MASSAGESPREK!!!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef hollander76 het volgende:
We kunnen ook een multimsn gesprek beginnen, username@hotmail.com als er nog meer mensen willen meedoen![]()
T was maaar een voorstelquote:
valt niet te merken.........quote:
Lekker warm.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef Chanandler het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe Pubers in de middeleeuwen werden behandelt. Werden ze dan op de brandstapel gegooid omdat ze bezeten waren door de duivel ofzo?
Hey Eix voeg me ook ff toe, username@hotmail.comquote:
Hij heeft een ban van 48 uur. Voor een uitgelokte doodsverwensing ofzoiets.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:26 schreef Eix het volgende:
Een vraagje, hoe zit t momenteel met de ban betreffende BobNL, gezien deze post: Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
Wanneer is ie nu afgelopen? Of is de ban al afgelopen?
die ondertitel he, die komt toch niet door mij?quote:
Omdat die rare Mo de TS isquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom staat die rare Mo boven de anderen in de op![]()
username...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:27 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hey Eix voeg me ook ff toe, username@hotmail.com
Dus van af nu zet de TS steeds zijn eigen avatar boven die van de anderen ?quote:
Ja, maar t moet harder gaan.quote:
Oh...nog niet gemekrtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom staat die rare Mo boven de anderen in de op![]()
fuckquote:
jawel, en ik vergeef het je nooitquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:29 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
die ondertitel he, die komt toch niet door mij?![]()
Nee, dat doe ik alleenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dus van af nu zet de TS steeds zijn eigen avatar boven die van de anderen ?![]()
Schoonheid, zou je me ook ff willen toevoegen, en tegen je hubbie zeggen dat ie me moet accepterenquote:
wiezo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Schoonheid, zou je me ook ff willen toevoegen, en tegen je hubbie zeggen dat ie me moet accepteren![]()
Waarom zetten we Imberr's msn niet in de OP, daar wordt zo vaak om gevraagdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Schoonheid, zou je me ook ff willen toevoegen
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Waarom zetten we Imberr's msn niet in de OP, daar wordt zo vaak om gevraagd
Zodat we ook met hem kunnen msn'en in een multi gesprek, we zitten hier al met een bak SC'ers en het is leuk als jullie joinenquote:
Met hoofdletters of zonder?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben er weer
Als jullie me toe willen voegen...
Mijn username en dan voor de E een J
en dan @ hotmail.com
Voeg mij maar toequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben er weer
en dan @ hotmail.com
Donequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben er weer
en dan @ hotmail.com
Ik heb je ook toegevoegt ( of in elk geval gepoogtquote:
wat heb je dan nog meer draaienquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef MaRySe het volgende:
mijn comp. kan het niet zo goed aan geloof ik
Zeg je daarom niks op msn?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef MaRySe het volgende:
Nu nog mn internet verbinding en ik ben happy.quote:
je bent dus happyquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Nu nog mn internet verbinding en ik ben happy.
Hoeveel toevoegingen heb je al gekregen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef MaRySe het volgende:
in ieder geval van mijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoeveel toevoegingen heb je al gekregen?
Nick ben ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:04 schreef MaRySe het volgende:
ene nick.. brainster, -mo- en joupee
Het fotoboek van kleine jellequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:13 schreef MaRySe het volgende:
Ik kom er niet vandaan, ik woon er
Hoe weet je dat?
Oja kut.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:13 schreef brainster het volgende:
[..]
Het fotoboek van kleine jelle
en Almererulez.nl![]()
De restquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:17 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oja kut.
Ben foto's aan het maken van de rest
Show toch maar.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:19 schreef MaRySe het volgende:
Ik dacht dat ik in show je kleding topic was
ben je ook... zo ongeveer danquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:19 schreef MaRySe het volgende:
Je mag hier ook wel foto's plaatsen hoor. En kleding is geen vereistequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:19 schreef MaRySe het volgende:
Och och... denk dan ff niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:30 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga nog niet slapen
maar ik word wel moe aan de gedachte alleen al
Geen truste danquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:30 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga nog niet slapen
Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:30 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga nog niet slapen
die win jequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:39 schreef -Mo- het volgende:
Slaap zacht lieve Joep
voor de orginaliteitsprijs
Dit is de SC, hier doen we niet aan originaliteitquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:39 schreef -Mo- het volgende:
Slaap zacht lieve Joep
voor de orginaliteitsprijs
Voor prijzen doe ik allesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:40 schreef brainster het volgende:
[..]
Dit is de SC, hier doen we niet aan originaliteit
Hmmm... das verdacht hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg mensen....
Vinden jullie het nou ook niet toevallig nu Bob niet post, Imberr ook niet post? Volgens mij is Imberr gewoon een kloontje van Bob en andersom....![]()
ik heb t druk op msnquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg mensen....
Vinden jullie het nou ook niet toevallig nu Bob niet post, Imberr ook niet post? Volgens mij is Imberr gewoon een kloontje van Bob en andersom....![]()
Cool man... maar waarom in godsheeregruwelijkejezus-hun-namen Schnappi?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:59 schreef pekel het volgende:
[blingblingpimp]
Prijzen kermis Tilburg:
Grote Tijger (1x met een dart in de roos gooien)
Schnappi
Een "I Love Hot Dogs-beertje"
Klok met tempratuur-meter (of hoe zo'n ding ook heet)
Laser met figuurtjes
en nog heel wat snoepspul/dingetjes oid...
[/blingblingpimp]
Omdattie zo lieeevv isquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:11 schreef brainster het volgende:
[..]
Cool man... maar waarom in godsheeregruwelijkejezus-hun-namen Schnappi?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:24 schreef MaRySe het volgende:
Ik werk bij de slager, keurslager. Ik verkoop vlees en broodjes.
Hier nietquote:
Nee jongen, bewaking moet altijd alert zijn..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:52 schreef DaMook het volgende:
Nog iemand hier ? Ik zit op mijn werk en verveel me
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:08 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nee jongen, bewaking moet altijd alert zijn..
Wij mogen je niet afleiden!!![]()
Ik vond het anders wel erg lang durenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:35 schreef DaMook het volgende:
[..]Ik ben alert
Ik volg elke verandering hier op het forum
.
Ik was even aan het etenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:50 schreef Gabry het volgende:
Je bent toch niet aan et slapen tijdens et werk?![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:09 schreef Gabry het volgende:
Ik voel dat Brechtje op et forum is![]()
lama *zZzzzzzz![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:26 schreef Brechtje het volgende:
Maar ik ga nu slapen, dalijk is het alweer licht.
Doei
Ik kan posten in mn slaapquote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:32 schreef Brechtje het volgende:
Idd.
Nu niets meer posten! anders val ik dus nooit in slaap.![]()
Leugenaarquote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:35 schreef Brechtje het volgende:
OMG
*echt weg is..dus je hoeft niet steeds te kijken of ik heb gereageerd.
Slaap lekker verder
Dat zei Monica Lewinski ookquote:
Ik woon in het Noorden van Limburg naast de Maas en Niers en heb nergens last van gehad.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 07:59 schreef joupee het volgende:
* joupee leest net dat heel noord-limburg onder water staat... iemand van jullie last van gehad
Moet ze hier maar vaker komenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:08 schreef joupee het volgende:
pssst ijsmeis.. je bent uit de op geknikkerd![]()
Ik ben 4 dagen even niet op fok! geweestquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet ze hier maar vaker komenOf is ze er vaak maar altijd als ik er niet ben ?
Ik sliep altijd uit in de vakanties hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:54 schreef Ayaxola het volgende:
Zoals een echte puber betaamd ben ik nu ook al uit bed![]()
Mogûh
Eigen schuldquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben 4 dagen even niet op fok! geweest!
ik ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik sliep altijd uit in de vakanties hoor
Dat mag jij doenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eigen schuld
Moet ik je er weer inzetten (in de wiki dus, vanaf volgend topic dus) ) of kun je dat zelf![]()
Ja, maar dat is eigenlijk nep hequote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik sliep altijd uit in de vakanties hoor
Consider it donequote:
* DaMook heeft wel vaker mot met zijn oudersquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:58 schreef joupee het volgende:
[..]
ik ook![]()
* joupee heeft mot met zijn ouders
ik verkeer op het moment meer in oorlog met zijn oudersquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
* DaMook heeft wel vaker mot met zijn ouders.
Maar ik sta er nooit eerder of later door opIs meestal ook maar 1 uurtje ofzo en dan heb ik gelijk en is het over
vond ik ook.. nja.. in ieder geval heeft ajax verlorenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:02 schreef Ayaxola het volgende:
-Mo-, het was een mooie 6-0 gisteravond he
Jij blij, vrijdag ga ik wel gewoon naar de Arena, als ze dan verliezen van PSV mag je me uitlachen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:05 schreef joupee het volgende:
[..]
vond ik ook.. nja.. in ieder geval heeft ajax verloren![]()
Ik heb zoiets dus (gelukkig) nog nooit gehad thuisquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:03 schreef joupee het volgende:
[..]
ik verkeer op het moment meer in oorlog met zijn ouders
gelukkig gaat mams morgen weg.. en ga ik morgen naar dance tour in goes![]()
PSVquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij blij, vrijdag ga ik wel gewoon naar de Arena, als ze dan verliezen van PSV mag je me uitlachen.
boeruh boeruhquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij blij, vrijdag ga ik wel gewoon naar de Arena, als ze dan verliezen van PSV mag je me uitlachen.
ik was te bijdehandquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb zoiets dus (gelukkig) nog nooit gehad thuis. Wel ooit onenigheden en kleine ruzietjes, maar als ik dan uit bed kom ofzo is het weer goed enzo
.
Ga je vrijdag niet dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:10 schreef joupee het volgende:
[..]
boeruh boeruh![]()
14 en 19 augustus zijn de dagen voor mij: tegen feyenoord kan ik niet heen helaas, maar tegen stillem II zit ik erbij hoor![]()
en als ze dan verliezen mag jij ook lachen hoor
vrijdagquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ga je vrijdag niet dan?
Als je van Willem II verliest mag je altijd lachen, herinner me nog iets van halve finale Amstel Cup vorige jaar![]()
ik zou niet weten wat ik daar te zoeken heb als NAC-fanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
PSV - Ajax om de Johan Cruijff schaal.![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:15 schreef joupee het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat ik daar te zoeken heb als NAC-fan![]()
Dat ben ik constantquote:
dat vind ik gewoon leuk liedje.. net als lee lee leequote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat je voor PSV was met je boeruh boeruh
ik eigenlijk alleen op de slechte momentenquote:
shit hequote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:40 schreef Imberr het volgende:
goedemorgen
is er al/nog iemand??
Ijsmeis is btw jarig vandaag
goeie morgen ben nu ook weer in nederland!quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:04 schreef spenky het volgende:
[..]
goeie morgen ben nu ook weer in nederland!
BOb komt zo togvolgens de laatste updates issie bij eindhoven
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:12 schreef brainster het volgende:
[..]
Houdt iedereen elkaar up2date over de locatie van Bob?
Misschien komt ie zelf nog ff onlinequote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:12 schreef brainster het volgende:
[..]
Houdt iedereen elkaar up2date over de locatie van Bob?
HIj staat nu waarschijnlijk op t station van Sittard of Geleen al.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:37 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Misschien komt ie zelf nog ff online
Goeiemorge trouwens.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:32 schreef Eix het volgende:
[..]
HIj staat nu waarschijnlijk op t station van Sittard of Geleen al.
Volgens mij ging ie verkeerd want ik zag hem net nog in Utrecht lopenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:32 schreef Eix het volgende:
[..]
HIj staat nu waarschijnlijk op t station van Sittard of Geleen al.
MOet ie de stoptrein van perron 1 of 2 nemen naar Bilthovenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:42 schreef Gabry het volgende:
[..]
Volgens mij ging ie verkeerd want ik zag hem net nog in Utrecht lopen![]()
ook leukquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
MOet ie de stoptrein van perron 1 of 2 nemen naar Bilthoven
Kan die mij opzoeken ipv Inge
Heb je er bewust voor gekozen om je bericht om "14:47"te posten? Vet LAAT manquote:
Ik welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:52 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik ben het niet zo met de TT eens.
2 stappen buiten de deur.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:26 schreef spenky het volgende:
jaa beetje saai inderdeed!
gaat er hier iemand vavond nog uit ofzo... zoja waar?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:30 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
2 stappen buiten de deur.
Om te roken.
D-D gaat dus stappenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:30 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
2 stappen buiten de deur.
Om te roken.
Hollander moet werken, dus daar heb ik wel vullend programma mee, en daarnaast heb ik 5 katten te verzorgen, ik blijf dus thuis vanavondquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:49 schreef spenky het volgende:
[..]
wat bijdehand allemaal
en wat gaat hollander76 doen?
Nu Imberr en BObNL er niet zijn valt er weinig te rellen he Jajongquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:59 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nu Imberr en BObNL er niet zijn valt er weinig te rellen he Jajong![]()
Zo, jij bent een afhankelijk typquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:59 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nu Imberr en BObNL er niet zijn valt er weinig te rellen he Jajong![]()
pff.. the prophet is de man bij sensationquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:56 schreef Chanandler het volgende:
*Luistert Sensation Black Megamix 2005
* hollander76 draait GrandMasterFlashquote:
Prophet is mijn heldquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:03 schreef joupee het volgende:
[..]
pff.. the prophet is de man bij sensation![]()
Nee, jij?quote:
bij de C1337?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:30 schreef spenky het volgende:
nee moet zo werken
Als je daar zin in hebt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:49 schreef -Mo- het volgende:
Moet ik de boel dan hier maar weer opvrolijken?
als je je daar toe geroepen voeltquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:49 schreef -Mo- het volgende:
Moet ik de boel dan hier maar weer opvrolijken?
Wie heeft de SC vermoord?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:35 schreef -Mo- het volgende:
Eenmaal een FC en de SC is helemaal dood
Top idee, Bas
Weer een nieuw dieptepunt bereikt hierquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:48 schreef Gabry het volgende:
Zelfs "Pimp hier met je desktop" gaat sneller dan de SC![]()
Zonder MSN zou ik gedwongen worden de deur uit te gaan enzow.. das nie goequote:
Idd...en zo kunnen we ook nog eens contact met onze sletjes onderhoudenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:02 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zonder MSN zou ik gedwongen worden de deur uit te gaan enzow.. das nie goe![]()
idd, maar we zijn wel nog steeds tegen breezers hoor!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Idd...en zo kunnen we ook nog eens contact met onze sletjes onderhouden
We zijn tegen de breezer in breezersletjesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:07 schreef Gabry het volgende:
[..]
idd, maar we zijn wel nog steeds tegen breezers hoor!!!![]()
![]()
Idd, gedraag tig èns tege oas Limburgers.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen Nick uit Sittard hoor![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
We zijn tegen de breezer in breezersletjes [afbeelding]
Met sletjes heb ik geen problemen
Alleen als je zelf ook minderjarig bent, weet ik uit ervaring. ( Boze papa'squote:
Daar staan geen cheile penetratie picsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |