Zo te zien heb je een behoorlijke blauwtje opgelopen.quote:
ja, maar de werkelijkheid was een poging mijn digitale camera goed te laten functioneren... helaas niet gelukt...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou ja, slechts één van de opties waardoor je even helemaal van de Fok!wereld was...![]()
* Sjowhan wilde iets zeggen in de trent van wijn enzo, maar is verstandigquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo te zien heb je een behoorlijke blauwtje opgelopen.
Neequote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En jij, het kind dat ieder ouder zich zou toewensen, hebt daar verder geen aanleiding toe gegeven?![]()
Klinkt erg oké!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hoop dat dat geen zier uitmaakt verder!
Alles op z'n tijd. Zoiets. Of zo.quote:Dus vertel me hoe het gaat![]()
nog meer flits!quote:
lang verhaalquote:
Mooi zo!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:41 schreef Eska het volgende:
[..]
Bunny is nog steeds helegaar oké!! En the little one, op zijn eigen manier, ook. Of zo.[afbeelding]
Maarre, zie ik iets van verhuisplannen??![]()
Dat het, zeg maar, serieus is en zo?? Ik bedoel, écht serieus??
Dus de spannende foto's laten op zich wachten nu?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:43 schreef djenneke het volgende:
ja, maar de werkelijkheid was een poging mijn digitale camera goed te laten functioneren... helaas niet gelukt...
Straks vertel je ook nog dat je geen meisje bent.quote:
nou, ik wou hem laten webcammen... en dat lukt maar niet... tenzij voor de mensen die mijn sigarettenpeuk interessant vinden...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dus de spannende foto's laten op zich wachten nu?
Apparaat stuk, of krijg je de foto's niet op je PC?
Wel roadkill voor op de barbecue!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:44 schreef Khalein het volgende:
Langs de snelweg wonen is ook niet alles he
Och, je kunt ook filmpjes posten toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:48 schreef djenneke het volgende:
nou, ik wou hem laten webcammen... en dat lukt maar niet... tenzij voor de mensen die mijn sigarettenpeuk interessant vinden...
Kun je dat morgen nog eens herhalen. Als Bugs weer wakker is? Met hoofdletters? Alsublieft?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:39 schreef ArtyShock het volgende:
Nog altijd dezelfde PC. Die's onderhand haast wel afgeschreven dan...
Mja, dat zag ik ook zojuist.... Geen idee eigenlijk....quote:Maar je ondertietels zijn wel in rook opgegaan.
Zo af en toe, in [OUD] nog wel, ja.quote:Heb je überhaupt nog wel eens gelurkt op Fok! ?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Straks vertel je ook nog dat je geen meisje bent.
alsof je daar dan wel iets van ziet....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Och, je kunt ook filmpjes posten toch?
waarmee ;')quote:
hoe bedoel je?quote:
Good for you, dearies!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Mooi zo!
Ja verhuisplannen hier. ArtyShock en ik hebben een huis ter Groningen gekocht. Daar kunnen we per feb. in. Serious stuff![]()
wie wat waar?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
En mén word weer wakker!
Sterf aan een alternatieve vorm van kanker.quote:
quote:
dat is hier alquote:
eerst jij okee?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Sterf aan een alternatieve vorm van kanker.
Ja er zijn meer soorten kanker dan longkanker.
daar hebben ze kauwgom voor uitgevondenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nee.. de lucht die uit een mond komt na het roken.
hoi eska, ik ken je niet, maar gewoon hoi dus enzo...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:55 schreef Eska het volgende:
Ow, en hoi ook voor de anderen. Hè. Natuurlijk. En zo.
roken is kut, en regen is mooi, okee, bij deze heb je het bij mij verpestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |