Als je hanteert naar hen normen en waarden, ben je zelf ook een facist.. Nou ja aangenaam dan he.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:11 schreef typtypo het volgende:
Op zondag 31 juli 2005 11:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Nee ik hanteer alleen hun normen, iets wat ze toch willen.
En bekeerde moslims zijn dode moslims.
[..]
Dat is nu net het probleem. Het hoeft dus ook niet aangemerkt te worden als godsdienst maar als staatsvorm, welke een bedreiging is voor de democratie.
[..]
Afgedwongen en tegenwoordig in stand gehouden door militaire macht.
[..]
Niet in de laatste plaats door vriendelijke mede moslims die zichzelf opblazen en 20 anderen.
[..]
Dus 98% sharia zeg jij. Ik heb het overigens nooit beweerd. Ik denk dat het meer wishful thinking is van jouw kant.
[..]
Neen, de totale onvermogen om aan haat in hun harten iets te doen waardoor er een voordurende haat en wraak georienteerde verrotte maatschappij daar de boventoon voert. Een prettige samenlevings vorm die ze hier met alle plezier in willen voeren om onze zo armlastige cultuur te verrijken.
[..]
Op een aantal kleine rijke oliestaatjes na, weinig.
Die haat is alleen maar gebaseerd op religieuze gronden.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:27 schreef Triggershot het volgende:
Natuurlijk joh, eerst midden oosten volledig imperiaal koloniseren uitbuiten en afslachten als schapen en dan raar op kijken als Arabieren ( ook christelijke ) haat hebben tegenonver westerse landen.. Raar he?
Nee omdat een groot deel van die Mohammedanen daar gewoon zo achterlijk zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:20 schreef Triggershot het volgende:
nee aan friesland.
Dus iedereen die Mohammed een pedofiel noemt is een satanfanaat ?quote:Op zondag 31 juli 2005 12:19 schreef Triggershot het volgende:
Aldus een satanfanaat.
of op jou manier van praten en bemoeien terwijl je er neits mee te maken hebt.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:29 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Die haat is alleen maar gebaseerd op religieuze gronden.
In friesland?quote:Op zondag 31 juli 2005 12:30 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nee omdat een groot deel van die Mohammedanen daar gewoon zo achterlijk zijn.
Kan, maar van jou weet ik het zeker!quote:Op zondag 31 juli 2005 12:31 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dus iedereen die Mohammed een pedofiel noemt is een satanfanaat ?
Waarom zijn Donner c.s. nazi's ?quote:Op zondag 31 juli 2005 11:53 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet het punt. In een democratische rechtsstaat hoort de vrijheid van meningsuiting, zeker over een ideologie. En dat is dat gene wat bij nazi's als Donner, Balkenende, Bos, Rouvoet en Van der Vlies ontbreekt met hun steun aan art. 146.
Dat heeft hij al eens uitgelegd:quote:
boedha was ook een moslimquote:Op zondag 31 juli 2005 12:35 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Die zijn er hier evenveel als Boeddhisten, dus heel weinig...
Ah, een onderbouwing van de kwallteit die we gewend zijn..quote:Op zondag 31 juli 2005 12:38 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Dat heeft hij al eens uitgelegd:
Omdat zij de intrekking van die wet op smalende godslastering hebben tegengehouden en Akkie dat een fascistische wet vindt
Inderdaad. Onderbouwing, die alleen uit het brein van een krankzinnige kan voortkomenquote:Op zondag 31 juli 2005 12:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, een onderbouwing van de kwallteit die we gewend zijn..
Nee ik hanteer de normen die een moslim graag wil hanteren in het kader van begip voor zijn cultuur.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je hanteert naar hen normen en waarden, ben je zelf ook een facist.. Nou ja aangenaam dan he.
Ik heb het over bekeerde autochtonen.. Bekeert naar de Islam.
Integendeel. NLs grootste partij op het momemt is CDA en is een Christelijke partij en voert nog steeds een pro democratisch ( anti kabinet mensen mogen nieuwe topic openen) beleid. Zo is het ook in TR waar ze meer seculier zijn in NL en grootste partij is een moslimpartij.
Elke militare instantie heeft als doel, zijn systeem te beschermen voor elke soort bedreiging.
Het zijn dezelfde moslims die niets konden uitvoeren onder beleid van Saddam die zich nu wel opblazen. Als verzet tegen een vijand die hun land bezet.
98% van Sharia zeg ik. naast een tal van resultaten op Googke. Google eens.
Natuurlijk joh, eerst midden oosten volledig imperiaal koloniseren uitbuiten en afslachten als schapen en dan raar op kijken als Arabieren ( ook christelijke ) haat hebben tegenonver westerse landen.. Raar he?
Zelfde normen waar je tegen bent en facistisch noemt volgens je eigen interpretatie. Ik heb het over bekeerde autochtonen. Neem van der ven nou als voorbeeld. Waar zou je hem heen sturen?quote:Op zondag 31 juli 2005 12:49 schreef typtypo het volgende:
[..]
Nee ik hanteer de normen die een moslim graag wil hanteren in het kader van begip voor zijn cultuur.
En bekeerde allochtonen die anders niet mochten trouwen met de vrouw van hun dromen?
Hoe ubermenschlich is dat wel niet?Belachelijk dat je eerst moslim moet worden om te trouwen, niet dat dat ik zou willen overigens. Het is te gek voor woorden dat dit soort fascisme in onze maatschappij mogelijk is. Het moet met alle macht bestreden worden. Bedankt voor de stof die je me steeds aanreikt om het argument dat de islam hier niet thuis hoort, kracht bij te zetten.
Het CDA is en politieke partij en geen kerk.
Dus de nederlandse militaire instituties ook. Okee bedankt.
Je bedoel al zarkawie? Een jordanees. Zijn land, laat me niet lachen.![]()
98% sharia zegt mij meer dat we de moslim dus niet nodig hebben om het als nog te verneuken.
Dus de kolonisatie die op dit moment plaats vindt door moslims mag ook bestreden worden.
Met al die haat jegens het westen en toch hier komen wonen.
Raar he?
Ja, maar ja, maar ja, maar ja, maar ja, maarrrrrrr... je begrijpt wel wat ik bedoelquote:
hehe,quote:Op zondag 31 juli 2005 13:05 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Ja, maar ja, maar ja, maar ja, maar ja, maarrrrrrr... je begrijpt wel wat ik bedoel
Toch?
...
Net als Julius Caesar en Cleopatra.quote:
nee, net als jijquote:Op zondag 31 juli 2005 13:08 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Net als Julius Caesar en Cleopatra.
Als jij dit zo ziet dan snap ik nu ook jouw probleemquote:Op zondag 31 juli 2005 13:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee, net als jij
Nu pas snap ik akkersloot..
Toen duitsland voor 1e wereld oorlog nog verschillende aparte staten waren, maakte een vorst van een staat een slimme list. Hij zorgde ervoor dat alle staten een gezamenlijke vijand kregen om zo een eenheid te vormen.. En een sterke vuist tegen aanvallen te hebben.. Met zijn islam gebash probeert Akkersloot ook de moslims te verenigen van hun apartheid en verschillen onderelkaar..
Eigenlijk is Akkersloot gewoon een moslim maar ondercover actief.. Omdat hij een schepping van Allah is.
( zelfde manier van denken als Akkersloot conclusies trekken van dingen die je niet eens aan elkaar kunt knopen. )
idd lost in darknessquote:Op zondag 31 juli 2005 13:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Als jij dit zo ziet dan snap ik nu ook jouw probleem
Jij ziet alles in een iets te groot perspectief
Je heb het over de drie die bekeerd zijn en ik heb het over de rest die moet bekeren om te trouwen.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfde normen waar je tegen bent en facistisch noemt volgens je eigen interpretatie. Ik heb het over bekeerde autochtonen. Neem van der ven nou als voorbeeld. Waar zou je hem heen sturen?
Wie heeft het over trouwen? Volgens mij heb jij niet alles op een rijtje. Beetje last van schizofrenie?
Ik bestrijd liever radicaal islam en mensen die de islam facistisch noemen liever op zelfde manier.
CDA is een Christelijk vertegenwoordiger van regering..
De Nederlandse ook ja.. waarom zou NL een uitzondering moeten zijn? Of probeer je hier een onbewuste boodschap door te geven. waarna je later reageert als "dat heb ik niet gezegd"?
Ik had over alle zelfmoordplegers maar goed jij bracht hem op. Wat kon hij tijdens Saddams bewind?
Nee, moslims kunnen nog beide kanten op.. Ze kunnen misschien mee doen in verneuken of verbeteren. Hangt maar van hen af die hun stem laten horen,.(niet alleen moslims overigens)
Als je land gekoloniseerd wordt en bezet door een buitenlands overmacht.. Ga jij ook niet ff rustig inloggen op msn. Genoeg Westerlingen die Ook midden oosten hadden en zich daar bevinden.. Is geen uitzondering in beiden gevallen toch?
Zeker vreemd!
Als dank hebben de taliban boedistische beelden in afghanistan opgeblazen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |