Cannobio toevallig?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Locatie?
Bij de Zwitserse grens, nog niet bij Luino.
Jaaaaaarenlang, met prachtig onweer.
Grappig dat ik mij in italie of in thailand geen zorgen maak over onweer, maar thuis wel.
Ik hoorde het net in het nieuws, ja...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/10887
Het gaat over een ontploffende atmosfeer. Redelijk on topic, lijkt me...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:07 schreef Marky-Boom het volgende:
Trouwens om nog even een verhaal van mijn vakantie te vertellen. Dit was volgens mij in 1998 ofzo.
We zaten in Blois, plaatje vlakbij New Orlean ( FR ). (...)
PS, dutch-mamma bracht me op dit ideerare jeugdsentimentelen..
Ehm... ik ben daar nog niet.. Dus kan wel foto's gaan proberen te maken van de regen hierquote:
Grmbl, Tegelen 18km verderop en hier alleen wat regenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/10887
Ja maar mijn ouders hebben nu een caravanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:12 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het gaat over een ontploffende atmosfeer. Redelijk on topic, lijkt me...en zeker een mooi verhaal!
Ik ben zelf ook al sinds de kinderjaren geīnteresseerd in het weer. Mijn opa was neerslagwaarnemer van het KNMI (in een tijd dat er nog héél veel waren, voor de bezuinigingen). En het leuke is dat de kinderen de interesse in het weer overnemen!
Zijn jullie daarna nog eens gaan kamperen?
Ligt eraan wat je verwacht. Qua onweer is het wel even einde verhaal nu, qua neerslag trekt er een leuk gebiedje naar het noorden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:13 schreef Leutje het volgende:
Als ik weathernews radar mag geloven komt er hier toch watZie het alleen niet zo gauw gebeuren
Geloof mij: zowel qua kamperen (met tent of caravan) als het weer zit in de genen. Hoewel sommigen liever zeggen dat ze "erfelijk belast" zijn!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:16 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ja maar mijn ouders hebben nu een caravan![]()
En mijn weerintresse komt van mijn vader idd. Ik hoop ook zeker dat ik dit mijn kind kan meegeven later. Samen chasen![]()
Dit etmaal geef ik je weinig kans. Kom in december nog eens terugquote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:18 schreef Leutje het volgende:
Ehm.. Ook geen sneeuw dutch mamaverdorie..
Ik heb hier anders niks.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:16 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je verwacht. Qua onweer is het wel even einde verhaal nu, qua neerslag trekt er een leuk gebiedje naar het noorden.
Zoiets was het hier dus ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:41 schreef Libris het volgende:
29°C , relative humidity 83%
Truste!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:27 schreef Leutje het volgende:
Nou ik taai af. Stargate 9x03 is binnen:D Kijken en slapen
Truste J'dorper en de rest
Ah we zijn klaar zie ikquote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:17 schreef -Mk- het volgende:
Ik zie het al, alles lost op boven Leeuwarden.
Leuk.
[afbeelding].laat ook maar.
In Almere ook, nu is het grijsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 07:45 schreef Dr_Flash het volgende:
het heeft behoorlijk gegoten in Utrecht vannacht zo te zien
ik heb al 1/7 gehad, dat vind ik al aardig wat.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
komt er nog wat van met die 140 mm vandaag eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |