told youquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
sjee, knap! Ik zou het dan ook wel willen weten ook!
overigens zal ik er best wel wat hebben... als ik eerlijk ben...
seeyaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:55 schreef passie66 het volgende:
Lieve mensen...dank voor de leuke avond en fijn voor jouw dudedingetje..ik spli 'm...gelachen heb ik weer zeer zeker..baibai
Ik ben eigenlijk best verbaasd dat ik nog nooit een ban heb gehad. Ik heb genoeg waarschuwingen gehad, dus moet ik ook wel aardige notes hebben, denk ik zo...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proest, denk dat iedereen er wel iets in heeft staan, al is het onzin .
Dat kanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zie je, je hebt het er al over gehad dus
voor mensen die het er nog niet over hebben gehad kan het dus nog wel intressant zijn
Ja maar, dat kan jij toch niet weten???quote:
ja vast welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best verbaasd dat ik nog nooit een ban heb gehad. Ik heb genoeg waarschuwingen gehad, dus moet ik ook wel aardige notes hebben, denk ik zo...
je snapt het niet hequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan![]()
moet ik het dan interessant vinden ?![]()
Jij bent toch mod geweest?? Je weet meer, ik voel hetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja vast welMaar goed daar zul je nooit iets over horen normaal gesproken
Als ik morgen tijd heb ivb met de datequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we morgen ff een mailtje breien Speed? zondag of "in de loop van volgende week" is ook vroeg zat trouwens hoorkijk maar ff
ja ik weet meerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij bent toch mod geweest?? Je weet meer, ik voel het![]()
![]()
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best verbaasd dat ik nog nooit een ban heb gehad. Ik heb genoeg waarschuwingen gehad, dus moet ik ook wel aardige notes hebben, denk ik zo...
gelukkig...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik weet meer
maar ik heb nooit naar jouw notes gekeken
De mijne wel?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik weet meer
maar ik heb nooit naar jouw notes gekeken
Of jij snapt mij niet, ik zei alleen dat ik notes had en dat niet interessant vond.quote:
Laatste tijd ben ik volgens mij wat rustiger geweest....quote:
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja goed, notes zijn ook lekker boeiend
Voor iemand die er nog nooit gezien heeft welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja goed, notes zijn ook lekker boeiend
Het kwam zo over als bijv. een miljonair die zegt dat geld niet gelukkig maaktquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of jij snapt mij niet, ik zei alleen dat ik notes had en dat niet interessant vond.
Dat is alles, waarom maak je er meer van?
Dan leg me maar eens uit wat jij bedoelt![]()
jaloers?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het kwam zo over als bijv. een miljonair die zegt dat geld niet gelukkig maakt
Uhm dat vind ik een vreemde vergelijking maar goed, zie je punt .quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het kwam zo over als bijv. een miljonair die zegt dat geld niet gelukkig maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |