Leugenaarquote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:35 schreef Brechtje het volgende:
OMG
*echt weg is..dus je hoeft niet steeds te kijken of ik heb gereageerd.
Slaap lekker verder
Dat zei Monica Lewinski ookquote:
Ik woon in het Noorden van Limburg naast de Maas en Niers en heb nergens last van gehad.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 07:59 schreef joupee het volgende:
* joupee leest net dat heel noord-limburg onder water staat... iemand van jullie last van gehad
Moet ze hier maar vaker komenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:08 schreef joupee het volgende:
pssst ijsmeis.. je bent uit de op geknikkerd![]()
Ik ben 4 dagen even niet op fok! geweestquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet ze hier maar vaker komenOf is ze er vaak maar altijd als ik er niet ben ?
Ik sliep altijd uit in de vakanties hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:54 schreef Ayaxola het volgende:
Zoals een echte puber betaamd ben ik nu ook al uit bed![]()
Mogûh
Eigen schuldquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben 4 dagen even niet op fok! geweest!
ik ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik sliep altijd uit in de vakanties hoor
Dat mag jij doenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eigen schuld
Moet ik je er weer inzetten (in de wiki dus, vanaf volgend topic dus) ) of kun je dat zelf![]()
Ja, maar dat is eigenlijk nep hequote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik sliep altijd uit in de vakanties hoor
Consider it donequote:
* DaMook heeft wel vaker mot met zijn oudersquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:58 schreef joupee het volgende:
[..]
ik ook![]()
* joupee heeft mot met zijn ouders
ik verkeer op het moment meer in oorlog met zijn oudersquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
* DaMook heeft wel vaker mot met zijn ouders.
Maar ik sta er nooit eerder of later door opIs meestal ook maar 1 uurtje ofzo en dan heb ik gelijk en is het over
vond ik ook.. nja.. in ieder geval heeft ajax verlorenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:02 schreef Ayaxola het volgende:
-Mo-, het was een mooie 6-0 gisteravond he
Jij blij, vrijdag ga ik wel gewoon naar de Arena, als ze dan verliezen van PSV mag je me uitlachen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:05 schreef joupee het volgende:
[..]
vond ik ook.. nja.. in ieder geval heeft ajax verloren![]()
Ik heb zoiets dus (gelukkig) nog nooit gehad thuisquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:03 schreef joupee het volgende:
[..]
ik verkeer op het moment meer in oorlog met zijn ouders
gelukkig gaat mams morgen weg.. en ga ik morgen naar dance tour in goes![]()
PSVquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij blij, vrijdag ga ik wel gewoon naar de Arena, als ze dan verliezen van PSV mag je me uitlachen.
boeruh boeruhquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij blij, vrijdag ga ik wel gewoon naar de Arena, als ze dan verliezen van PSV mag je me uitlachen.
ik was te bijdehandquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb zoiets dus (gelukkig) nog nooit gehad thuis. Wel ooit onenigheden en kleine ruzietjes, maar als ik dan uit bed kom ofzo is het weer goed enzo
.
Ga je vrijdag niet dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:10 schreef joupee het volgende:
[..]
boeruh boeruh![]()
14 en 19 augustus zijn de dagen voor mij: tegen feyenoord kan ik niet heen helaas, maar tegen stillem II zit ik erbij hoor![]()
en als ze dan verliezen mag jij ook lachen hoor
vrijdagquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ga je vrijdag niet dan?
Als je van Willem II verliest mag je altijd lachen, herinner me nog iets van halve finale Amstel Cup vorige jaar![]()
ik zou niet weten wat ik daar te zoeken heb als NAC-fanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
PSV - Ajax om de Johan Cruijff schaal.![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:15 schreef joupee het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat ik daar te zoeken heb als NAC-fan![]()
Dat ben ik constantquote:
dat vind ik gewoon leuk liedje.. net als lee lee leequote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat je voor PSV was met je boeruh boeruh
ik eigenlijk alleen op de slechte momentenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |