dat is zeker wel een vet merk jaquote:
Dat geld voor alle merken. De goedkope (reclame) lijn staat de naam groot op, ga je voor de exclusievere shit, dan zie je meestal niet eens dat het Bikkembergs is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:39 schreef Bolderbast het volgende:
ik vind het een triest, lelijk kutmerk waarvan de regel lijkt als de naam er maar zo groot mogelijk op staat...vooral op de schoenen ziet het er niet uit
Zover ik weet is het toch echt alleen een samenwerkingsverband voor de sportlijn en geen overname toch ?quote:Op zondag 31 juli 2005 12:22 schreef hydrah het volgende:
Bikkemberg is van umbro en ik associeer umbro met scapino dus daar hield het bij mij al op.
en dan nog zou ik niet in kleren met de achterlijke naam Bikkembergs willen lopen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:16 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Dat geld voor alle merken. De goedkope (reclame) lijn staat de naam groot op, ga je voor de exclusievere shit, dan zie je meestal niet eens dat het Bikkembergs is.
Zou ik zo brutaal mogen zijn om te vragen waar je vandaan komt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:22 schreef EvilFaith het volgende:
Ik heb er zelf een paar schoenen van en een shirt. Maar niet de schoenen en shirts waar je nu dus iedereen mee ziet rondlopen. jammer dat het merk hier zo wordt afgezeken. Dirk Bikkemberg is opzich een goede belgische ontwerper die normaal erg aparte dingen maakt. De shirts en schoenen die nu zo in zijn/waren was als experiment voor een sport lijn. Blijkbaar is het zo aangeslagen dat iedereen er nu gewoon in het dagelijks leven mee rondloopt en niet in sport. Leuk extra centje voor hem, beetje jammer dat het merk dan een slechte naam krijgt.
Ook niet mijn sjaal overigens, maar ik wilde alleen even een impressie geven van ander werk van Bikkembergs.quote:
Ik wil niet lullig doen maar exact dezelfde schoen(alleen andere kleur-combi) ligt in de Leidsestraat bij een dure schoenenwinkel in de etalage.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:55 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Een beetje maarZal even een plaatje zoeken van nep bikkembergs schoenen, die zijn helemaal om te gillen
![]()
[afbeelding]
Nijmegen, mag ik dan zo brutaal zijn om te vragen waarom jij dat wil weten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zou ik zo brutaal mogen zijn om te vragen waar je vandaan komt?
Gewoon nieuwsgierig, verder niks
Ik kom uit Alkmaar...
Wat onzettende lelijke en saaie kledingquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:41 schreef cultheld het volgende:
Ook van Dirk Bikkembergs:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de leek moeilijk te zien misschien, maar met het origineel erbij is het overduidelijk:quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:38 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar exact dezelfde schoen(alleen andere kleur-combi) ligt in de Leidsestraat bij een dure schoenenwinkel in de etalage.
Dus hoe kom jij erbij dat deze nep zijn??
Lijkt me namelijk stug dat een dure schoenenwinkel nep schoenen verkoopt....
ik kan niet echt zeggen dat ik een leek ben,,,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:25 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Voor de leek moeilijk te zien misschien, maar met het origineel erbij is het overduidelijk:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |