Waarom heb jij ze nog?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat moet jij met de foto's van yvonne?
ik zeg nietsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
of wou je me vertellen dat het niet zo is?![]()
![]()
Hij valt op oudere vrouwen, kan tochquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, maar waarom wil je yvonne naakt zien ?
o oke, misschien is dit wel het wondermiddelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb een soort van verslaving en daar wil ik heel snel vanaf
jij? hoe kan dat nou, als ik er nog nooit een gehad heb?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zeg niets
*net een ban achter de rug heeft
het gebeurt!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hij valt op oudere vrouwen, kan toch
niets mis met oudere vrouwen hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ik val idd op ouder, maar niet op oudquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker kan datquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
dat hoop ik wel jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
o oke, misschien is dit wel het wondermiddel
pcies!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker kan datniets mis met oudere
zo'n 20 seconden maarquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk het niet als ze op fok hebben gestaan
jij bent nog steed ouder hoorquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet iedereen delete alles wat ie krijgt
en toen kreeg je daar een ban voor? Hoe ben je er in godsnaam aangekomen dan?quote:
iemand postte die (uit wraak), en toen werden ze heel snel verwijderd (maar niet snel genoeg) ik heb ze enkel ge-uploadquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
en toen kreeg je daar een ban voor? Hoe ben je er in godsnaam aangekomen dan?
hoe kwam die er dan aan? vreemd verhaal...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iemand postte die (uit wraak), en toen werden ze heel snel verwijderd (maar niet snel genoeg) ik heb ze enkel ge-upload
dan ben je er wel erg vroeg bij!quote:
tja, dat weet ik ook allemaal nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
hoe kwam die er dan aan? vreemd verhaal...
* qu63 heeft webcamquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij fantaseerd niet over jonge mannen ?![]()
op je 7equote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
had kunnen zijn.... oftewel als als als....![]()
nee, ik ben ook in mijn gedachten monogaamquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij fantaseerd niet over jonge mannen ?![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
nee, ik ben ook in mijn gedachten monogaam![]()
![]()
quote:
de kans is niet zo groot, maar ik geloof dat de jongste moeder ooit precies 7 wasquote:
wellus, ik heb een verrotte camera, die je als verrotte cam kan gebruiken, zodat mijn mede-msn-ers naar mijn oplichtende sigarettenkegel kunnen kijken!quote:
5 zelfsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
de kans is niet zo groot, maar ik geloof dat de jongste moeder ooit precies 7 was![]()
![]()
als je wilt kan ik die andere van mij wel opsturenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
wellus, ik heb een verrotte camera, die je als verrotte cam kan gebruiken, zodat mijn mede-msn-ers naar mijn oplichtende sigarettenkegel kunnen kijken!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |