Inclusief onweer dus:quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Het volgende is alweer in aantocht...
Intensiteit van neerslag en onweer lijkt wel af te nemen hoor. maar trekt nog steeds noordelijk.quote:
quote:Noodweer zorgt voor overlast in grote delen Zuid-Limburg
Onweer en zware regenval hebben vrijdagavond voor de nodige overlast gezorgd in Zuid-Limburg.
Bij de meldkamer van de regionale brandweer kwamen tientallen meldingen binnen over ondergelopen straten en kelders. Uit onder meer Heerlen, Maastricht, Sittard, Schinveld, Elsloo en Beek. De brandweer is urenlang bezig geweest met het leegpompen van kelders en het schoonspuiten van de wegen.
quote:Wielerronde Heerlen ingekort door hevige regen
Michael Rasmussen is winnaar geworden van het criterium in Heerlen.
De Deense bolletjestruidrager van Rabobank hield in de stromende regen Óscar Pereiro Sio en Leon van Bon achter zich. Vanwege de weersomstandigheden was de koers met vijf ronden ingekort. Pereiro Sio won in de afgelopen Tour de prijs voor de strijdlustigste renner. De Spanjaard van Phonak zegevierde bovendien in een etappe. Van Bon moest na een val opgeven in de Tour.
Dat ding loopt zó achter...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Inclusief onweer dus:
[afbeelding]
Momenteel nog niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:27 schreef dutch-mamma het volgende:
Speedy, jij zit toch in Dokkum? Heb jij daar dan enige activiteit dan?!?![]()
Met dit soort berichten moet ik altijd aan het Mergelland/Geuldal denken... Favoriet vakantiegebied van vroegâh... NA flinke regen kon die Geul lelijk opspelen...quote:
Yup. Die spoelt dan alles wel ff doorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:31 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Met dit soort berichten moet ik altijd aan het Mergelland/Geuldal denken... Favoriet vakantiegebied van vroegâh... NA flinke regen kon die Geul lelijk opspelen...
heeft onze gemodder nog steeds onweer?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:31 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Met dit soort berichten moet ik altijd aan het Mergelland/Geuldal denken... Favoriet vakantiegebied van vroegâh... NA flinke regen kon die Geul lelijk opspelen...
Op afstand blijft het onweren bij deze moederator, ja. Soms felle flitsen, maar het is toch op afstand.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:35 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
heeft onze gemodder nog steeds onweer?
Lees ik het nou goed, is er iemand van de St.Servaasbrug gevallen?!?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
De meldingen op http://www.pd5hw.nl/p2000/limburg.html spreken voor zich.
Geen idee. Nog geen andere info over gevondenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Lees ik het nou goed, is er iemand van de St.Servaasbrug gevallen?!?
Drank of noodweer?
Indrukwekkende lijst feiten verder...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee. Nog geen andere info over gevonden.
Ik kan me nog een keer herinneren dat ik in Polen was (twee jaar geleden) dat het ontzettend hard te keer ging. Het bleef meer dan een uur lang onweren. En dan zit je daar in de auto bij je tentjequote:Schwere Gewitter über Europa fordern zwei Todesopfer in Polen
Schwere Gewitter und Schauer mit golfballgroßen Hagelkörnern haben in Deutschland, Polen, Frankreich und Großbritannien erhebliche Schäden angerichtet. In Polen kamen durch Hitze und Unwetter zwei Menschen ums Leben. Landunter auf den Inseln Hiddensee und Rügen in Mecklenburg-Vorpommern: Nach Angaben des Wetterdienstes Meteomedia fielen in Kloster auf Hiddensee innerhalb einer Stunde knapp 76 Liter Regen pro Quadratmeter. So ein enormes Gewitter mit diesen Spitzenwerten kommt etwa alle zehn Jahre vor.
Nee, maar hier begon het net na 2 uur weer te activeren... (op de kaart staat 0 uur, maar in Ned.Zomertijd is dat 2 uur).quote:
Lekker rustig!quote:
Rond het Lago Maggiore kan het ook zo spoken! Don't start me talking, I could talk all nightquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.rtl.de/news/artikel/news/news_817810_692929.php :
[..]
Ik kan me nog een keer herinneren dat ik in Polen was (twee jaar geleden) dat het ontzettend hard te keer ging. Het bleef meer dan een uur lang onweren. En dan zit je daar in de auto bij je tentje.
its me! en het trekt idd net iets ten westen van me langs. Nog geen weerlicht gespot overgens.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:44 schreef dutch-mamma het volgende:
Wie woonde er ook weer in Dronten?
Volgens mij trekt het momenteel ten westen van je langs...
Vanwege de heuvels stroomt al het water naar het laagste punt, en daar verzameld kan het erg veel overlast gaan geven.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:47 schreef KillerDream het volgende:
Heeft dat niet te maken met het heuvelachtige landschap?
Dat de buien een soort tegenwerking krijgen en blijven hangen?
Het suddert hier gewoon door. Wordt wel iets minder. Af en toe wat gerommel in de verte. En het blijft doorregenen (geen stortregen maar ik ben blij dat ik net op tijd de hond heb uitgelaten!)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:48 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
its me! en het trekt idd net iets ten westen van me langs. Nog geen weerlicht gespot overgens.
Dan krijg je zoiets terwijl je je tentje opzet...!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:50 schreef Funnie het volgende:
wowwww... ik wil dat overmorgen ook in Tsjechië! Alleen morgen nacht even niet. Dan moet ik rijden!
Jij houd van veel dit soort uitspraken he..hoe noemde je die dingen ook alweer? annagrammen? paradoxen? weet ik hetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:53 schreef dutch-mamma het volgende:
Langzaam maar zeker wordt het hier weer het katholieke Onzevader: de Kracht en de Heerlijkheid is eruit...
Jaaa!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:48 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Rond het Lago Maggiore kan het ook zo spoken! Don't start me talking, I could talk all night![]()
Heeft het een naam dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:55 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Jij houd van veel dit soort uitspraken he..hoe noemde je die dingen ook alweer? annagrammen? paradoxen? weet ik het![]()
Straks hebben we wat gemeen...!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Jaaa!
Daar heb ik al mijn jeugdvakanties in een tentje doorgebracht.
Regen! Onweer!
Inkoppertje...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:56 schreef Funnie het volgende:
Nou, we komen in een huisje
Gelukkig geen tentje. 3 maal raden wat er van mij mag komen zodra ik mij geinstalleerd heb
Ik heb mooi uitzicht... kom maaarrr op dan...
Locatie?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:56 schreef dutch-mamma het volgende:
Straks hebben we wat gemeen...!![]()
Vertel, vertel! Jaar, lokatie...
Cannobio toevallig?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Locatie?
Bij de Zwitserse grens, nog niet bij Luino.
Jaaaaaarenlang, met prachtig onweer.
Grappig dat ik mij in italie of in thailand geen zorgen maak over onweer, maar thuis wel.
Ik hoorde het net in het nieuws, ja...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/10887
Het gaat over een ontploffende atmosfeer. Redelijk on topic, lijkt me...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:07 schreef Marky-Boom het volgende:
Trouwens om nog even een verhaal van mijn vakantie te vertellen. Dit was volgens mij in 1998 ofzo.
We zaten in Blois, plaatje vlakbij New Orlean ( FR ). (...)
PS, dutch-mamma bracht me op dit ideerare jeugdsentimentelen..
Ehm... ik ben daar nog niet.. Dus kan wel foto's gaan proberen te maken van de regen hierquote:
Grmbl, Tegelen 18km verderop en hier alleen wat regenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/10887
Ja maar mijn ouders hebben nu een caravanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:12 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het gaat over een ontploffende atmosfeer. Redelijk on topic, lijkt me...en zeker een mooi verhaal!
Ik ben zelf ook al sinds de kinderjaren geïnteresseerd in het weer. Mijn opa was neerslagwaarnemer van het KNMI (in een tijd dat er nog héél veel waren, voor de bezuinigingen). En het leuke is dat de kinderen de interesse in het weer overnemen!
Zijn jullie daarna nog eens gaan kamperen?
Ligt eraan wat je verwacht. Qua onweer is het wel even einde verhaal nu, qua neerslag trekt er een leuk gebiedje naar het noorden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:13 schreef Leutje het volgende:
Als ik weathernews radar mag geloven komt er hier toch watZie het alleen niet zo gauw gebeuren
Geloof mij: zowel qua kamperen (met tent of caravan) als het weer zit in de genen. Hoewel sommigen liever zeggen dat ze "erfelijk belast" zijn!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:16 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ja maar mijn ouders hebben nu een caravan![]()
En mijn weerintresse komt van mijn vader idd. Ik hoop ook zeker dat ik dit mijn kind kan meegeven later. Samen chasen![]()
Dit etmaal geef ik je weinig kans. Kom in december nog eens terugquote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:18 schreef Leutje het volgende:
Ehm.. Ook geen sneeuw dutch mamaverdorie..
Ik heb hier anders niks.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:16 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je verwacht. Qua onweer is het wel even einde verhaal nu, qua neerslag trekt er een leuk gebiedje naar het noorden.
Zoiets was het hier dus ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:41 schreef Libris het volgende:
29°C , relative humidity 83%
Truste!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:27 schreef Leutje het volgende:
Nou ik taai af. Stargate 9x03 is binnen:D Kijken en slapen
Truste J'dorper en de rest
Ah we zijn klaar zie ikquote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:17 schreef -Mk- het volgende:
Ik zie het al, alles lost op boven Leeuwarden.
Leuk.
[afbeelding].laat ook maar.
In Almere ook, nu is het grijsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 07:45 schreef Dr_Flash het volgende:
het heeft behoorlijk gegoten in Utrecht vannacht zo te zien
ik heb al 1/7 gehad, dat vind ik al aardig wat.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
komt er nog wat van met die 140 mm vandaag eigenlijk?
Ja ehhh nou geloof ik er niet meer in hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:58 schreef JoeKurr het volgende:
Boven Zuid-België lijken alweer nieuwe buien te ontstaan
Lousyquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
En jullie dachten dat heel duitsland onder water kwam te staan??
Nou dan heb je het mooi mis.
[afbeelding]
Ik had personelijk veel grotere neerslagsommen gezien, ook in NL.
Klopt net over de grens, net als gewoondelijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LousyDe hoogste die ik zo ff zie is die 69 bij Nijmegen net over de grens
Vergeet het dan maar. Als je een beetje oostelijk van die lijn zit heb je misschien kans.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat het niet komen![]()
Ik zit hier in de omgeving Delft - Rotterdam
Er zijn hier (in de provincie Groningen) toch ook wat groeiende stapelwolken te zien, met zo'n duidelijke opwaartse beweging erin...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er ontstaan een paar nieuwe buien maar die zullen gewoon prachtig richting groningen gaan trekken.
Zo te zien zou het wel een beetje kloppen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:00 schreef Jalu het volgende:
[..]
Er zijn hier (in de provincie Groningen) toch ook wat groeiende stapelwolken te zien, met zo'n duidelijke opwaartse beweging erin...
Heb idd niet al teveel regen gezien. Rond middennacht heeft het even hard geregend maar dat was het zeker niet. Zelfs die 2 of 3 flitsen die ik zag konden dat niet meer goed maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Vergeet het dan maar. Als je een beetje oostelijk van die lijn zit heb je misschien kans.
Heb je niet gezien hoe de buien gister west Zui-Holland heeft genegeerd?
Ik zie daar ook ongeveer namelijk.
Vreemd.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:29 schreef FRaGMaN het volgende:
Gek ik kan niet meer bij de radar van MeteoWeb. Gister hoefde ik helemaal niet in te loggen.
Graag gedaanquote:
Meer info:quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Lees ik het nou goed, is er iemand van de St.Servaasbrug gevallen?!?
Drank of noodweer?
L1.nlquote:Drenkelingen uit de Maas gered
In Maastricht zijn even na middernacht vijf mensen in de Maas terecht gekomen; ze zijn allemaal gered.
Een 51-jarige vrouw raakte te water, waarna vier anderen in de rivier sprongen om haar te redden. De vrouw is in het ziekenhuis opgenomen, maar maakt het naar omstandigheden goed. De brandweer was al met groot materieel uitgerukt wegens wateroverlast in de regio; de meeste beschikbare manschappen werden na de melding over de drenkelingen naar de Maas gestuurd. Het ongeluk gebeurde bij de Hoge Brug. Bij de reddingactie werd een klein bootje gebruikt, dat kapseisde.
quote:Door een grote stroomstoring hebben 20.000 gezinnen en bedrijven in Noord-Limburg afgelopen nacht vijf uur lang geen stroom gehad .
De storing duurde van 1.45 uur tot 6.50 uur en trof Belfeld, Tegelen, Steijl, Kessel en Baarlo. In Reuver viel de stroom ook uit. Oorzaak van de problemen was de uitval van een groot stroomstation in Belfeld. De kelder van dit station was door hevige regenbuien onder water komen te staan. Via dit punt worden meerdere kleinere stroomstations aangestuurd. Het is nog niet bekend hoe het kan dat het grote stroomstation in Belfeld niet waterbestendig is.
en ik woon dus in Belfeld, genoeg regen voor de hele maand juliquote:Onweer en zware regenval hebben vrijdagavond en -nacht voor de nodige overlast gezorgd in de hele provincie.
Bij de meldkamer van de regionale brandweer kwamen honderden meldingen binnen over ondergelopen straten en kelders. De brandweer is urenlang bezig geweest met het leegpompen van kelders en het schoonspuiten van wegen. Nergens deden zich prsoonlijke ongelukken voor.
De gemeente Roermond sloot de tunnels af onder het spoor in het centrum van Roermond, omdat die volledig onder water liepen. Het verkeer werd omgeleid tot vanmorgen vroeg. In Tegelen liep een auto behoorlijke schade op als gevolg van een losgeslagen putdeksel. In Baarlo liep een school onder water en dreigde het dak in te storten. Foto: Ron Schoonderwoerd
De site van L1 heeft er nog wat info over:quote:In het gebied Swalmen, Reuver, Tegelen, Venlo en Arcen is afgelopen nacht 60 tot 70 mm regen gevallen en dat zorgde voor grote overlast.
Volgens weerman Thijs Zeelen is er deze nacht evenveel regen gevallen als in de hele maand juli bij elkaar. In Zuid-Limburg werd de meeste regen gemeten in Maastricht-Heugem, zo'n 65 mm. Dat is 65 liter per vierkante meter. Vandaag worden er weer buien verwacht. Lokaal kunnen dit fikse buien worden, met hagel, zware windstoten en veel regen. "Maar niet zo fors als afgelopen nacht," verwacht Thijs Zeelen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:42 schreef Klonk het volgende:
was het onweer op donderdag avond een mooi schouwspel om te zien, dit keer was ik onderweg in een noodweer zoals ik het nog nooit had meegemaakt, het begon als een simpele flinke regenbui, maar opeens gingen de hemelpoorten over en binnen een mum van tijd stonden de straten blank, de putjes konder het gewoon niet meer aan, lekker rijden is dat.
toen ik vannacht om half 4 mijn dorpje in reed was alles pikkedonker, stroomstoring dus, leuk thuiskomen
Damn dan ga je ook goed balen!quote:
Lijken wel naar D'land te trekken .. denk niet dat ze NL aandoenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Belgie heeft momenteel onweersbuien.
Klopt, ze trekken allemaal O - NO.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijken wel naar D'land te trekken .. denk niet dat ze NL aandoen
Oh okee. Weet ik veelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:37 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Campzone is in Biddinghuizen...
ga je lekker dichtbij het toiletgebouw staanquote:
Hmm, ze trekken nu toch langzaamaan ZO Brabant binnen ..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, ze trekken allemaal O - NO.
Het wordt hier weer donker.
Had je er niet beter een .mp3 van kunnen maken? zat 2 minuten naar een zwart scherm te kijken met stamp herrie.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:30 schreef Robje23 het volgende:
Gisteren een filmpje gemaakt vanuit de auto muziek staat well hard maar niet opletten hehe. Toen was het wel iets minderz waar maar hier een filmpje http://rapidshare.de/files/3488640/MOV00699.MPG.html
Jezus, wel eens van interpunctie gehoord enzo??!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:16 schreef Robje23 het volgende:
Hier regent het inmiddes weer! Maar gisteren in duitsland echt Noodweer gehad vanaf Monchen Gladbach en we konden maar 50 rijden op de snelweg in duitsland we kwamen bij Arnhem de grens over en het leek net of het onweer uit het niets helemaal weg was. Maar gelukkig Noodweer meegemaakt niet naast de deur maar toch in duitsland.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:28 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
Jezus, wel eens van interpunctie gehoord enzo??!
Best wel lekker vannacht ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:42 schreef Klonk het volgende:
was het onweer op donderdag avond een mooi schouwspel om te zien, dit keer was ik onderweg in een noodweer zoals ik het nog nooit had meegemaakt, het begon als een simpele flinke regenbui, maar opeens gingen de hemelpoorten over en binnen een mum van tijd stonden de straten blank, de putjes konder het gewoon niet meer aan, lekker rijden is dat.
toen ik vannacht om half 4 mijn dorpje in reed was alles pikkedonker, stroomstoring dus, leuk thuiskomen
en die stroomstoring was veroorzaakt door de regen/noodweer
[..]
[..]
en ik woon dus in Belfeld, genoeg regen voor de hele maand juli, dat geloof ik graag
[..]
De site van L1 heeft er nog wat info over:
www.l1.nl
tot zover een kort verslag vanuit Limburg
najah dan kijk je nie goed komen toch echt wel bliksems in voor. En als het je niet aanstata reageer dan niet!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:18 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
Had je er niet beter een .mp3 van kunnen maken? zat 2 minuten naar een zwart scherm te kijken met stamp herrie.![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:39 schreef Robje23 het volgende:
[..]
najah dan kijk je nie goed komen toch echt wel bliksems in voor. En als het je niet aanstata reageer dan niet!
staat toch op z'n minst een punt tussenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:28 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
Jezus, wel eens van interpunctie gehoord enzo??!
Roosendaal ook (heel licht).quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:09 schreef FRaGMaN het volgende:
Gorinchem meldt regen.
quote:In Poland, however, sun worshippers are set to spend the weekend basking in record temperatures, with the mercury expected to hit 38 degrees celsius Friday, RMF radio reported.
On Thursday temperatures of 40 C were recorded, the highest in Poland in 83 years.
Newspapers reported long tailbacks as city dwellers fled to the cooler climes of the Tatra valleys while tabloid newspaper Fakt said the price of bottled mineral water had risen one-and-a-half fold in some shops.
Maarja, waar trekt het heen..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:21 schreef Drugshond het volgende:
Het complex boven Belgie en Noord-Frankrijk ligt er nu al meer dan 3 uur zonder echt te bewegen.
Wel neemt de hevigheid toe... eerst waren het een paar dots, maar nu begint er toch energie en beweging in te komen.
[afbeelding]
Ik ben er vorige week nog geweestquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)k.weather/index.html :
[..].
ben ik blij dat ik daar vorig jaar op vakantie geweest ben (en niet dit jaar). Toen waren de temperaturen 15 graden lager
.
Dat lijkt net zoquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:16 schreef Marky-Boom het volgende:
Krijgt deze kerel nou gewoon bliksem op zijn auto?
Filmpje ? ( Wel ff hele filmpje bekijken wil je het zien)
?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat lijkt net zo
Maar het is een G-host effect
het is een WAT??quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat lijkt net zo
Maar het is een G-host effect
Stelletje prutsers ( die jantjes dan he )..ik haat Jantjesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tssk.. het zal weer eens niet![]()
Eerste dag vorig jaar waren we in Sczcecin (uiterste NW). Daar spookte het ff behoorlijk. Kwam vanaf zee opzetten. Maar dat had wel watquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er vorige week nog geweestlekker weer gehad hoor, alleen zaterdag 16-7 een beetje noodweer, maar dat was met een uurtje wel voorbij
Die krijgen nog ff de volle laag dus.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:23 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Dat complex boven Letland is de MCS van gisteren boven Duitsland. Die storing leeft al meer dan 30 uur, en heeft nog steeds niets aan kracht verloren.
O okee daar ben ik nog nooit geweestquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eerste dag vorig jaar waren we in Sczcecin (uiterste NW). Daar spookte het ff behoorlijk. Kwam vanaf zee opzetten. Maar dat had wel wat.
Heeft dat iets te maken met de flits en je netvlies..dat het licht op je netvlies blijft staan in een zekere mate?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
"ghost lightning"
Dus gewoon een spook effect.
Ik zal hier zo wel een filmpje plaatsen waar hetzelfde effect ook te zien is.
Ik weet niet helemaal hoe dit inelkaar zit.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:42 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Heeft dat iets te maken met de flits en je netvlies..dat het licht op je netvlies blijft staan in een zekere mate?
moest zeker geld voor komen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal hoe dit inelkaar zit.
Ik denk dat je met www.google.nl er wel uit komt
Helaas doet het ene filmpje het niet meer, (Die persoon heeft em verwijderd)
Best heftig dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:26 schreef 61neorej het volgende:
Niet echt nee,
Volgens mij moet het meer als 100 zijn geweest, als er zelfs een auto op de zij kant komt te liggen.
Windstotenquote:
dan kèn ik temminste niewe sgoene kaupûhquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het was toch 90 euro per kaart he?![]()
doe wa ge nie late kènquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan kèn ik temminste niewe sgoene kaupûh
ik kom alquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Effe mededelingen:
I.v.b met de claim gedoe enzo wil ik een aantal mensen die een aantal keren een code hebben geplaast mij even toevoegen op msn.
En zou marky-boom a.u.b even op msn willen komen??mocht je aanwezig zijn.
Bedankt
Einde mededeling.
Ik heb de code maar twee of drie keer geplaatst... dus ik hoef vast niet te komen he?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Effe mededelingen:
I.v.b met de claim gedoe enzo wil ik een aantal mensen die een aantal keren een code hebben geplaast mij even toevoegen op msn.
En zou marky-boom a.u.b even op msn willen komen??mocht je aanwezig zijn.
Bedankt
Einde mededeling.
Geachte Indahnesia,quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb de code maar twee of drie keer geplaatst... dus ik hoef vast niet te komen he?
Nee momenteel hoeft het even nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb de code maar twee of drie keer geplaatst... dus ik hoef vast niet te komen he?
Tskquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hmm interessant... *gaat ook ff kijken*quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
pal ten westen van hier zie ik een donkere wolk hangen. De rest is vrijwel helder.
Hij hangt maar wat rond zo te zien.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:34 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hmm interessant... *gaat ook ff kijken*
Die bui nadert als een gek, eerste gerommel nu al gesignaleerd...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Dikke bewolking hier vanuit het westen, de bui die boven Tilburg zat komt deze kant op
moah.. als een gek zo langzaam bedoel jequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die bui nadert als een gek, eerste gerommel nu al gesignaleerd...![]()
Kon jij lekker doorrijden zekerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:41 schreef FRaGMaN het volgende:
Ben net even naar Arnhem en weer terug naar Gorinchem gereden. 2x door een giga hoosbui. Mensen stonden stil op de vluchtstrook omdat je gewoon de weg niet meer kon zien.
GUILTYquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb de code maar twee of drie keer geplaatst...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, iemand heeft mijn bericht aangepast. ik zei dat ik nooit iets gedaan heb![]()
Me hope soquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Njah, Helmond zal zo wel aan de beurt zijn, het barst hier nu officieel los, stortregen, flitsen, flinke klappen, kleine turken (onder de 4) naar binnen
pffftquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:55 schreef DemonRage het volgende:
Trekt weer nét bovenlangs
[afbeelding]
Haha inderdaad gewoon lekker met 130 doorkachelen. wel 2 handjes aan het stuurquote:
Regen hier vrijwel gestopt, uit zuidelijke richting nog altijd gerommel ..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:57 schreef Gijsje het volgende:
Ah nu ook een flinke hagel bui valt echt met bakken uit de lucht op het moment
En keurig je riem om natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:00 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
Haha inderdaad gewoon lekker met 130 doorkachelen. wel 2 handjes aan het stuur
jij ziet weer alles als eerstequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:40 schreef LiquidSoul het volgende:
Hier mooi luchtje, helder blauw en er komen heeeele donkere wolken aanzetten.
hehe.. het NOS nieuws zei hetzelfde. Alleen niet dat het een record was.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:04 schreef Klonk het volgende:
ik zat net ff naar het nieuws op ProSieben te kijken (Duitse commercieele zender) en die melden een record aantal blitzen 104.000 maal.
oppervlakte? tijdsduur?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:04 schreef Klonk het volgende:
ik zat net ff naar het nieuws op ProSieben te kijken (Duitse commercieele zender) en die melden een record aantal blitzen 104.000 maal.
Hee, ook uit Vriezenveen? Een ex-collega van me ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:19 schreef Vjenne_kloet het volgende:
En ook niet voor Vriezenveen helaas,
Hoe heet die? Vriezenveen is een klein dorpje, misschien ken ik hem wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hee, ook uit Vriezenveen? Een ex-collega van me ook.
Haar. Irina, ze werkte bij Cogas (Almelo).quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:22 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Hoe heet die? Vriezenveen is een klein dorpje, misschien ken ik hem wel.
Mag ik een gokje doenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:25 schreef DemonRage het volgende:
Er activeert wat ten westen:
[afbeelding]
En nu niet bovenlangs graag...
Hmmm... ik ken veel Irina's.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Haar. Irina, ze werkte bij Cogas (Almelo).
Ik zit in Eindhoven bij een stroom-leverancier, die via Cogas gaat. Op die manier dus. Voordat er vragen komen.![]()
Lekker!!!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:31 schreef Marky-Boom het volgende:
Net ten zuid-oosten van mij
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |