ja, omdat iedereen nu met die zooi looptquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:33 schreef HAL9000S het volgende:
De bikkembergs sportlijn is echt zo passe!
Vorig jaar liep ik met zo'n shirtje maar nu durf ik er echt niet meer mee rond te lopen.
Meestal kom ik niet in uitgaansgelegenheden waar nog 19 andere mannen rondlopenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:34 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ja, omdat iedereen nu met die zooi loopt
ga je stappen, en dan hebben 20 kerels hetzelfde shirt aan!
jij bent dan ok de transeksueel op een pottenpartyquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Meestal kom ik niet in uitgaansgelegenheden waar nog 19 andere mannen rondlopen
Die polo's zijn echt zo uberlelijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:59 schreef Ratt het volgende:
die polo's zijn wel grappig, hebben een toffe kraag
what's new? half alanya verkoopt alles en zichzelf voor 2,50quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:56 schreef donald_dick het volgende:
die dingen worden masaal verkocht in alanya voor 2,50 per polo
Wilde ik dus ook net gaan zeggen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:56 schreef donald_dick het volgende:
die dingen worden masaal verkocht in alanya voor 2,50 per polo
Bikkemberg is van Apple!quote:Op zondag 31 juli 2005 12:22 schreef hydrah het volgende:
Bikkemberg is van umbro en ik associeer umbro met scapino dus daar hield het bij mij al op.
ik ben intellectueel, maar loop toch echt alleen in bandshirts en goedkope broekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bikkembergs is enkel geschikt voor intellectuelen, paupers op dit forum zien er de waarde niet van in en en zijn het ook niet waard
ja hoor Johan jij vind het alleen cool omdat het duur is , als een simpel shirt met 2 lijntjes en een sterretje 160 euro was liep jij er ook in , alleen omdat het duur is en dat je daarmee kan patsen van hee kijk ik draag iets duursquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bikkembergs is enkel geschikt voor intellectuelen, paupers op dit forum zien er de waarde niet van in en en zijn het ook niet waard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |