tuurlijk, is belgisch!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:55 schreef Locusta het volgende:
Bikkembergs??
Hmmm..... nog niet gezien hier.....
Zal wel weer heel duur zijn zeker....
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:56 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben mode n00b, nooit gehoord van Bikkembergs.
Je moet ook niet kleding kopen omdat er een leuk merkje op staat.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:58 schreef Jett het volgende:
ja leuk, in turkije word het nu al weer OVERAL nep verkocht weer een leuk merk naar de shit kan je nagaan had ik op schiphol net een truitje gekocht voor 40,- eurie kom je op die klote markten het OVERAL tegen
Ziet er uit als zeeman design.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo tof is aan Bikkembergs ?
Zie dr steeds meer mensen in lopen dus vroeg mij dat zo af
[afbeelding]
ja, omdat iedereen nu met die zooi looptquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:33 schreef HAL9000S het volgende:
De bikkembergs sportlijn is echt zo passe!
Vorig jaar liep ik met zo'n shirtje maar nu durf ik er echt niet meer mee rond te lopen.
Meestal kom ik niet in uitgaansgelegenheden waar nog 19 andere mannen rondlopenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:34 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ja, omdat iedereen nu met die zooi loopt
ga je stappen, en dan hebben 20 kerels hetzelfde shirt aan!
jij bent dan ok de transeksueel op een pottenpartyquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Meestal kom ik niet in uitgaansgelegenheden waar nog 19 andere mannen rondlopen
Die polo's zijn echt zo uberlelijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:59 schreef Ratt het volgende:
die polo's zijn wel grappig, hebben een toffe kraag
what's new? half alanya verkoopt alles en zichzelf voor 2,50quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:56 schreef donald_dick het volgende:
die dingen worden masaal verkocht in alanya voor 2,50 per polo
Wilde ik dus ook net gaan zeggen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:56 schreef donald_dick het volgende:
die dingen worden masaal verkocht in alanya voor 2,50 per polo
Bikkemberg is van Apple!quote:Op zondag 31 juli 2005 12:22 schreef hydrah het volgende:
Bikkemberg is van umbro en ik associeer umbro met scapino dus daar hield het bij mij al op.
ik ben intellectueel, maar loop toch echt alleen in bandshirts en goedkope broekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bikkembergs is enkel geschikt voor intellectuelen, paupers op dit forum zien er de waarde niet van in en en zijn het ook niet waard
ja hoor Johan jij vind het alleen cool omdat het duur is , als een simpel shirt met 2 lijntjes en een sterretje 160 euro was liep jij er ook in , alleen omdat het duur is en dat je daarmee kan patsen van hee kijk ik draag iets duursquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bikkembergs is enkel geschikt voor intellectuelen, paupers op dit forum zien er de waarde niet van in en en zijn het ook niet waard
bandshirts zijn meestal maar 15 euroquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja hoor Johan jij vind het alleen cool omdat het duur is , als een simpel shirt met 2 lijntjes en een sterretje 160 euro was liep jij er ook in , alleen omdat het duur is en dat je daarmee kan patsen van hee kijk ik draag iets duurs![]()
Als Bikkembergs 20 euro per shirt was kocht je het niet wedden !!![]()
*proestquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Is dat jouw WC?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo tof is aan Bikkembergs ?
Zie dr steeds meer mensen in lopen dus vroeg mij dat zo af
[afbeelding]
ik zou toch niet graag daarop schijtenquote:
kamp Vught?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:38 schreef Maikuuul het volgende:
Best veel mensen van het kamp dragen die shirts, tijd om er ook maar een te kopen
Alsof ze erop schrijven van welk kamp ze komenquote:
Het zou ook raar zijn als je een shirt had gekocht die je niet mooi vindt en die dan ook nog eens prijzig is, vind je niet?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:29 schreef kevin85 het volgende:
Vandaag een shirt gekocht, wel beetje prijzig maar wel mooi
Ja maar wat nou als de verkoper je bedreigde ? :xquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het zou ook raar zijn als je een shirt had gekocht die je niet mooi vindt en die dan ook nog eens prijzig is, vind je niet?
Najah.. je hebt er mensen tussen zitten die iets kopen dat heel duur is en dat ze niet mooi vinden, maar aangezien het de mode is en iedereen erin loopt nemen ze het toch maar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het zou ook raar zijn als je een shirt had gekocht die je niet mooi vindt en die dan ook nog eens prijzig is, vind je niet?
koop dan ook niets uit de kofferbak!quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar wat nou als de verkoper je bedreigde ? :x
Die verkopen het ook veelvuldig, criminelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:52 schreef Frasier het volgende:
Het is vooral populair onder onze woonwagen-bewoners.
Een beetje maarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:43 schreef mic_forever het volgende:
die bikkembergs in de 1e post is trouwens nep hahah
dat is zeker wel een vet merk jaquote:
Dat geld voor alle merken. De goedkope (reclame) lijn staat de naam groot op, ga je voor de exclusievere shit, dan zie je meestal niet eens dat het Bikkembergs is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:39 schreef Bolderbast het volgende:
ik vind het een triest, lelijk kutmerk waarvan de regel lijkt als de naam er maar zo groot mogelijk op staat...vooral op de schoenen ziet het er niet uit
Zover ik weet is het toch echt alleen een samenwerkingsverband voor de sportlijn en geen overname toch ?quote:Op zondag 31 juli 2005 12:22 schreef hydrah het volgende:
Bikkemberg is van umbro en ik associeer umbro met scapino dus daar hield het bij mij al op.
en dan nog zou ik niet in kleren met de achterlijke naam Bikkembergs willen lopen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:16 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Dat geld voor alle merken. De goedkope (reclame) lijn staat de naam groot op, ga je voor de exclusievere shit, dan zie je meestal niet eens dat het Bikkembergs is.
Zou ik zo brutaal mogen zijn om te vragen waar je vandaan komt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:22 schreef EvilFaith het volgende:
Ik heb er zelf een paar schoenen van en een shirt. Maar niet de schoenen en shirts waar je nu dus iedereen mee ziet rondlopen. jammer dat het merk hier zo wordt afgezeken. Dirk Bikkemberg is opzich een goede belgische ontwerper die normaal erg aparte dingen maakt. De shirts en schoenen die nu zo in zijn/waren was als experiment voor een sport lijn. Blijkbaar is het zo aangeslagen dat iedereen er nu gewoon in het dagelijks leven mee rondloopt en niet in sport. Leuk extra centje voor hem, beetje jammer dat het merk dan een slechte naam krijgt.
Ook niet mijn sjaal overigens, maar ik wilde alleen even een impressie geven van ander werk van Bikkembergs.quote:
Ik wil niet lullig doen maar exact dezelfde schoen(alleen andere kleur-combi) ligt in de Leidsestraat bij een dure schoenenwinkel in de etalage.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:55 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Een beetje maarZal even een plaatje zoeken van nep bikkembergs schoenen, die zijn helemaal om te gillen
![]()
[afbeelding]
Nijmegen, mag ik dan zo brutaal zijn om te vragen waarom jij dat wil weten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zou ik zo brutaal mogen zijn om te vragen waar je vandaan komt?
Gewoon nieuwsgierig, verder niks
Ik kom uit Alkmaar...
Wat onzettende lelijke en saaie kledingquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:41 schreef cultheld het volgende:
Ook van Dirk Bikkembergs:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de leek moeilijk te zien misschien, maar met het origineel erbij is het overduidelijk:quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:38 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar exact dezelfde schoen(alleen andere kleur-combi) ligt in de Leidsestraat bij een dure schoenenwinkel in de etalage.
Dus hoe kom jij erbij dat deze nep zijn??
Lijkt me namelijk stug dat een dure schoenenwinkel nep schoenen verkoopt....
ik kan niet echt zeggen dat ik een leek ben,,,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:25 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Voor de leek moeilijk te zien misschien, maar met het origineel erbij is het overduidelijk:
[afbeelding]
Het is maar waar je trots op bent.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:43 schreef yok het volgende:
als je het cool vind omdat iets duur is ga dan in hugo boss lopen ofzo, enigste merk wat bijna niet genept is. 70% van die tering bikkembergsshirtjes zijn fake, en er lopen alleen maar voetballers in. En ik ben (gelukkig) een hockeyer.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:52 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb weinig met merkkleding, maar dit spul ziet er wel goed uit.
lekker laten liggenquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Het ligt weer vol op in de winkel voor de zomer
Jij bewandelt deze aardkloot in je blote reet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |