je hebt juist niks gemistquote:
Die mag niet aangepast wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:28 schreef passie66 het volgende:
nee titel mag dus aangepast worden, duderinnetje kun jij dat?
geen ideequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
Wat was niet de bedoeling?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:28 schreef passie66 het volgende:
nee titel mag dus aangepast worden, duderinnetje kun jij dat?
dat men in de link die ik postte ging posten, zoals geīmpliceerd werdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
Wat was niet de bedoeling?
en der was nog wel iemand die dat stellig beloofdequote:
O oke, maar goed dat ik het niet gedaan hebquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat men in de link die ik postte ging posten, zoals geīmpliceerd werd
iemand beloofde dat Dude 'mijn' TT aan mocht passen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:30 schreef passie66 het volgende:
[..]
en der was nog wel iemand die dat stellig beloofde
het mocht wel hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O oke, maar goed dat ik het niet gedaan heb![]()
neenee sorrie, dat was dat!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iemand beloofde dat Dude 'mijn' TT aan mocht passen?
de openingen, lege plekken, tekst, en info, daaromquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:33 schreef djenneke het volgende:
invullen? wie invullen? wat invullen? invullen met wat? hoe invullen? waarom invullen?
ja, niemand, "het", tjaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:33 schreef djenneke het volgende:
invullen? wie invullen? wat invullen? invullen met wat? hoe invullen? waarom invullen?
das mooi...quote:
kan ook jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de openingen, lege plekken, tekst, en info, daarom
O ja ik heb het achterlaten van berichten geloof ik dichtgezet, word doodziek van dat gejammer heel de tijdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
das mooi...
ik heb lekker net je fotoboek gecheckt zonder een bericht achter te laten![]()
![]()
je had andere behoeftes?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik, de behoefte was er alleen totaal niet![]()
och er zijn zo van die avondenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik, de behoefte was er alleen totaal niet![]()
duidelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, niemand, "het", tja, lekker, gewoon doen
o, dat wist ik dus niet eensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O ja ik heb het achterlaten van berichten geloof ik dichtgezet, word doodziek van dat gejammer heel de tijd
Altijd goed om te horen! Nog iets speciaals verder?quote:
ze jammeren bij jou ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O ja ik heb het achterlaten van berichten geloof ik dichtgezet, word doodziek van dat gejammer heel de tijd
Ik pas geen TT aan omdat iemand dat roept.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iemand beloofde dat Dude 'mijn' TT aan mocht passen?
weet je al waar ze zitten?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik pas geen TT aan omdat iemand dat roept.
En ik ben al helemaal niet van plan met die knopjes te gaan lopen spelen hier
braafquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
nee dan ga je bij ome buzzer over de kniequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
dus kwam je maar weer terugquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, maar die worden wel vaker op de achtergrond geschoven dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |