je hebt juist niks gemistquote:
Die mag niet aangepast wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:28 schreef passie66 het volgende:
nee titel mag dus aangepast worden, duderinnetje kun jij dat?
geen ideequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
Wat was niet de bedoeling?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:28 schreef passie66 het volgende:
nee titel mag dus aangepast worden, duderinnetje kun jij dat?
dat men in de link die ik postte ging posten, zoals geīmpliceerd werdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
Wat was niet de bedoeling?
en der was nog wel iemand die dat stellig beloofdequote:
O oke, maar goed dat ik het niet gedaan hebquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat men in de link die ik postte ging posten, zoals geīmpliceerd werd
iemand beloofde dat Dude 'mijn' TT aan mocht passen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:30 schreef passie66 het volgende:
[..]
en der was nog wel iemand die dat stellig beloofde
het mocht wel hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O oke, maar goed dat ik het niet gedaan heb![]()
neenee sorrie, dat was dat!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iemand beloofde dat Dude 'mijn' TT aan mocht passen?
de openingen, lege plekken, tekst, en info, daaromquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:33 schreef djenneke het volgende:
invullen? wie invullen? wat invullen? invullen met wat? hoe invullen? waarom invullen?
ja, niemand, "het", tjaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:33 schreef djenneke het volgende:
invullen? wie invullen? wat invullen? invullen met wat? hoe invullen? waarom invullen?
das mooi...quote:
kan ook jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de openingen, lege plekken, tekst, en info, daarom
O ja ik heb het achterlaten van berichten geloof ik dichtgezet, word doodziek van dat gejammer heel de tijdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
das mooi...
ik heb lekker net je fotoboek gecheckt zonder een bericht achter te laten![]()
![]()
je had andere behoeftes?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik, de behoefte was er alleen totaal niet![]()
och er zijn zo van die avondenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik, de behoefte was er alleen totaal niet![]()
duidelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, niemand, "het", tja, lekker, gewoon doen
o, dat wist ik dus niet eensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O ja ik heb het achterlaten van berichten geloof ik dichtgezet, word doodziek van dat gejammer heel de tijd
Altijd goed om te horen! Nog iets speciaals verder?quote:
ze jammeren bij jou ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O ja ik heb het achterlaten van berichten geloof ik dichtgezet, word doodziek van dat gejammer heel de tijd
Ik pas geen TT aan omdat iemand dat roept.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iemand beloofde dat Dude 'mijn' TT aan mocht passen?
weet je al waar ze zitten?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik pas geen TT aan omdat iemand dat roept.
En ik ben al helemaal niet van plan met die knopjes te gaan lopen spelen hier
braafquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
nee dan ga je bij ome buzzer over de kniequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
dus kwam je maar weer terugquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, maar die worden wel vaker op de achtergrond geschoven dus
hulp nodig om met jou knopje te spelen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is anders wel een goede oefening, of worden je collega modjes dan boos dat je werk overneemtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou nee dank, Arty zal er zo wel zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:41 schreef passie66 het volgende:
[..]
hulp nodig om met jou knopje te spelen?
ja nee het was ook maar hypotethisch bedoeltquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou nee dank, Arty zal er zo wel zijn
dat zou ik maar doen jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ga er nog wel even rustig naar kijken
Uhm dat is hier eigenlijk wel "gewoon"quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
ze kunnen niet tegen mijn eerlijke uitspraken![]()
![]()
zeg, does lievquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is anders wel een goede oefening, of worden je collega modjes dan boos dat je werk overneemt![]()
o ja die notesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:46 schreef qu63 het volgende:
heb je al je notes al gelezen dude?
Pardon?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
DUD
Blauw
Dit gaat niet leuk worden in GCSC![]()
tjeez u bent scherpquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen [deel 109]
ik weet al mijn notes alquote:
nu voel ik me wel schuldigquote:
Man ik weet nog niet eens waar dat moetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:46 schreef qu63 het volgende:
heb je al je notes al gelezen dude?
ik welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat ik die heb...
ik vergeef je als je iets liefs post in mijn fotoboekquote:
naast je moderator tagjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Man ik weet nog niet eens waar dat moet
Wat maakt iedereen zich toch druk om notes
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik vergeef je als je iets liefs post in mijn fotoboek
chantage!![]()
![]()
Ik weet dat ik er hebquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat ik die heb...
notes heb je toch niet nodig als je gaat neuken toch!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Man ik weet nog niet eens waar dat moet
Wat maakt iedereen zich toch druk om notes
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet dat ik er hebniet interessant .
het feit dat je er vanaf weet en dan zeggen dat het net intressant is gaat niet echt samen.quote:
dat wil ik dan wel in het echt zienquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
wel vergeven heeft, maar... ik ben echt lief hoor!![]()
Idd, hebben het eens over notes gehad, wat het nut ervan was blabla,quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het feit dat je er vanaf weet en dan zeggen dat het net intressant is gaat niet echt samen.
Kennelijk heb je het er toch met 'iemand' over gehad.
dag dag!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:55 schreef passie66 het volgende:
Lieve mensen...dank voor de leuke avond en fijn voor jouw dudedingetje..ik spli 'm...gelachen heb ik weer zeer zeker..baibai
Later mazzel welterustenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:55 schreef passie66 het volgende:
Lieve mensen...dank voor de leuke avond en fijn voor jouw dudedingetje..ik spli 'm...gelachen heb ik weer zeer zeker..baibai
Welterusten je was gezelligquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:55 schreef passie66 het volgende:
sjee, knap! Ik zou het dan ook wel willen weten ook!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, hebben het eens over notes gehad, wat het nut ervan was blabla,
toen werd mij gezegd dat ik er had, punt, ik heb niet verder gevraagd![]()
zie je, je hebt het er al over gehad dusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, hebben het eens over notes gehad, wat het nut ervan was blabla,
toen werd mij gezegd dat ik er had, punt, ik heb niet verder gevraagd![]()
Zullen we morgen ff een mailtje breien Speed? zondag of "in de loop van volgende week" is ook vroeg zat trouwens hoorquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:55 schreef passie66 het volgende:
Proest, denk dat iedereen er wel iets in heeft staan, al is het onzin .quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
sjee, knap! Ik zou het dan ook wel willen weten ook!
overigens zal ik er best wel wat hebben... als ik eerlijk ben...
told youquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
sjee, knap! Ik zou het dan ook wel willen weten ook!
overigens zal ik er best wel wat hebben... als ik eerlijk ben...
seeyaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:55 schreef passie66 het volgende:
Ik ben eigenlijk best verbaasd dat ik nog nooit een ban heb gehad. Ik heb genoeg waarschuwingen gehad, dus moet ik ook wel aardige notes hebben, denk ik zo...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proest, denk dat iedereen er wel iets in heeft staan, al is het onzin .
Dat kanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zie je, je hebt het er al over gehad dus
voor mensen die het er nog niet over hebben gehad kan het dus nog wel intressant zijn
Ja maar, dat kan jij toch niet weten???quote:
ja vast welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best verbaasd dat ik nog nooit een ban heb gehad. Ik heb genoeg waarschuwingen gehad, dus moet ik ook wel aardige notes hebben, denk ik zo...
je snapt het niet hequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan![]()
moet ik het dan interessant vinden ?![]()
Jij bent toch mod geweest?? Je weet meer, ik voel hetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja vast welMaar goed daar zul je nooit iets over horen normaal gesproken
Als ik morgen tijd heb ivb met de datequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we morgen ff een mailtje breien Speed? zondag of "in de loop van volgende week" is ook vroeg zat trouwens hoorkijk maar ff
ja ik weet meerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij bent toch mod geweest?? Je weet meer, ik voel het![]()
![]()
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best verbaasd dat ik nog nooit een ban heb gehad. Ik heb genoeg waarschuwingen gehad, dus moet ik ook wel aardige notes hebben, denk ik zo...
gelukkig...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik weet meer
maar ik heb nooit naar jouw notes gekeken
De mijne wel?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik weet meer
maar ik heb nooit naar jouw notes gekeken
Of jij snapt mij niet, ik zei alleen dat ik notes had en dat niet interessant vond.quote:
Laatste tijd ben ik volgens mij wat rustiger geweest....quote:
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja goed, notes zijn ook lekker boeiend
Voor iemand die er nog nooit gezien heeft welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja goed, notes zijn ook lekker boeiend
Het kwam zo over als bijv. een miljonair die zegt dat geld niet gelukkig maaktquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of jij snapt mij niet, ik zei alleen dat ik notes had en dat niet interessant vond.
Dat is alles, waarom maak je er meer van?
Dan leg me maar eens uit wat jij bedoelt![]()
jaloers?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het kwam zo over als bijv. een miljonair die zegt dat geld niet gelukkig maakt
Uhm dat vind ik een vreemde vergelijking maar goed, zie je punt .quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het kwam zo over als bijv. een miljonair die zegt dat geld niet gelukkig maakt
Ik zie nog nietsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
gatver wat weer een one big happy family
incestquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
gatver wat weer een one big happy family
ojaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk meer: vertederend![]()
![]()
ik wil ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef Bengeltje het volgende:Flinke knallen en flitsen hier, snel de schuifpui gaat dichtdoen.
sjee, ik ben wel meegaand en complimenteus vandaag zeg... waar is het misgegaan?quote:
Dat biertje maakt tenminste je avond weer goedquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ik pak nog een biertje, qua weer zal het wel niks meer worden hier
niets mis mee hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
sjee, ik ben wel meegaand en complimenteus vandaag zeg... waar is het misgegaan?![]()
hier nog geen drupjequote:
Je bent in gcsc gaan postenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
sjee, ik ben wel meegaand en complimenteus vandaag zeg... waar is het misgegaan?![]()
quote:
ja, maar dat deed ik al langer, dat meegaande en complimenteuze is echt nieuwquote:
quote:
das natquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou en ? Neem een doucheheb je drupjes
Maar dan zeker de laatste anderhalf jaar niet meer?quote:
dat komt omdat ik in je fotoboek posttequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja, maar dat deed ik al langer, dat meegaande en complimenteuze is echt nieuw![]()
![]()
![]()
ik heb veel gcsc gedaan hoor!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dan zeker de laatste anderhalf jaar niet meer?
Je hebt in iedergeval een pas gemaaide tuinquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik verwacht de komende jaren nog geen schuifpui hoor
Man, zet je tv eerst eens aanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die doen het ook niet
en Yorin, SBS en TMF ook niet
O daarom val je opeens op hierquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja, maar dat deed ik al langer, dat meegaande en complimenteuze is echt nieuw![]()
![]()
![]()
wel, maar ik word ter niet van als ik binnen zitquote:
Waarom wil je dan zo graag regen ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel, maar ik word ter niet van als ik binnen zit
weer mensen beledigen en tegendraads zijn... okay, notities maakt...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan weet je wat je de volgende keer moet doen om niet op te vallen![]()
notesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
weer mensen beledigen en tegendraads zijn... okay, notities maakt...![]()
O ja en liegen en aandacht trekken en domme taalfouten makenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
weer mensen beledigen en tegendraads zijn... okay, notities maakt...![]()
slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapenquote:
dat is mij iets te verquote:
liegen is niet mijn stijl, aandacht trekken genoteerd, domme taalfouten maken (alleen als ik moe ben, anders sta ik mezelf dat niet toe). poes-frunniken genoteerd, postaantallen (hoe doe ik dat?)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O ja en liegen en aandacht trekken en domme taalfouten maken
en aan je poes frunniken over je postaantallen. Vijandschap gegarandeerd
Dan vertrek naar je nestquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen![]()
![]()
nee hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt in iedergeval een pas gemaaide tuin
van bier drinken, blijf je zeikenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan vertrek naar je nest![]()
of zuip dat biertje, maar niet blijven zeiken
Geloof me, dit wil je nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
liegen is niet mijn stijl, aandacht trekken genoteerd, domme taalfouten maken (alleen als ik moe ben, anders sta ik mezelf dat niet toe). poes-frunniken genoteerd, postaantallen (hoe doe ik dat?)
bejje me moeder of zo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan vertrek naar je nest![]()
of zuip dat biertje, maar niet blijven zeiken
leuk, onmogelijke doelen stellenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor
morgen maaien als het droog is
Snatch stond aanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:21 schreef djenneke het volgende:
ach, er is toch niet veel soeps op t.v.
neh, heb eigenlijk al genoeg fokkers tegen mezelf opgezet as it is...quote:
bij mij ook, maar ik let niet op... ben alleen de liedjes aan het meezingenquote:
er worden veel notes gemaakt vanavondquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
aha, jij neemt alles letterlijk.
*aantekening maakt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij had toch een borstverkleining gehad?
Laat je tzt anders ff bijkletsen door, bijvoorbeeld, D.Rose, over ene A**quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
neh, heb eigenlijk al genoeg fokkers tegen mezelf opgezet as it is...![]()
ook in fotoboekenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
er worden veel notes gemaakt vanavond![]()
en waarom heb je het vandaag niet gedaan dan?quote:
dat heb ik altijd al een l** gevonden, dus niet echt nodigquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat je tzt anders ff bijkletsen door, bijvoorbeeld, D.Rose, over ene A**
kan je een hoop van leren
Morgen schijnt het zonnetje weerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor
morgen maaien als het droog is
* Bengeltje D. flinke dikke natte zoen geeftquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
dat heb ik altijd al een l** gevonden, dus niet echt nodig![]()
mooie woordspeling!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ah okee, dan zal het wel niet lang meer durenquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Morgen schijnt het zonnetje weer![]()
[..]
quote:* Bengeltje D. flinke dikke natte zoen geeft
laten we het erop houden dat het niet mijn favoriete kloon is...quote:
Waarvoor is die ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ik start vast even mijn stats-sheetje op
ow hij, ik las mijn naam enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
laten we het erop houden dat het niet mijn favoriete kloon is...![]()
voor mijzelfquote:
bij ons als NFSUquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
mja goed, als je het als een kloon ziet.. hij is idd ook onder andere namen bekend, maar furore maakte hij onder A**
Hoe komt het dat hij opeens weer alle aandacht krijgt?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
mja goed, als je het als een kloon ziet.. hij is idd ook onder andere namen bekend, maar furore maakte hij onder A**
o oke, funquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor mijzelfbeetje iedere dag aan het eind neerzetten hoeveel en zo
Je hebt de foto toch gezienquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat hij opeens weer alle aandacht krijgt?
hier werkt alles nog. ned 123 en commercielenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat hij opeens weer alle aandacht krijgt?
Trouwens hier is nu ned 1, 2 en 3 weg![]()
Dat zeg ik: Laat je bijkletsenquote:
ah, daarom irriteer ik me zo aan die bmw, ik had het kunnen moeten weten...quote:
He, sorry, bij deze mijn excuses, ik dacht dat ik het wel wist met zijn kanker en tante enzo...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeg ik: Laat je bijkletsen
Maar nee hoor, jij hoefde niet
nee, hoor, een paaltje bij msn, thats allquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
welke foto? ik heb echt iets gemist geloof ik
o, nee laat maar, die heb ik helaas niet gemist... en of het nou zijn arm is of niet, ranzig blijft het...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nee, hoor, een paaltje bij msn, thats all![]()
da's toch altijd met naaktfoto's op Fokquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, maar om het daar over te kleppen ?
Nouja ik ben duidelijk raar![]()
Die is ook heel fok rond gegaan geloof ikquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
o, nee laat maar, die heb ik helaas niet gemist... en of het nou zijn arm is of niet, ranzig blijft het...
O oke, post eens eentje van jou ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's toch altijd met naaktfoto's op Fok
helemaal, niet dat het er toe doetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nee, hoor, een paaltje bij msn, thats all![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O oke, post eens eentje van jou ?
Kijken hoelang dat gesprek duurt![]()
Die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat ie in zijn geheel op de foto stond, niet alleen een 'klein stukje'
dat heb ik dan gelukkig wel gemistquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat ie in zijn geheel op de foto stond, niet alleen een 'klein stukje'
ik ook geloof ikquote:
En hoe weet jij dat het een heel plaatje was?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die is ook niet gepost
Er is maar een stukje van de foto geplaatst
heb je de rest dan ook in zo'n zipfiletje ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die is ook niet gepost
Er is maar een stukje van de foto geplaatst
zeg, zo wek je een verkeerde indrukquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:55 schreef Bengeltje het volgende:
D. is duidelijk meer online, die heeft niets "gemist"
nee, alleen de ijsmeiszipquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb je de rest dan ook in zo'n zipfiletje ofzo?
daar heb ik maar 7 plaatjes van.. klopt dat?quote:
ik geloof 35quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
daar heb ik maar 7 plaatjes van.. klopt dat?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
daar heb ik maar 7 plaatjes van.. klopt dat?
bijna wel jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die heeft iedereen geloof ik op zn pc staan
nou, nee hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die heeft iedereen geloof ik op zn pc staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |