MASSAGESPREK!!!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef hollander76 het volgende:
We kunnen ook een multimsn gesprek beginnen, username@hotmail.com als er nog meer mensen willen meedoen![]()
T was maaar een voorstelquote:
valt niet te merken.........quote:
Lekker warm.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef Chanandler het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe Pubers in de middeleeuwen werden behandelt. Werden ze dan op de brandstapel gegooid omdat ze bezeten waren door de duivel ofzo?
Hey Eix voeg me ook ff toe, username@hotmail.comquote:
Hij heeft een ban van 48 uur. Voor een uitgelokte doodsverwensing ofzoiets.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:26 schreef Eix het volgende:
Een vraagje, hoe zit t momenteel met de ban betreffende BobNL, gezien deze post: Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
Wanneer is ie nu afgelopen? Of is de ban al afgelopen?
die ondertitel he, die komt toch niet door mij?quote:
Omdat die rare Mo de TS isquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom staat die rare Mo boven de anderen in de op![]()
username...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:27 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hey Eix voeg me ook ff toe, username@hotmail.com
Dus van af nu zet de TS steeds zijn eigen avatar boven die van de anderen ?quote:
Ja, maar t moet harder gaan.quote:
Oh...nog niet gemekrtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom staat die rare Mo boven de anderen in de op![]()
fuckquote:
jawel, en ik vergeef het je nooitquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:29 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
die ondertitel he, die komt toch niet door mij?![]()
Nee, dat doe ik alleenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dus van af nu zet de TS steeds zijn eigen avatar boven die van de anderen ?![]()
Schoonheid, zou je me ook ff willen toevoegen, en tegen je hubbie zeggen dat ie me moet accepterenquote:
wiezo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Schoonheid, zou je me ook ff willen toevoegen, en tegen je hubbie zeggen dat ie me moet accepteren![]()
Waarom zetten we Imberr's msn niet in de OP, daar wordt zo vaak om gevraagdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Schoonheid, zou je me ook ff willen toevoegen
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Waarom zetten we Imberr's msn niet in de OP, daar wordt zo vaak om gevraagd
Zodat we ook met hem kunnen msn'en in een multi gesprek, we zitten hier al met een bak SC'ers en het is leuk als jullie joinenquote:
Met hoofdletters of zonder?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben er weer
Als jullie me toe willen voegen...
Mijn username en dan voor de E een J
en dan @ hotmail.com
Voeg mij maar toequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben er weer
en dan @ hotmail.com
Donequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben er weer
en dan @ hotmail.com
Ik heb je ook toegevoegt ( of in elk geval gepoogtquote:
Forum Opties | |
---|---|