Ik weet dat ik er hebquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat ik die heb...
notes heb je toch niet nodig als je gaat neuken toch!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Man ik weet nog niet eens waar dat moet
Wat maakt iedereen zich toch druk om notes
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet dat ik er hebniet interessant .
het feit dat je er vanaf weet en dan zeggen dat het net intressant is gaat niet echt samen.quote:
dat wil ik dan wel in het echt zienquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
wel vergeven heeft, maar... ik ben echt lief hoor!![]()
Idd, hebben het eens over notes gehad, wat het nut ervan was blabla,quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het feit dat je er vanaf weet en dan zeggen dat het net intressant is gaat niet echt samen.
Kennelijk heb je het er toch met 'iemand' over gehad.
dag dag!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:55 schreef passie66 het volgende:
Lieve mensen...dank voor de leuke avond en fijn voor jouw dudedingetje..ik spli 'm...gelachen heb ik weer zeer zeker..baibai
Later mazzel welterustenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:55 schreef passie66 het volgende:
Lieve mensen...dank voor de leuke avond en fijn voor jouw dudedingetje..ik spli 'm...gelachen heb ik weer zeer zeker..baibai
Welterusten je was gezelligquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:55 schreef passie66 het volgende:
sjee, knap! Ik zou het dan ook wel willen weten ook!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, hebben het eens over notes gehad, wat het nut ervan was blabla,
toen werd mij gezegd dat ik er had, punt, ik heb niet verder gevraagd![]()
zie je, je hebt het er al over gehad dusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, hebben het eens over notes gehad, wat het nut ervan was blabla,
toen werd mij gezegd dat ik er had, punt, ik heb niet verder gevraagd![]()
Zullen we morgen ff een mailtje breien Speed? zondag of "in de loop van volgende week" is ook vroeg zat trouwens hoorquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:55 schreef passie66 het volgende:
Proest, denk dat iedereen er wel iets in heeft staan, al is het onzin .quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
sjee, knap! Ik zou het dan ook wel willen weten ook!
overigens zal ik er best wel wat hebben... als ik eerlijk ben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |