*grapjes over broek achterwege laatquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:01 schreef djenneke het volgende:
ik vind hem wel strak!
quote:
* aan Vondel moet denkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:00 schreef D.Rose het volgende:
een nieuwe TT
Jij kan toch alles goed?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]wie kan er op dit moment een nog flauwere woordspeling produceren? Dank u
wat is er precies oneerlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
oneerlijk komt in mij op, maar verder zwijg ik![]()
poging misluktquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik probeer bescheiden te blijven, dus: nee![]()
Als ik nog chips in huis had zou ik hetzelfde doenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:03 schreef djenneke het volgende:
ik ga iig lekker een zak wokkels opentrekken
ik las wortelsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:03 schreef djenneke het volgende:
ik ga iig lekker een zak wokkels opentrekken
Niet proberen ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:03 schreef djenneke het volgende:
ik snap er niks van....
waarom? je bent al zo goedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Alweer, damn, ik moet echt iets beters verzinnen..
Proberenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik probeer bescheiden te blijven, dus: nee![]()
Dat is het m juist, ik wil me wat meer onder de mensen voelen. En de meeste mensen hebben nu eenmaal gebreken dus ja, ik probeer er een paar te vinden bij mezelf (ook al valt dat niet meequote:
Hamer klaar legt om giz terug naar de aarde te meppenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is het m juist, ik wil me wat meer onder de mensen voelen. En de meeste mensen hebben nu eenmaal gebreken dus ja, ik probeer er een paar te vinden bij mezelf (ook al valt dat niet mee)
Ok, ho maar weer, straks krijg ik nog vreemde ideëen
ach je bent wat je bent hoor. mensen moeten maar gewoon accepteren dat je vele malen beter bentquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is het m juist, ik wil me wat meer onder de mensen voelen. En de meeste mensen hebben nu eenmaal gebreken dus ja, ik probeer er een paar te vinden bij mezelf (ook al valt dat niet mee)
Ok, ho maar weer, straks krijg ik nog vreemde ideëen
Wat is daar mis mee? Ik ga echt niet de hele dag roepen dat ik zo goed en slim en weet ik het wat ben.. Das wel erg arrogantquote:
* qu63 touw aangeeft om hem ook daar te houdenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hamer klaar legt om giz terug naar de aarde te meppen![]()
toppunt van arrogantie: denken dat je op mij lijktquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik ga echt niet de hele dag roepen dat ik zo goed en slim en weet ik het wat ben.. Das wel erg arrogant
'Tis moeilijk bescheiden te blijven, als je zo goed bent als ik'
ok einde onderwerp graag
Zeg, ik ben heel down to earth al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hamer klaar legt om giz terug naar de aarde te meppen![]()
"een nieuwe lente en een nieuw geluid...."quote:
En wie zegt dat ik dat denk? Als ik die foto van je bifi-worstje zag dan lijk ik gelukkig niet op jouquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
toppunt van arrogantie: denken dat je op mij lijkt
* Knoop in touw maak en over tak slingertquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 touw aangeeft om hem ook daar te houden
dat was niet mijn bifiquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik dat denk? Als ik die foto van je bifi-worstje zag dan lijk ik gelukkig niet op jou![]()
onder de gordel: oef, niet aardig, maar: sorry
Zeg, als je me ophangt blijf ik boven de aarde zweven en dat lijkt me toch juist niet de bedoeling ofwelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Knoop in touw maak en over tak slingert![]()
Je bent er nog/weerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"een nieuwe lente en een nieuw geluid...."
nee?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat was niet mijn bifi
http://groups.msn.com/DetroitGayBiMen4Now/tomsprivatedickpics.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=9
klikken op eigen risico!
Wie zegt dat jij die foto niet daar gepost hebt?! Maar ok, ik geloof je; voor deze ene keerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat was niet mijn bifi
http://groups.msn.com/DetroitGayBiMen4Now/tomsprivatedickpics.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=9
klikken op eigen risico!
een foto naar links en je ziet dat die gozer oranje haar heeftquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij die foto niet daar gepost hebt?! Maar ok, ik geloof je; voor deze ene keer![]()
Truequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeg, als je me ophangt blijf ik boven de aarde zweven en dat lijkt me toch juist niet de bedoeling ofwel![]()
![]()
Jah uhh, net of dat ik dat hele fotoboek door ga kijkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
een foto naar links en je ziet dat die gozer oranje haar heeft
1. ik ben daar kaal
2. ik heb donker haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |