quote:Op zondag 31 juli 2005 10:17 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Leer Nederlands!
En welke stelling?
[..]
Ik ben geen moslim, maar ik hou er ook niet van.
[..]
Werp eens een blik in de Grondwet. Artikel 97
'nieuwsgierigheid'quote:Op zondag 31 juli 2005 10:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
uit nieuwschierigheid, wat staat er in de grondwet ?
quote:Artikel 97
1. Alle Nederlanders daartoe in staat, zijn verplicht mede te werken tot handhaving van de onafhankelijkheid van het Rijk en tot verdediging van zijn grondgebied.
Die wet, over godslastering neem ik aan, is door de grootvader van de huidige Donner ingevoerd. (minister van justitie dus) Diezelfde grootvader is overigens ook verantwoordelijk voor het saboteren van de rechterlijke vervolging van Nederlandse industrielen die met de nazi's gecollaboreerd hadden. (bron: ovt radio 1)quote:Op zondag 31 juli 2005 09:42 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
De wet dateert uit 1938 of daaromtrent. Dus lang voordat één van de genoemde personen actief was.
En dat gesmijt met 'nazi' van je is ver over het randje van fatsoen.
Net zo min als het jouw goed recht is om mensen die het niet met je eens zijn omdat ze jouw verwrongen wereldbeeld over dit Koranvers niet delen, een 'fascist' te noemen.quote:
De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper Nederland en de Democratie bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden.quote:En welke stelling?
De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper Nederland en de Democratie bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden.quote:Ik ben geen moslim, maar ik hou er ook niet van.
De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper Nederland en de Democratie bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden.quote:Werp eens een blik in de Grondwet. Artikel 97
Ministers voeren geen wetten in. Ministers doen wetsvoorstellen die door de Kamer worden ingevoerd.quote:Op zondag 31 juli 2005 10:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Die wet, over godslastering neem ik aan, is door de grootvader van de huidige Donner ingevoerd. (minister van justitie dus) Diezelfde grootvader is overigens ook verantwoordelijk voor het saboteren van de rechterlijke vervolging van Nederlandse industrielen die met de nazi's gecollaboreerd hadden. (bron: ovt radio 1)
Het gaat hier niet alleen om gedood te worden.quote:Op zondag 31 juli 2005 10:38 schreef typtypo het volgende:
[..]
Net zo min als het jouw goed recht is om mensen die het niet met je eens zijn omdat ze jouw verwrongen wereldbeeld over dit Koranvers niet delen, een 'fascist' te noemen.
[..]
De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper Nederland en de Democratie bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden.
[..]
De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper Nederland en de Democratie bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden.
Goed dat je er niet van houdt. Nu kan het toegepast worden met de stempel van goedkeurig van moslims zelf. Immers net als zij hebben wij ook recht op zelkbescherming.
Het grote verschil is dat wij hier in ons eigen land zitten en de boel gekoloniseerd wordt door mohammedanen.
[..]
Waarom zou de krijgsmacht hier niets mee kunnen?
Het druist niet in tegen de normen die moslims hanteren immers? Aangezien zij hun normen hier willen invoeren zullen we maar met deze beginnen. Uiteraard aangepast voor democratische doeleinden.![]()
![]()
In geval van de Nederlandse grondwet gaat het om een fysieke aanval. Het bovenstaande heeft fysiek geweld als rechtvaardiging niet nodig. God kun je moeilijk fysiek aanvallen, netzomin als zijn zogenaamde profeet, die is immers dood (zoals Akkersloot ook al aangaf)quote:Als:
Een volk
- God bestrijdt
- Zijn boodschapper bestrijdt
- Verderf brengt in het land
Dan
- Dood hen
Lasteraar, zou je volledige vers willen lezen voor je er uberhaupt iets over beweert.quote:Op zondag 31 juli 2005 10:50 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
In geval van de Nederlandse grondwet gaat het om een fysieke aanval. Het bovenstaande heeft fysiek geweld als rechtvaardiging niet nodig. God kun je moeilijk fysiek aanvallen, netzomin als zijn zogenaamde profeet, die is immers dood (zoals Akkersloot ook al aangaf)
En verderf in het land brengen, voor religie fanaten is elke sceptische overpeinzing al verderf en zonde. Laat staan een naveltruitje.
Volgens de koran is moord dus al gerechtvaardigd zonder dat er van een fysieke aanval sprake is, kritiek, scepticisme is al voldoende, en grapjes zeker ook. Dat verklaard ook de volledige stagnatie die het Midden Ooosten op zijn minst sinds de 12e eeuw in zijn greep houdt. Elke uiting van kritiek en originaliteit is levensgevaarlijk.
o.k. o.k. hij nam het initiatief en deed een voorstel.quote:Op zondag 31 juli 2005 10:38 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Ministers voeren geen wetten in. Ministers doen wetsvoorstellen die door de Kamer worden ingevoerd.
Maar wel aardig om te weten, het is namelijk veelzeggend over Nederlands landsbestuur en het soort mensen dat daar werkt.quote:En het tweede gedeelte van je post is totaal irrelevant.
En de democratisch gekozen volksvertegenwoordigers namen het aan.quote:Op zondag 31 juli 2005 10:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
o.k. o.k. hij nam het initiatief en deed een voorstel.
Dat veranderd niets, de strekking is exact hetzelfde.quote:Op zondag 31 juli 2005 10:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lasteraar, zou je volledige vers willen lezen voor je er uberhaupt iets over beweert.
land uit gezet worden, is heel wat anders dan doden he.. Verbannen/gedood?quote:Op zondag 31 juli 2005 11:13 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Dat veranderd niets, de strekking is exact hetzelfde.
Wat heet democratisch, mensen kozen op de partij van hun zuil, er werd hun verteld op wie ze moesten kiezen. De ontzuiling, de emancipatie was nog ver te zoeken in die tijd. Daarbij, er is niet veel veranderd, elke vier jaar zijn er verkiezingen waarop politici uit hun holen kruipen en een toneelstukje opvoeren om vervolgens weer te verdwijnen en zich verder niets aan te trekken van de kiezers, en de beloftes die gedaan zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:00 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
En de democratisch gekozen volksvertegenwoordigers namen het aan.
Denk je nou werkelijk dat ik ervoor ben moslims te vermoorden?quote:Op zondag 31 juli 2005 10:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het gaat hier niet alleen om gedood te worden.
"De vergelding dergenen die oorlog tegen God en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen. "
Beter lezen, er zijn verschillende straffen uitgeroepen. maar jij quote natuurlijk alleen een klein gedeelte van bovenstaande vers. zodat je islam facistisch kunt noemen. Werkelijk zwak. En waar is de Democratie in strijd met de ISlam? Na alle aanslagen rondom zou je eerder andersom denken. Maar zelfs dan accepteerd meerderheid dat het niet in naam van alle moslims wordt gedaan.
Aangezien democratisch NL moslims een paspoort heeft gegeven, hebben ze er even veel recht om te blijven als jij. Wat wou je btw met bekeerde moslims doen? Jij wilt ze land uit zetten.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:19 schreef typtypo het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat ik ervoor ben moslims te vermoorden?
Ze mogen echter wel dit land verlaten ZONDER afgehakte ledematen.
De hele vers is fascistisch te noemen.
De islam is ZELF niet eens in staat kerk en staat te scheiden hoe in hemelsnaam moeten wij als democratie dat doen? Niet dus.
Dat ze een poging wagen in irak kan ik alleen maar toejuichen maar ik denk dat het geen lang leven beschoren is.
Jij stelt dat de sharia hier in nederland voor 98% is ingevoerd.
Heb je weleens nagedacht hoe dat komt?
Omdat er ten tijde van de tot stand koming van de wet geen enkele moslim er iets mee te maken had. Het is volledig gestoeld op christelijke/joodse/humanitaire tradities.
Heb je weleens nagedacht waarom er in het middenoosten zo'n puinhoop is.
Omdat er moslims wonen. Er is eens een uitspraak gedaan ik weet niet door wie:
In het westen heerst de ware islam alleen alle moslims wonen in het midden oosten.
Aangezien er voor mij ook geen verschil is tussen nazisme en fascisme hoef ik mij er ook niet in te verdiepen.quote:Op zondag 31 juli 2005 10:10 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Je toont hiermee al aan dat je totaal geen kaas hebt gegeten van de begrippen 'fascisme' en 'nazisme'. Door die gelijk aan elkaar te stellen geef je aan, dat je je er nog nooit in verdiept hebt.
Hoe zit het met jouw dwangmatige obsessie met wat met alle posts van Akkersloot te maken heeftquote:En gezien jouw dwangmatige obsessie met alles wat met de Islam te maken heeft
Mohammed wás een pedofiel en ik ben geen satanfanaat.quote:Op zondag 31 juli 2005 10:16 schreef Triggershot het volgende:
Dus? jij noemt Mohammed een pedofiel en ik jou een satanfanaat.. Zijn we een stapje verder?
Dat is volgens mij niet het punt. In een democratische rechtsstaat hoort de vrijheid van meningsuiting, zeker over een ideologie. En dat is dat gene wat bij nazi's als Donner, Balkenende, Bos, Rouvoet en Van der Vlies ontbreekt met hun steun aan art. 146.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:17 schreef Godslasteraar het volgende:
Wat heet democratisch, mensen kozen op de partij van hun zuil, er werd hun verteld op wie ze moesten kiezen. De ontzuiling, de emancipatie was nog ver te zoeken in die tijd. Daarbij, er is niet veel veranderd, elke vier jaar zijn er verkiezingen waarop politici uit hun holen kruipen en een toneelstukje opvoeren om vervolgens weer te verdwijnen en zich verder niets aan te trekken van de kiezers, en de beloftes die gedaan zijn.
En dat ligt dan aan de VSquote:Op zondag 31 juli 2005 11:28 schreef Triggershot het volgende:
Irak is overigens nu meer een puinhoop dan voor Vs.
Nee ik hanteer alleen hun normen, iets wat ze toch willen.quote:Aangezien democratisch NL moslims een paspoort heeft gegeven, hebben ze er even veel recht om te blijven als jij. Wat wou je btw met bekeerde moslims doen? Jij wilt ze land uit zetten.
Is ook een optie in bovenstaande vers. dus ben je zelf ook facistisch?
Dat is nu net het probleem. Het hoeft dus ook niet aangemerkt te worden als godsdienst maar als staatsvorm, welke een bedreiging is voor de democratie.quote:De islam is niet seculier dat het kerk en staat moet scheiden.
Afgedwongen en tegenwoordig in stand gehouden door militaire macht.quote:Turkije heeft het wel gedaan, en is meer seculier dan Nederland.
Niet in de laatste plaats door vriendelijke mede moslims die zichzelf opblazen en 20 anderen.quote:Irak is overigens nu meer een puinhoop dan voor Vs.
Dus 98% sharia zeg jij. Ik heb het overigens nooit beweerd. Ik denk dat het meer wishful thinking is van jouw kant.quote:En Sharia is niet voor 98% ingevoerd in NL nee komt 98% overeen met nls strafrecht beter lezen aub.
Neen, de totale onvermogen om aan haat in hun harten iets te doen waardoor er een voordurende haat en wraak georienteerde verrotte maatschappij daar de boventoon voert. Een prettige samenlevings vorm die ze hier met alle plezier in willen voeren om onze zo armlastige cultuur te verrijken.quote:Midden oosten een puinhoop? je hebt het over Israel/palestina?
Op een aantal kleine rijke oliestaatjes na, weinig.quote:Moslims hebben meer bereikt dan jij ooit over kunt dromen in midden oosten,
Aldus een satanfanaat.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:48 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Mohammed wás een pedofiel en ik ben geen satanfanaat.
Hehe, niet mijn schuld hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |