*grapjes over broek achterwege laatquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:01 schreef djenneke het volgende:
ik vind hem wel strak!
quote:
* aan Vondel moet denkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:00 schreef D.Rose het volgende:
een nieuwe TT
Jij kan toch alles goed?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]wie kan er op dit moment een nog flauwere woordspeling produceren? Dank u
wat is er precies oneerlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
oneerlijk komt in mij op, maar verder zwijg ik![]()
poging misluktquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik probeer bescheiden te blijven, dus: nee![]()
Als ik nog chips in huis had zou ik hetzelfde doenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:03 schreef djenneke het volgende:
ik ga iig lekker een zak wokkels opentrekken
ik las wortelsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:03 schreef djenneke het volgende:
ik ga iig lekker een zak wokkels opentrekken
Niet proberen ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:03 schreef djenneke het volgende:
ik snap er niks van....
waarom? je bent al zo goedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Alweer, damn, ik moet echt iets beters verzinnen..
Proberenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik probeer bescheiden te blijven, dus: nee![]()
Dat is het m juist, ik wil me wat meer onder de mensen voelen. En de meeste mensen hebben nu eenmaal gebreken dus ja, ik probeer er een paar te vinden bij mezelf (ook al valt dat niet meequote:
Hamer klaar legt om giz terug naar de aarde te meppenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is het m juist, ik wil me wat meer onder de mensen voelen. En de meeste mensen hebben nu eenmaal gebreken dus ja, ik probeer er een paar te vinden bij mezelf (ook al valt dat niet mee)
Ok, ho maar weer, straks krijg ik nog vreemde ideëen
ach je bent wat je bent hoor. mensen moeten maar gewoon accepteren dat je vele malen beter bentquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is het m juist, ik wil me wat meer onder de mensen voelen. En de meeste mensen hebben nu eenmaal gebreken dus ja, ik probeer er een paar te vinden bij mezelf (ook al valt dat niet mee)
Ok, ho maar weer, straks krijg ik nog vreemde ideëen
Wat is daar mis mee? Ik ga echt niet de hele dag roepen dat ik zo goed en slim en weet ik het wat ben.. Das wel erg arrogantquote:
* qu63 touw aangeeft om hem ook daar te houdenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hamer klaar legt om giz terug naar de aarde te meppen![]()
toppunt van arrogantie: denken dat je op mij lijktquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik ga echt niet de hele dag roepen dat ik zo goed en slim en weet ik het wat ben.. Das wel erg arrogant
'Tis moeilijk bescheiden te blijven, als je zo goed bent als ik'
ok einde onderwerp graag
Zeg, ik ben heel down to earth al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hamer klaar legt om giz terug naar de aarde te meppen![]()
"een nieuwe lente en een nieuw geluid...."quote:
En wie zegt dat ik dat denk? Als ik die foto van je bifi-worstje zag dan lijk ik gelukkig niet op jouquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
toppunt van arrogantie: denken dat je op mij lijkt
* Knoop in touw maak en over tak slingertquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 touw aangeeft om hem ook daar te houden
dat was niet mijn bifiquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik dat denk? Als ik die foto van je bifi-worstje zag dan lijk ik gelukkig niet op jou![]()
onder de gordel: oef, niet aardig, maar: sorry
Zeg, als je me ophangt blijf ik boven de aarde zweven en dat lijkt me toch juist niet de bedoeling ofwelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Knoop in touw maak en over tak slingert![]()
Je bent er nog/weerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"een nieuwe lente en een nieuw geluid...."
nee?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat was niet mijn bifi
http://groups.msn.com/DetroitGayBiMen4Now/tomsprivatedickpics.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=9
klikken op eigen risico!
Wie zegt dat jij die foto niet daar gepost hebt?! Maar ok, ik geloof je; voor deze ene keerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat was niet mijn bifi
http://groups.msn.com/DetroitGayBiMen4Now/tomsprivatedickpics.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=9
klikken op eigen risico!
een foto naar links en je ziet dat die gozer oranje haar heeftquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij die foto niet daar gepost hebt?! Maar ok, ik geloof je; voor deze ene keer![]()
Truequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeg, als je me ophangt blijf ik boven de aarde zweven en dat lijkt me toch juist niet de bedoeling ofwel![]()
![]()
Jah uhh, net of dat ik dat hele fotoboek door ga kijkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
een foto naar links en je ziet dat die gozer oranje haar heeft
1. ik ben daar kaal
2. ik heb donker haar.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jah uhh, net of dat ik dat hele fotoboek door ga kijkenMaar ok, als jij het zegt...
ik gewoon derde... het is nu wel officieel he: ik heb geen levenquote:
nog boven mijquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik gewoon derde... het is nu wel officieel he: ik heb geen leven![]()
en het scheelde maar 1 postquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
hah, ben ik niet de enige die erg is hier
okequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die stonden er voor iedereen hoor
Jij zult ook foto's hebben die ik niet heb
de hele top4 bestind uit GCSCquote:
ook niet heel verbazingwekkend eigenlijk...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
de hele top4 bestind uit GCSC
1. Dr_Flash 439
2. SpeedyGJ 346
3. djenneke 261
4. qu63 260
Het ging ook opeens wel snel vandaag ja, echt 4 topics ofzo in een dag. Met het tempo van de rest van de week ging het maar 1 per dagquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
1. Dr_Flash 439
2. SpeedyGJ 346
3. djenneke 261
4. qu63 260
die van yvonne had je wel gezien?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
oke
denk het ,maar niet zo'n foto's![]()
Ik heb 3 liter in de vriezer liggenquote:
ow, postaantallenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
1. Dr_Flash 439
2. SpeedyGJ 346
3. djenneke 261
4. qu63 260
ik ben nog bezig met mn 0.7 Smirnoffquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb 3 liter in de vriezer liggenKomt wel op morgenavond
(of technisch gezien: vanavond
)
ga je me eens foto's mailenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je komt hier kennelijk niet vaak genoeg
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je komt hier kennelijk niet vaak genoeg
Ik heb een of ander vaag merk, maar tis wel goedkoop en verschil is amper te merken; als je genoeg drinktquote:
ach soquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
dat ik die niet heb hoeven aanschouwen![]()
maar die eerst slokken dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb een of ander vaag merk, maar tis wel goedkoop en verschil is amper te merken; als je genoeg drinkt
bekijkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat moet jij met de foto's van yvonne?
ik heb een soort van verslaving en daar wil ik heel snel vanafquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, maar waarom wil je yvonne naakt zien ?
jij vaker zonder moiquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat valt mij ook op, je komt vaak hier zonder moi.
![]()
Waarom heb jij ze nog?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat moet jij met de foto's van yvonne?
ik zeg nietsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
of wou je me vertellen dat het niet zo is?![]()
![]()
Hij valt op oudere vrouwen, kan tochquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, maar waarom wil je yvonne naakt zien ?
o oke, misschien is dit wel het wondermiddelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb een soort van verslaving en daar wil ik heel snel vanaf
jij? hoe kan dat nou, als ik er nog nooit een gehad heb?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zeg niets
*net een ban achter de rug heeft
het gebeurt!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hij valt op oudere vrouwen, kan toch
niets mis met oudere vrouwen hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ik val idd op ouder, maar niet op oudquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker kan datquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
dat hoop ik wel jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
o oke, misschien is dit wel het wondermiddel
pcies!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker kan datniets mis met oudere
zo'n 20 seconden maarquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk het niet als ze op fok hebben gestaan
jij bent nog steed ouder hoorquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet iedereen delete alles wat ie krijgt
en toen kreeg je daar een ban voor? Hoe ben je er in godsnaam aangekomen dan?quote:
iemand postte die (uit wraak), en toen werden ze heel snel verwijderd (maar niet snel genoeg) ik heb ze enkel ge-uploadquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
en toen kreeg je daar een ban voor? Hoe ben je er in godsnaam aangekomen dan?
hoe kwam die er dan aan? vreemd verhaal...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iemand postte die (uit wraak), en toen werden ze heel snel verwijderd (maar niet snel genoeg) ik heb ze enkel ge-upload
dan ben je er wel erg vroeg bij!quote:
tja, dat weet ik ook allemaal nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
hoe kwam die er dan aan? vreemd verhaal...
* qu63 heeft webcamquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij fantaseerd niet over jonge mannen ?![]()
op je 7equote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
had kunnen zijn.... oftewel als als als....![]()
nee, ik ben ook in mijn gedachten monogaamquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij fantaseerd niet over jonge mannen ?![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
nee, ik ben ook in mijn gedachten monogaam![]()
![]()
quote:
de kans is niet zo groot, maar ik geloof dat de jongste moeder ooit precies 7 wasquote:
wellus, ik heb een verrotte camera, die je als verrotte cam kan gebruiken, zodat mijn mede-msn-ers naar mijn oplichtende sigarettenkegel kunnen kijken!quote:
5 zelfsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
de kans is niet zo groot, maar ik geloof dat de jongste moeder ooit precies 7 was![]()
![]()
als je wilt kan ik die andere van mij wel opsturenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
wellus, ik heb een verrotte camera, die je als verrotte cam kan gebruiken, zodat mijn mede-msn-ers naar mijn oplichtende sigarettenkegel kunnen kijken!![]()
![]()
Truste!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:38 schreef D.Rose het volgende:
het moment van de waarheid is weer aangebroken
ik ga jullie verlaten voor nu met de volgende groet: welterusten
B
msn geeft het iig aanquote:
Nee, ow nee.. Hoe moet het leven nu verder?!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:38 schreef D.Rose het volgende:
B
slaap zacht!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:38 schreef D.Rose het volgende:
B
Slaap lekker D.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:38 schreef D.Rose het volgende:
B
Maakt toch ook niets uitquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
maar een echte webcam heb ik dus echt niet...
Hier in huis staan er 3, dan ook nog 4 digitale camera's (of 5 als je die van mn telefoon, 2.0 megapixel, meerekent)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
maar een echte webcam heb ik dus echt niet...
En roel kan het weten, want die heeft wel eens een hele nacht naar mijn smeulende peuken gekekenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:43 schreef cerror het volgende:
Oh ja, een dienstmededeling: Vannaf heden is er geen stromend water in Moddergat.
Even dat je het weet.
Goedenavond Djen.
gebruik Mercury!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef Khalein het volgende:
MsnHeb het helemaal gehad met die bagger zolangzamerhand...
Misschien gewoon maar kicken van m'n systeem...
wil ik ook!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
En roel kan het weten, want die heeft wel eens een hele nacht naar mijn smeulende peuken gekeken
hoi cerror!
Ik ben almachtig in geest!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
En roel kan het weten, want die heeft wel eens een hele nacht naar mijn smeulende peuken gekeken
hoi cerror!
roel, vertel die jongen even dat daar echt geen hol aan is!quote:
Maar dan... Krijg je dat knagende gevoel dat je vanàlles mist. Echt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef Khalein het volgende:
Ik mag niet liegen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
roel, vertel die jongen even dat daar echt geen hol aan is!
Enige dat ik nu mis, is een passend antwoord op wie die dame in fmt isquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dan... Krijg je dat knagende gevoel dat je vanàlles mist. Echt.
fmt?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:49 schreef Khalein het volgende:
[..]
Enige dat ik nu mis, is een passend antwoord op wie die dame in fmt is![]()
Wat is er gebeurt ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef Khalein het volgende:
Ah... Ik zou het zo niet weten. Mijn kennis van Spartacus reikt tot dat het van Stanley Kubrick is, Kirk Douglas en Laurence Olivier er in spelen en dat er bandensporen te zien zijn tijdens de gladiatorscènes...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:49 schreef Khalein het volgende:
Enige dat ik nu mis, is een passend antwoord op wie die dame in fmt is![]()
Ik vanmiddag.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:57 schreef Sjowhan het volgende:
Euroshopper
Wie gaat er in godsnaam nog winkelen bij de AH
En Tony Curtis...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ah... Ik zou het zo niet weten. Mijn kennis van Spartacus reikt tot dat het van Stanley Kubrick is, Kirk Douglas en Laurence Olivier er in spelen en dat er bandensporen te zien zijn tijdens de gladiatorscènes...
Dure prijzen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:59 schreef Sjowhan het volgende:
Gezien de dure prijzen, en dat ik veel beter het geld kan besteden, doe ik het alleen nog bij de Dirk/Digros/Jan. Vaak 10-15% goedkoper op je normale boodschappen
Het loopt vast, het doet moeilijk, het is msnquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:52 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is er gebeurt ?
BTW. Wie is die bondage-fetisjist in je avatar?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:00 schreef Khalein het volgende:
Al een twee-en-een-beetje jaar nu geloof ik
Da's een van de dumb-ass aligators uit de strip Pearls Before Swinequote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:02 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
BTW. Wie is die bondage-fetisjist in je avatar?
ken ik nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:06 schreef Khalein het volgende:
[..]
Da's een van de dumb-ass aligators uit de strip Pearls Before Swine
Dat zoete bier waar je na twee glazen he-le-maal genoeg van hebt? Brrr.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:04 schreef djenneke het volgende:
oranjeboom
Net even wat cartoonstrips van bekeken. Ik kende ze niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:06 schreef Khalein het volgende:
Da's een van de dumb-ass aligators uit de strip Pearls Before Swine
En dat is jouw avatar?quote:
Heel erg rustigquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:10 schreef cerror het volgende:
Nogal rustig hier.
Zou iets met de tijd te maken kunnen hebben.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:10 schreef cerror het volgende:
Nogal rustig hier.
Zoals je zietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:13 schreef ArtyShock het volgende:
En dat is jouw avatar?
Zelfspot is okee.
Zei degene met een niet erg geliefde groente als smoelwerk.![]()
mjah..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zou iets met de tijd te maken kunnen hebben.
En het echt stoere volk is nu een sociaal leven aan het veinzen in de kroeg of disco natuurlijk.
Huh?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En dat is jouw avatar?
Zelfspot is okee.
Zei degene met een niet erg geliefde groente als smoelwerk.![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh?
Die groente is anders nogal exquise hoor
Artisjokblaadjes met een dipje en - hartjes als ultieme uitzuigervaring![]()
Ik dacht dat je dat zei.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoe kwam je er nou bij dat ik al ging slapen????
Olé etc.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:21 schreef ArtyShock het volgende:
Even uit de band springt:Artisjokken zijn okéé!!!
Zeg! Jij als 19 jarig meisje (quote:
ah ja, dat is waarquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:25 schreef Sjowhan het volgende:
Bij bier?
Lachkick is over?quote:
Zo hee... Eska!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef Eska het volgende:
Duderesje, hoe kom jij zo blauw??!!
Verrek, ik hier??![]()
Lief! Om jou te lokken werd ik blauwquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef Eska het volgende:
Duderesje, hoe kom jij zo blauw??!!
Verrek, ik hier??![]()
Nou ja, slechts één van de opties waardoor je even helemaal van de Fok!wereld was...quote:
Mijn peecee onthoudt dat gelukkig veur mij....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:28 schreef ArtyShock het volgende:
Zo hee... Eska!
Wist je je wachtwoord nog?
Hoe gaat 't?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Lief! Om jou te lokken werd ik blauw
Hoe is het??
Hoest met Bunny en the little one?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:35 schreef Eska het volgende:
[..]
Mijn peecee onthoudt dat gelukkig veur mij....
[..]
Ik ben nog niet vergaan. Ben een taaie.
tsskquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ok!
Iets met vragen om een banaan
Ik heb huisarrestquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zeg! Jij als 19 jarig meisje () doet vast nog aardig wat jongenshartjes harder kloppen in de buurtdisco.
Ik hoop dat dat geen zier uitmaakt verder!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:36 schreef Eska het volgende:
O, en veel geluk natuurlijk hè, met dat blauwe!
Is 't érg moeilijk?![]()
Nog altijd dezelfde PC. Die's onderhand haast wel afgeschreven dan...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:35 schreef Eska het volgende:
Mijn peecee onthoudt dat gelukkig veur mij....
Maar je ondertietels zijn wel in rook opgegaan.quote:
En jij, het kind dat ieder ouder zich zou toewensen, hebt daar verder geen aanleiding toe gegeven?quote:
Bunny is nog steeds helegaar oké!! En the little one, op zijn eigen manier, ook. Of zo.quote:
Zo te zien heb je een behoorlijke blauwtje opgelopen.quote:
ja, maar de werkelijkheid was een poging mijn digitale camera goed te laten functioneren... helaas niet gelukt...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou ja, slechts één van de opties waardoor je even helemaal van de Fok!wereld was...![]()
* Sjowhan wilde iets zeggen in de trent van wijn enzo, maar is verstandigquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo te zien heb je een behoorlijke blauwtje opgelopen.
Neequote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En jij, het kind dat ieder ouder zich zou toewensen, hebt daar verder geen aanleiding toe gegeven?![]()
Klinkt erg oké!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hoop dat dat geen zier uitmaakt verder!
Alles op z'n tijd. Zoiets. Of zo.quote:Dus vertel me hoe het gaat![]()
nog meer flits!quote:
lang verhaalquote:
Mooi zo!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:41 schreef Eska het volgende:
[..]
Bunny is nog steeds helegaar oké!! En the little one, op zijn eigen manier, ook. Of zo.[afbeelding]
Maarre, zie ik iets van verhuisplannen??![]()
Dat het, zeg maar, serieus is en zo?? Ik bedoel, écht serieus??
Dus de spannende foto's laten op zich wachten nu?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:43 schreef djenneke het volgende:
ja, maar de werkelijkheid was een poging mijn digitale camera goed te laten functioneren... helaas niet gelukt...
Straks vertel je ook nog dat je geen meisje bent.quote:
nou, ik wou hem laten webcammen... en dat lukt maar niet... tenzij voor de mensen die mijn sigarettenpeuk interessant vinden...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dus de spannende foto's laten op zich wachten nu?
Apparaat stuk, of krijg je de foto's niet op je PC?
Wel roadkill voor op de barbecue!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:44 schreef Khalein het volgende:
Langs de snelweg wonen is ook niet alles he
Och, je kunt ook filmpjes posten toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:48 schreef djenneke het volgende:
nou, ik wou hem laten webcammen... en dat lukt maar niet... tenzij voor de mensen die mijn sigarettenpeuk interessant vinden...
Kun je dat morgen nog eens herhalen. Als Bugs weer wakker is? Met hoofdletters? Alsublieft?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:39 schreef ArtyShock het volgende:
Nog altijd dezelfde PC. Die's onderhand haast wel afgeschreven dan...
Mja, dat zag ik ook zojuist.... Geen idee eigenlijk....quote:Maar je ondertietels zijn wel in rook opgegaan.
Zo af en toe, in [OUD] nog wel, ja.quote:Heb je überhaupt nog wel eens gelurkt op Fok! ?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Straks vertel je ook nog dat je geen meisje bent.
alsof je daar dan wel iets van ziet....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Och, je kunt ook filmpjes posten toch?
waarmee ;')quote:
hoe bedoel je?quote:
Good for you, dearies!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Mooi zo!
Ja verhuisplannen hier. ArtyShock en ik hebben een huis ter Groningen gekocht. Daar kunnen we per feb. in. Serious stuff![]()
wie wat waar?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
En mén word weer wakker!
Sterf aan een alternatieve vorm van kanker.quote:
quote:
dat is hier alquote:
eerst jij okee?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Sterf aan een alternatieve vorm van kanker.
Ja er zijn meer soorten kanker dan longkanker.
daar hebben ze kauwgom voor uitgevondenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nee.. de lucht die uit een mond komt na het roken.
hoi eska, ik ken je niet, maar gewoon hoi dus enzo...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:55 schreef Eska het volgende:
Ow, en hoi ook voor de anderen. Hè. Natuurlijk. En zo.
roken is kut, en regen is mooi, okee, bij deze heb je het bij mij verpestquote:
dan nog haalt het de ranzige rooksmaak niet weg.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
daar hebben ze kauwgom voor uitgevonden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |