quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
dat heb ik altijd al een l** gevonden, dus niet echt nodig![]()
Ah okee, dan zal het wel niet lang meer durenquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Morgen schijnt het zonnetje weer![]()
[..]
quote:* Bengeltje D. flinke dikke natte zoen geeft
laten we het erop houden dat het niet mijn favoriete kloon is...quote:
Waarvoor is die ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ik start vast even mijn stats-sheetje op
ow hij, ik las mijn naam enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
laten we het erop houden dat het niet mijn favoriete kloon is...![]()
voor mijzelfquote:
bij ons als NFSUquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
mja goed, als je het als een kloon ziet.. hij is idd ook onder andere namen bekend, maar furore maakte hij onder A**
Hoe komt het dat hij opeens weer alle aandacht krijgt?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
mja goed, als je het als een kloon ziet.. hij is idd ook onder andere namen bekend, maar furore maakte hij onder A**
o oke, funquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor mijzelfbeetje iedere dag aan het eind neerzetten hoeveel en zo
Je hebt de foto toch gezienquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat hij opeens weer alle aandacht krijgt?
hier werkt alles nog. ned 123 en commercielenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat hij opeens weer alle aandacht krijgt?
Trouwens hier is nu ned 1, 2 en 3 weg![]()
Dat zeg ik: Laat je bijkletsenquote:
ah, daarom irriteer ik me zo aan die bmw, ik had het kunnen moeten weten...quote:
He, sorry, bij deze mijn excuses, ik dacht dat ik het wel wist met zijn kanker en tante enzo...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeg ik: Laat je bijkletsen
Maar nee hoor, jij hoefde niet
nee, hoor, een paaltje bij msn, thats allquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
welke foto? ik heb echt iets gemist geloof ik
o, nee laat maar, die heb ik helaas niet gemist... en of het nou zijn arm is of niet, ranzig blijft het...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nee, hoor, een paaltje bij msn, thats all![]()
da's toch altijd met naaktfoto's op Fokquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, maar om het daar over te kleppen ?
Nouja ik ben duidelijk raar![]()
Die is ook heel fok rond gegaan geloof ikquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
o, nee laat maar, die heb ik helaas niet gemist... en of het nou zijn arm is of niet, ranzig blijft het...
O oke, post eens eentje van jou ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's toch altijd met naaktfoto's op Fok
helemaal, niet dat het er toe doetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nee, hoor, een paaltje bij msn, thats all![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O oke, post eens eentje van jou ?
Kijken hoelang dat gesprek duurt![]()
Die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat ie in zijn geheel op de foto stond, niet alleen een 'klein stukje'
dat heb ik dan gelukkig wel gemistquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat ie in zijn geheel op de foto stond, niet alleen een 'klein stukje'
ik ook geloof ikquote:
En hoe weet jij dat het een heel plaatje was?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die is ook niet gepost
Er is maar een stukje van de foto geplaatst
heb je de rest dan ook in zo'n zipfiletje ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die is ook niet gepost
Er is maar een stukje van de foto geplaatst
zeg, zo wek je een verkeerde indrukquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:55 schreef Bengeltje het volgende:
D. is duidelijk meer online, die heeft niets "gemist"
nee, alleen de ijsmeiszipquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb je de rest dan ook in zo'n zipfiletje ofzo?
daar heb ik maar 7 plaatjes van.. klopt dat?quote:
ik geloof 35quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
daar heb ik maar 7 plaatjes van.. klopt dat?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
daar heb ik maar 7 plaatjes van.. klopt dat?
bijna wel jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die heeft iedereen geloof ik op zn pc staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |