en toen kreeg je daar een ban voor? Hoe ben je er in godsnaam aangekomen dan?quote:
iemand postte die (uit wraak), en toen werden ze heel snel verwijderd (maar niet snel genoeg) ik heb ze enkel ge-uploadquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
en toen kreeg je daar een ban voor? Hoe ben je er in godsnaam aangekomen dan?
hoe kwam die er dan aan? vreemd verhaal...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iemand postte die (uit wraak), en toen werden ze heel snel verwijderd (maar niet snel genoeg) ik heb ze enkel ge-upload
dan ben je er wel erg vroeg bij!quote:
tja, dat weet ik ook allemaal nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
hoe kwam die er dan aan? vreemd verhaal...
* qu63 heeft webcamquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij fantaseerd niet over jonge mannen ?![]()
op je 7equote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
had kunnen zijn.... oftewel als als als....![]()
nee, ik ben ook in mijn gedachten monogaamquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij fantaseerd niet over jonge mannen ?![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
nee, ik ben ook in mijn gedachten monogaam![]()
![]()
quote:
de kans is niet zo groot, maar ik geloof dat de jongste moeder ooit precies 7 wasquote:
wellus, ik heb een verrotte camera, die je als verrotte cam kan gebruiken, zodat mijn mede-msn-ers naar mijn oplichtende sigarettenkegel kunnen kijken!quote:
5 zelfsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
de kans is niet zo groot, maar ik geloof dat de jongste moeder ooit precies 7 was![]()
![]()
als je wilt kan ik die andere van mij wel opsturenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
wellus, ik heb een verrotte camera, die je als verrotte cam kan gebruiken, zodat mijn mede-msn-ers naar mijn oplichtende sigarettenkegel kunnen kijken!![]()
![]()
Truste!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:38 schreef D.Rose het volgende:
het moment van de waarheid is weer aangebroken
ik ga jullie verlaten voor nu met de volgende groet: welterusten
B
msn geeft het iig aanquote:
Nee, ow nee.. Hoe moet het leven nu verder?!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:38 schreef D.Rose het volgende:
B
slaap zacht!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:38 schreef D.Rose het volgende:
B
Slaap lekker D.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:38 schreef D.Rose het volgende:
B
Maakt toch ook niets uitquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
maar een echte webcam heb ik dus echt niet...
Hier in huis staan er 3, dan ook nog 4 digitale camera's (of 5 als je die van mn telefoon, 2.0 megapixel, meerekent)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
maar een echte webcam heb ik dus echt niet...
En roel kan het weten, want die heeft wel eens een hele nacht naar mijn smeulende peuken gekekenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:43 schreef cerror het volgende:
Oh ja, een dienstmededeling: Vannaf heden is er geen stromend water in Moddergat.
Even dat je het weet.
Goedenavond Djen.
gebruik Mercury!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef Khalein het volgende:
MsnHeb het helemaal gehad met die bagger zolangzamerhand...
Misschien gewoon maar kicken van m'n systeem...
wil ik ook!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
En roel kan het weten, want die heeft wel eens een hele nacht naar mijn smeulende peuken gekeken
hoi cerror!
Ik ben almachtig in geest!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
En roel kan het weten, want die heeft wel eens een hele nacht naar mijn smeulende peuken gekeken
hoi cerror!
roel, vertel die jongen even dat daar echt geen hol aan is!quote:
Maar dan... Krijg je dat knagende gevoel dat je vanàlles mist. Echt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef Khalein het volgende:
MsnHeb het helemaal gehad met die bagger zolangzamerhand...
Misschien gewoon maar kicken van m'n systeem...
Ik mag niet liegen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
roel, vertel die jongen even dat daar echt geen hol aan is!
Enige dat ik nu mis, is een passend antwoord op wie die dame in fmt isquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dan... Krijg je dat knagende gevoel dat je vanàlles mist. Echt.
fmt?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:49 schreef Khalein het volgende:
[..]
Enige dat ik nu mis, is een passend antwoord op wie die dame in fmt is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |