert om je eigen gelijk te krijgen terwijl je totaal aan verkeerde einde staat en elke woord x op x herhaalt alleen om je eigen argumenten kracht te zetten geeft ander ook nier veel overtuiging.
Fascisme is niet zo moeilijk te herkennen.quote:Overigens relevante gebreken van een politiek systeem in dit geval islam bloot legt? Jij? geloof je het zelfs.. je weet amper iets over de Islam.
Hoezo jij nu ook? Deed jij het ookal?quote:Overigens verdraai mijn woorden niet. Ik zei heel duidelijk Irak vroeg niet om binnen gevallen te worden (volk en niet Saddam) Probeer je nu ook (on)bewuste manipulatie technieken om een beetje gelijk te krijgen?
Jij bent eerst moslim en dan nederlander. Als puntje bij paaltje komt zal jij altijd eerst moslim zijn.quote:Hoezo "wij" (westen?) Ik, lees ook in westen.. Weetje hoeveel schade mensen daar hebben aangericht.. Vooral VS en GB en nog steeds geen wapens gevonden.. hoe wou je dat goed praten? Door uumm sorry hadden we niet moeten doen achtig slap excuus? Overigens ben ik net zo Nederlands als ik moslim ben zal zeker moeilijk voor je zijn om te accepteren met zo een facistische gedachtengoed.. maar je maakt je manier van denken echt overduidelijk.
Aangezien jij in de islam gelooft en de islam een staatsvorm is geloof jij dus niet in de democratie.quote:Mij niet persoonlijk aanvallen? Wanneer je mijn religie aanvalt , val je mij persoonlijk aan.
Democratisch NL vroeg nie aan mij om mij los te koppelen van mijn religie. En doet het nog steeds niet.
http://www.nos.nl/nieuws/(...)tret_al_zarqawi.htmlquote:Zarqawi actief voor Irak? Hmm bronnen volgen nog?
Heeft er een het over jahova getuige.quote:Turkije is 98% moslim en is "democratisch", overigens je bent niet terug gekomen op mijn voorbeeld dat christenen afnamen in % in Turkije pas toen TR seculier werd. Volgens mij vinden Christenen jou lastiger dan een Jehova getuige die niets te doen heeft.
Wie waant zichzelf een ubermens? Buiten mensen die woorden in andermans mond leggen.. ?quote:Op zondag 31 juli 2005 14:58 schreef typtypo het volgende:
[..]
Jezelf ubermensch wanen en de democratie ondermijnen zijn betere omschrijvingen van fascisme.
[..]
Fascisme is niet zo moeilijk te herkennen.
[..]
Hoezo jij nu ook? Deed jij het ookal?
[..]
Jij bent eerst moslim en dan nederlander. Als puntje bij paaltje komt zal jij altijd eerst moslim zijn.
We hebben dus niet zoveel aan jouw woorden dat je een nederlander bent.
Ik heb niets met de irak oorlog te maken en het feit dat jij dat aan de haren erbij sleept zegt mij dat jij een excuus moet hebben waarom terroristen in london de boel opblazen.
[..]
Aangezien jij in de islam gelooft en de islam een staatsvorm is geloof jij dus niet in de democratie.
Je kan het niet beide hebben zolang jij niet kerk en staat kan scheiden heeft het dus weinig zin om hier verder over te praten.
[..]
http://www.nos.nl/nieuws/(...)tret_al_zarqawi.html
[..]
Heeft er een het over jahova getuige.
Ik ben hier geen andere politiek/godsdienstig systeem aan het pluggen. Het lijkt er verdacht veel op dat jij dat wel aan het doen bent.
Ik ga nu formule 1 kijken.
Doei.![]()
Dat kan je wel zeggen jongen...quote:Op zondag 31 juli 2005 11:48 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Mohammed wás een pedofiel en ik ben geen satanfanaat.
je maakt iig niet de indruk veel van de koran af te weten... maar misschien is dat slechts de indruk die je wekt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:18 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ha ha ha ha ha ha ha ha.,
[..]
Zelfs in het N.T. staat nog een vervloeking van mensen die anders denken. En de god (fiktief hoofdpersoon) van het OT natuurlijk toch ook de zelfde God (fiktief hoofdpersoon) van het NT ?
[..]
Ja dat weet ik. Want terwijl Lord Vetinari koranvers 5:33 (compleet met "is dat ze gedood moeten worden") verdedigt als "zelfverdeging" voert hij tegelijker tijd als signature "de VVD wil de doodstraf terug. Lekker terug naar de Middeleeuwen".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat zo? Jij vindt het dus normaal dat de overheid mensen vermoordt om de mensen te leren dat je geen mensen mag vermoorden?quote:Op maandag 1 augustus 2005 07:02 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
iedereen die stelt dat de doodstraf iets middeleeuws is is wereldvreemd...
syntax error 1quote:Op maandag 1 augustus 2005 07:44 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Is dat zo? Jij vindt het dus normaal dat de overheid mensen vermoordt om de mensen te leren dat je geen mensen mag vermoorden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |