Wat is er gebeurt ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef Khalein het volgende:
MsnHeb het helemaal gehad met die bagger zolangzamerhand...
Misschien gewoon maar kicken van m'n systeem...
Ah... Ik zou het zo niet weten. Mijn kennis van Spartacus reikt tot dat het van Stanley Kubrick is, Kirk Douglas en Laurence Olivier er in spelen en dat er bandensporen te zien zijn tijdens de gladiatorscènes...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:49 schreef Khalein het volgende:
Enige dat ik nu mis, is een passend antwoord op wie die dame in fmt is![]()
Ik vanmiddag.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:57 schreef Sjowhan het volgende:
Euroshopper
Wie gaat er in godsnaam nog winkelen bij de AH
En Tony Curtis...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ah... Ik zou het zo niet weten. Mijn kennis van Spartacus reikt tot dat het van Stanley Kubrick is, Kirk Douglas en Laurence Olivier er in spelen en dat er bandensporen te zien zijn tijdens de gladiatorscènes...
Dure prijzen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:59 schreef Sjowhan het volgende:
Gezien de dure prijzen, en dat ik veel beter het geld kan besteden, doe ik het alleen nog bij de Dirk/Digros/Jan. Vaak 10-15% goedkoper op je normale boodschappen
Het loopt vast, het doet moeilijk, het is msnquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:52 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is er gebeurt ?
BTW. Wie is die bondage-fetisjist in je avatar?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:00 schreef Khalein het volgende:
Al een twee-en-een-beetje jaar nu geloof ik
Da's een van de dumb-ass aligators uit de strip Pearls Before Swinequote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:02 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
BTW. Wie is die bondage-fetisjist in je avatar?
ken ik nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:06 schreef Khalein het volgende:
[..]
Da's een van de dumb-ass aligators uit de strip Pearls Before Swine
Dat zoete bier waar je na twee glazen he-le-maal genoeg van hebt? Brrr.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:04 schreef djenneke het volgende:
oranjeboom
Net even wat cartoonstrips van bekeken. Ik kende ze niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:06 schreef Khalein het volgende:
Da's een van de dumb-ass aligators uit de strip Pearls Before Swine
En dat is jouw avatar?quote:
Heel erg rustigquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:10 schreef cerror het volgende:
Nogal rustig hier.
Zou iets met de tijd te maken kunnen hebben.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:10 schreef cerror het volgende:
Nogal rustig hier.
Zoals je zietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:13 schreef ArtyShock het volgende:
En dat is jouw avatar?
Zelfspot is okee.
Zei degene met een niet erg geliefde groente als smoelwerk.![]()
mjah..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zou iets met de tijd te maken kunnen hebben.
En het echt stoere volk is nu een sociaal leven aan het veinzen in de kroeg of disco natuurlijk.
Huh?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En dat is jouw avatar?
Zelfspot is okee.
Zei degene met een niet erg geliefde groente als smoelwerk.![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh?
Die groente is anders nogal exquise hoor
Artisjokblaadjes met een dipje en - hartjes als ultieme uitzuigervaring![]()
Ik dacht dat je dat zei.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoe kwam je er nou bij dat ik al ging slapen????
Olé etc.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:21 schreef ArtyShock het volgende:
Even uit de band springt:Artisjokken zijn okéé!!!
Zeg! Jij als 19 jarig meisje (quote:
ah ja, dat is waarquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:25 schreef Sjowhan het volgende:
Bij bier?
Lachkick is over?quote:
Zo hee... Eska!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef Eska het volgende:
Duderesje, hoe kom jij zo blauw??!!
Verrek, ik hier??![]()
Lief! Om jou te lokken werd ik blauwquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:26 schreef Eska het volgende:
Duderesje, hoe kom jij zo blauw??!!
Verrek, ik hier??![]()
Nou ja, slechts één van de opties waardoor je even helemaal van de Fok!wereld was...quote:
Mijn peecee onthoudt dat gelukkig veur mij....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:28 schreef ArtyShock het volgende:
Zo hee... Eska!
Wist je je wachtwoord nog?
Hoe gaat 't?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Lief! Om jou te lokken werd ik blauw
Hoe is het??
Hoest met Bunny en the little one?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:35 schreef Eska het volgende:
[..]
Mijn peecee onthoudt dat gelukkig veur mij....
[..]
Ik ben nog niet vergaan. Ben een taaie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |