das natquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou en ? Neem een doucheheb je drupjes
Maar dan zeker de laatste anderhalf jaar niet meer?quote:
dat komt omdat ik in je fotoboek posttequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja, maar dat deed ik al langer, dat meegaande en complimenteuze is echt nieuw![]()
![]()
![]()
ik heb veel gcsc gedaan hoor!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dan zeker de laatste anderhalf jaar niet meer?
Je hebt in iedergeval een pas gemaaide tuinquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik verwacht de komende jaren nog geen schuifpui hoor
Man, zet je tv eerst eens aanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die doen het ook niet
en Yorin, SBS en TMF ook niet
O daarom val je opeens op hierquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja, maar dat deed ik al langer, dat meegaande en complimenteuze is echt nieuw![]()
![]()
![]()
wel, maar ik word ter niet van als ik binnen zitquote:
Waarom wil je dan zo graag regen ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel, maar ik word ter niet van als ik binnen zit
weer mensen beledigen en tegendraads zijn... okay, notities maakt...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan weet je wat je de volgende keer moet doen om niet op te vallen![]()
notesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
weer mensen beledigen en tegendraads zijn... okay, notities maakt...![]()
O ja en liegen en aandacht trekken en domme taalfouten makenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
weer mensen beledigen en tegendraads zijn... okay, notities maakt...![]()
slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapenquote:
dat is mij iets te verquote:
liegen is niet mijn stijl, aandacht trekken genoteerd, domme taalfouten maken (alleen als ik moe ben, anders sta ik mezelf dat niet toe). poes-frunniken genoteerd, postaantallen (hoe doe ik dat?)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O ja en liegen en aandacht trekken en domme taalfouten maken
en aan je poes frunniken over je postaantallen. Vijandschap gegarandeerd
Dan vertrek naar je nestquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen![]()
![]()
nee hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt in iedergeval een pas gemaaide tuin
van bier drinken, blijf je zeikenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan vertrek naar je nest![]()
of zuip dat biertje, maar niet blijven zeiken
Geloof me, dit wil je nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
liegen is niet mijn stijl, aandacht trekken genoteerd, domme taalfouten maken (alleen als ik moe ben, anders sta ik mezelf dat niet toe). poes-frunniken genoteerd, postaantallen (hoe doe ik dat?)
bejje me moeder of zo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan vertrek naar je nest![]()
of zuip dat biertje, maar niet blijven zeiken
leuk, onmogelijke doelen stellenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor
morgen maaien als het droog is
Snatch stond aanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:21 schreef djenneke het volgende:
ach, er is toch niet veel soeps op t.v.
neh, heb eigenlijk al genoeg fokkers tegen mezelf opgezet as it is...quote:
bij mij ook, maar ik let niet op... ben alleen de liedjes aan het meezingenquote:
er worden veel notes gemaakt vanavondquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
aha, jij neemt alles letterlijk.
*aantekening maakt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij had toch een borstverkleining gehad?
Laat je tzt anders ff bijkletsen door, bijvoorbeeld, D.Rose, over ene A**quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
neh, heb eigenlijk al genoeg fokkers tegen mezelf opgezet as it is...![]()
ook in fotoboekenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
er worden veel notes gemaakt vanavond![]()
en waarom heb je het vandaag niet gedaan dan?quote:
dat heb ik altijd al een l** gevonden, dus niet echt nodigquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat je tzt anders ff bijkletsen door, bijvoorbeeld, D.Rose, over ene A**
kan je een hoop van leren
Morgen schijnt het zonnetje weerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor
morgen maaien als het droog is
* Bengeltje D. flinke dikke natte zoen geeftquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
dat heb ik altijd al een l** gevonden, dus niet echt nodig![]()
mooie woordspeling!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
dat heb ik altijd al een l** gevonden, dus niet echt nodig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |