Jah, tellen is moeilijk in deze weersomstandighedenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:40 schreef LiquidSoul het volgende:
Voor mijn neus lijkt iets te ontwikkelen, ziet er wel aardig uit.
(btw, weer topic 108??)
ooh nee..! nog altijd NET NIET!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:41 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Het komt nu aardig dichtbij
Enige kans dat de rest van het land hiernog van gaat genieten?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:41 schreef Oom_Agent het volgende:
Achter het front ontstaan weer nieuwe felle buien op de grens van B en F.
Zag je die bui oost van Nijmegen, dat was 5 minuten genieten joh.... hij steeg heel hoog en ineens blub. De slagroompunt viel zo ineens de diepte inquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:41 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Het komt nu aardig dichtbij
We worden bestwel ingesloten.
Dank.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:42 schreef Nuongirl het volgende:
TT gefixt
wie weet..... heb vaak gezien dat na een front er nog allerlei actieve celletjes oppopten. (al dan niet in lijnvorming)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:42 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Enige kans dat de rest van het land hiernog van gaat genieten?
Ik lurk hier altijdquote:
Alkmaar doet niet onder voor Eindhoven.. beiden nietsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:45 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik lurk hier altijd
Alleen zullen wij in Alkmaar ws weinig krijgen
Nee, alleen dat het avond wordt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:47 schreef Butra het volgende:
[..]
Inderdaad precies zoals het hier is. Kondigt dit noodweer aan of wat?
giga mijn reetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:46 schreef DemonRage het volgende:
Het lijkt vanuit het westen, zuidwesten en zuiden allemaal te convergeren... hopelijk levert het hier een gigabui (om even in de termen van Oom_Agent te spreken) op.
Hier ook. Jij Rotterdam toch? Jij post elke keer mijn weersituatiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het verandert hier nu van roze in donkerpaars
Het is nu paars, dus er komt weldegelijk iets aan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, alleen dat het avond wordt.
Ik kom ook uit Capelle!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hier in Capelle (Rdam Oost) hebben we ook Oranje!
aah mooi....dan weet ik waar ik mijn auto kan parkeren als het hageltquote:
Ik zou het wel willen.. Misschien als het morgenvroeg los gaat en het al licht is... Het is vroeg licht, dus da's in ieder geval gunstig.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heeft niemand een foto van die buien??
Dan moet je bij Swetsenegger zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:50 schreef dutch-mamma het volgende:
Lieve hemel, is het Laatste Oordeel aangebroken of zo?
Buien?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heeft niemand een foto van die buien??
tssk.. dan kom je bedrogen uit. Als het een beetje hard waait lig ik in de bermquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:51 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
aah mooi....dan weet ik waar ik mijn auto kan parkeren als het hagelt![]()
![]()
Sorryquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hier ook. Jij Rotterdam toch? Jij post elke keer mijn weersituatie.
Yep. Ik ook Amersfoort dus.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:54 schreef dolfg het volgende:
En zojuist dieprood... in Amersfoort.
[[url=http://img148.imageshack.us/img148/5241/img0203large9ng.th.jpg]afbeelding][/url]
Eindhoven zei je.. je bedoelde Eindhoven.. EINDHOVEN JA!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:54 schreef Oom_Agent het volgende:
oeh dit is link...Tilburg wordt ingesloten....zometeen 1 grote supercell daar
Nee volgens mij toch echt Til-burgquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eindhoven zei je.. je bedoelde Eindhoven.. EINDHOVEN JA!![]()
en jij ook.. EINDHOVEN zei je..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Zuid-Limburg krijgt ook flinke buien de komende uren ..
En zal Rotterdam nou eens eindelijk wat krijgen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:54 schreef Oom_Agent het volgende:
oeh dit is link...Tilburg wordt ingesloten....zometeen 1 grote supercell daar
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Zuid-Limburg krijgt ook flinke buien de komende uren ..
Raar iddd... hoe beweegt dat nou precies?!?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:55 schreef QyRoZ het volgende:
Teeeeeeeeering, die radar-beelden. *raam dicht doet*
Alle kanten op, behalve de goede.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:57 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Raar iddd... hoe beweegt dat nou precies?!?![]()
Ja wat lichte regenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
En zal Rotterdam nou eens eindelijk wat krijgen?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:57 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Mijn lucht ziet roze/paars:
[afbeelding]
![]()
iets meer medicijnen innemen, hup!!!quote:
Nog een uurtje, dan is Eindhovuh aan de beurtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Alle kanten op, behalve de goede.![]()
Leuk he de RGB regelaars...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:57 schreef DJKoster het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Dat kan ik nog wel opbrengen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nog een uurtje, dan is Eindhovuh aan de beurt
Niks mis mee, zo'n roze brilletjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:57 schreef DJKoster het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Dat vraag ik me al 30 jaar af.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Alle weerberichten zitten er al 2 dagen naast, hoe is dit toch in godsnaam mogelijk!
Dan zal ik mijn ogen eens goed uitvegen...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:02 schreef LiquidSoul het volgende:
De Eindhovenaren moeten toch ook flitsen zien. Ik kijk hier vanuit Helmond op mijn balkon recht naar Eindhoven en daar zie ik aktiviteit. Weliswaar niet veel en heel hoog, maar het is toch bliksem,
Ik heb er niks aan gefotosoept of met de witbalans gespeelt oid.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:57 schreef DJKoster het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Ik De Lagune, Kattenbroek. Dus de buitenbuurt van Afoort.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:57 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Waar? Ik Noordewierweg, Soesterkwartier.
duh wat denk je? het Noorden is niet interresant.. de kenners weten wel beterquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik kan nu maar 1 ding zeggen.
Het noorden krijgt niks meer, dat weet ik nu al.
Alle weerberichten zitten er al 2 dagen naast, hoe is dit toch in godsnaam mogelijk!
Kattenbroek, week geleden nog geweestquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:03 schreef dolfg het volgende:
[..]
Ik De Lagune, Kattenbroek. Dus de buitenbuurt van Afoort.
Ja, da's een flinke reis naar van het Soesterkwartier naar Katttenbroek hè!quote:
Foto's maken....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Wel flitsen hier maar geen donder, wat wil dat eigenlijk zeggen? iemand..
Dat heet weerlicht.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Is goed hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb er niks aan gefotosoept of met de witbalans gespeelt oid.
Dat het wel flitst, maar niet dondert.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:06 schreef Jor_Dii het volgende:
De winter komt eraan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke dit vind ik echt ongelovelijk vaag.
Het wordt hier echt werkelijk pikke donker nu
En beginnen nu ook allemaal lichten te branden
Echt vaag
De straatverlichting gaat aan bedoel je ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Echt vaag
Wintertijdquote:
dast de flitsen bijna continu doorgaan, waardoor er een lage rommel ontstaat.. of dat ze tever weg zijn, en gedempt worden door heftige regen/waterdampquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:06 schreef Jor_Dii het volgende:
't Is eind juli, de dagen korten weer...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Echt vaag
Dat gebeurd hier ook.. wow!!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Echt vaag
Lijkt me erg logischquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De straatverlichting gaat aan bedoel je ?
nou nou.. ik heb al zes druppels gehad vandaag.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lijkt me erg logisch
pfffffff zuiden heeft altijd geluk
Nee, ik heb gejokt...quote:
Rondje stad gefietstquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:06 schreef dolfg het volgende:
[..]
Ja, da's een flinke reis naar van het Soesterkwartier naar Katttenbroek hè!![]()
dat kan wel.. heb het ook weleens meegemaakt nl.. was vooral toen er erg veel activiteit was (minimaal elke seconde een flits)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da ken nie... zeggen we hier in 't Brabantse
*jaloers*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou nou.. ik heb al zes druppels gehad vandaag.
O ja wachtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Nee, ik heb gejokt...![]()
Maar waar blijven nou die meldingen van zondvloeden en zo?
Zie de maan schijnt door de bomen ..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:09 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
't Is eind juli, de dagen korten weer...![]()
kan ook vijf zijn, was moeilijk te tellen doen ze ineens allemaal tegelijk naar beneden kwamen.quote:
dat gebeurde gister dus aan de rand van Enschede, echt elke 2 seconden wel een flits.. en dan een soort whoowhoom geluidje.. was redelijk ver weg, heeft niet gedonderd of geregend, maar was erg indrukwekkend, jammer dat die niet dichterbij kwamquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef Bensel het volgende:
[..]
dat kan wel.. heb het ook weleens meegemaakt nl.. was vooral toen er erg veel activiteit was (minimaal elke seconde een flits)
Dweiltje nodig?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou nou.. ik heb al zes druppels gehad vandaag.
Klopt, maar helaasquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:12 schreef -Mk- het volgende:
[afbeelding]vroeger kwam er soms nog eens wat over het Noorden
Wordt een lange nacht dan. Even wat bier in de koelkast slingeren.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nieuwe lijn is ontstaan in belgie.
Vroegah, toen schafte je met één hand, kon je met die andere nog werkuhhquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:12 schreef -Mk- het volgende:
[afbeelding]vroeger kwam er soms nog eens wat over het Noorden
muhahahahaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:13 schreef DemonRage het volgende:
WTFKijk dat laatste beeldje:
[afbeelding]
ooh.. het zal niet..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:13 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Oke... de lijn wordt nu wel scherper... maar het moet Eindhoven wel halen!
Het geraakt helemaal dichtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:13 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Oke... de lijn wordt nu wel scherper... maar het moet Eindhoven wel halen!
Zouden we dan eindelijk eens gelukg hebben hiero?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:07 schreef DJKoster het volgende:
Is goed hoor![]()
Ik ben me een beetje aan het vervelen, aan het wachten tot het hier begint..
[afbeelding]
En dat komt allemaal samen boven Enschede![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef dutch-mamma het volgende:
Maar waar blijven nou die meldingen van zondvloeden en zo?
Vroegâh, toen de lucht nog schoon en seks nog vies was...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vroegah, toen schafte je met één hand, kon je met die andere nog werkuhh
Daarom zag ik vanmiddag al die pinguins buiten.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Vroegâh, toen de lucht nog schoon en seks nog vies was...![]()
Ze zijn mooi, maar vast niet in het afgelopen uur gemaakt...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Dr_Flash doet ook een druppel in het zakjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
* DemonRage doet het geluid van een druppel na.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
* DemonRage doet het geluid van een druppel na.
Nee johquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ze zijn mooi, maar vast niet in het afgelopen uur gemaakt...
Vroegâh, toen de politie nog reed op varkens en schoten met pijl en boog.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Vroegâh, toen de lucht nog schoon en seks nog vies was...![]()
he gatver zeg..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash doet ook een druppel in het zakje
ohhh wat klinkt dit fout zeg
Je wordt ook wel héél erg melig van zo'n situatie...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash doet ook een druppel in het zakje
ohhh wat klinkt dit fout zeg
Ik ben het ff kwijt, waar zit jij ook alweer?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef LiquidSoul het volgende:
[..]
Vroegâh, toen de politie nog reed op varkens en schoten met pijl en boog.![]()
Het blijft hier hoog in de lucht flitsen, ik hoop dat dit het voorprogramma is.
Radarbeelden gezien?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef Logician het volgende:
en komt er nog onweer in enschede denken jullie?
Ja zometeen komen de Red Hot Chili Peppersquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef LiquidSoul het volgende:
[..]
Het blijft hier hoog in de lucht flitsen, ik hoop dat dit het voorprogramma is.
Helmond, en ik kijk richting Nuenen/Eindhovenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben het ff kwijt, waar zit jij ook alweer?
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnw.htmquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:21 schreef Logician het volgende:
maar uh.. iemand? .. enschede? ..onweer?
Ik kom d'r aan!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja zometeen komen de Red Hot Chili Peppers
Ja maar de lightview en de wetteronline zien er verschillend uit, dus weet niet welke ik moet gelovenquote:
Da's net zo'n teleurstelling als de atmosferische toestand in en rondom Eindhovenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja zometeen komen de Red Hot Chili Peppers
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:20 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Je wordt ook wel héél erg melig van zo'n situatie...![]()
pfft.. in fucking Alblasserdam ... mênquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:21 schreef Beaver het volgende:
En nu ook flinke donder!! Jahoooo!!
*camera pakt en op balkon gaat staan
Er broeit wat in Duitsland, maar ik durf niet te zeggen wat er van over is als het bij jou is. En qua bliksem: de bliksemsite ("blids") is zo traaaaaaggggg...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:21 schreef Logician het volgende:
maar uh.. iemand? .. enschede? ..onweer?
Mijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja maar de lightview en de wetteronline zien er verschillend uit, dus weet niet welke ik moet geloven
volgens de lightview is er nu onweer net geweest in enschede, maar dat is dus niet zo..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:23 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Er broeit wat in Duitsland, maar ik durf niet te zeggen wat er van over is als het bij jou is. En qua bliksem: de bliksemsite ("blids") is zo traaaaaaggggg...
en dat betekend?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:25 schreef Againzender het volgende:
Als je zo kijkt naar de neersalgactiviteit, dan lijkt het bijna alsof het centrum an een lagedrukgebied op de Nederlands-Belgische grens ligt:
[afbeelding]
waar is hier?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:25 schreef FRaGMaN het volgende:
het regent hier nu al 30 minuten en af een toe een verre donder maar om nou te zeggen *omfg WOEI* nee niet echt...
Dat er een gat bij Eindhoven zit, waar de neerslag omheen lijkt te circulerenquote:
waar is jouw hier?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:28 schreef LiquidSoul het volgende:
OKE, now we're talking bizniz!!!
Vet feest hier. Ik ga ff buiten zitten.
WOOOEEEEIIIII!!!!!![]()
en dat houd in?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat er een gat bij Eindhoven zit, waar de neerslag omheen lijkt te circuleren
*bevestigt*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:30 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat de mensen in Eindhoven zonder paraplu naar buiten kunnen.
Die is scheefquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:28 schreef QyRoZ het volgende:
Logi, had je deze foto gezien? Was echt zoooo gaaf hier
Dat de poorten van de Hel bij Eindhoven liggenquote:
ik vroeg me eerder af of zoiets de bui kon afzwakken oid..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:30 schreef QyRoZ het volgende:
Dat de mensen in Eindhoven zonder paraplu naar buiten kunnen.
Dat wist ik al lang. Nooit in Helmond geweest?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat de poorten van de Hel bij Eindhoven liggen
Jawel, leuke stad Helmondquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat wist ik al lang. Nooit in Helmond geweest?
Gaan we schelden?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat wist ik al lang. Nooit in Helmond geweest?
Tis niet veelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:31 schreef indahnesia.com het volgende:
wat weerlicht ten ZZO
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
http://www.speedygj.nl/noodweer%203%20juni%202005.gif
Ja, eerder vanavond. Ze doen het weer.quote:
ik wacht nog wel even hoor..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef Oom_Agent het volgende:
Hee ineens wat activering ter hoogte van de Peel en Eindhoven waar het gebied samensmelt. Tevens zoals ik al dacht nieuwe buienlijnen in Belgie aan het ontstaan.
grmbl....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef Oom_Agent het volgende:
Ja...noodweer in Bayern en Hessen. Tornado waarschuwingen en alles. Na zonsondergang is dat MCS alleen maar aan het versterken.
Jezusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
We moeten allemaal als de donderklap naar duitsland om daar te chasen.
Pak jullie camera en we vertrekken zo!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Nee dit is geen geintje.
Is dat hetzelfde gebied als waar Frankrijk weeralarm voor had?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef Oom_Agent het volgende:
Ja...noodweer in Bayern en Hessen. Tornado waarschuwingen en alles. Na zonsondergang is dat MCS alleen maar aan het versterken.
Waarom ben ik geen Duitserquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Nee dit is geen geintje.
Yep, plus hij is nog wat geactiveerdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:37 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde gebied als waar Frankrijk weeralarm voor had?
Westen van Nederland?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:39 schreef Oom_Agent het volgende:
woehoe, het lage drukgebied boven de UK trekt NW. Dus een meer NW waartse verplaatsing van de buien het laatste uur. Ook het westen krijgt nu goede papieren, ook vanwege de nieuwe buienlijnen in West Belgie.![]()
meneer.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:39 schreef Oom_Agent het volgende:
woehoe, het lage drukgebied boven de UK trekt NW. Dus een meer NW waartse verplaatsing van de buien het laatste uur. Ook het westen krijgt nu goede papieren, ook vanwege de nieuwe buienlijnen in West Belgie.![]()
s'goed, kom je langs enschede?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Nee dit is geen geintje.
Kunnen we niet zo'n touringcar hurenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Nee dit is geen geintje.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
meneer.
Ik zeg je 1 ding.
Als jij niet gelijk hebt he!!!!!!!!![]()
![]()
Dan hou ik nog steeds van je
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:42 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Kunnen we niet zo'n touringcar huren?
[afbeelding]
Waar moeten de radarantennes dan allemaal??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:42 schreef -Mk- het volgende:
[..]
[afbeelding]
* Logician heeft er wel zin inquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:44 schreef Vjenne_kloet het volgende:
En als je toch bezig bent kun je ook wel naar Vriezenveen.![]()
Zie als dat gebeurd dan haat ik je.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:43 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
![]()
Zul je zien dat de stroming helemaal ZO wordt en alles straks via Noord Holland het land verlaat![]()
neem wel een paar flessen drank meequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
mits koelkast en bier ben ik pro die bus trouwens
Kom je daar en dan stort alles in.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:42 schreef -Mk- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar moeten de radarantennes dan allemaal??
Maar kom dan eerst even langs Assenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:44 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
En als je toch bezig bent kun je ook wel naar Vriezenveen.![]()
Same here (waarschijnlijk dezelfde filmquote:
*eensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:45 schreef Leutje het volgende:
Die bus verdiend een plaatsje in de volgende OP
Den Helder trouwens waardeloos
Ik heb hier in Helmond nog een bed vrijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:46 schreef Logician het volgende:
[afbeelding]
deze bedoel je?omg ik wil een auto...
Done + mededelingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:45 schreef Leutje het volgende:
Die bus verdiend een plaatsje in de volgende OP
Den Helder trouwens waardeloos
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:42 schreef -Mk- het volgende:
[..]
[afbeelding]
bed?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:49 schreef LiquidSoul het volgende:
[..]
Ik heb hier in Helmond nog een bed vrij![]()
ja daar ontstaat iets moois ten ZWquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De flitsen en knallen zijn volop aanwezig in Maastricht![]()
Tuurlijk....dan zorg ik wel voor die flessen drankquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:47 schreef Logician het volgende:
vriezeveen, assen, enschede.. best te doen toch?
zou best een coole actie zijn trouwens, heb ook nog 2 flessen wijn liggen hierquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:52 schreef Zowy het volgende:
[..]
Tuurlijk....dan zorg ik wel voor die flessen drank
En ontopic....hier gebeurt natuurlijk helemaal niks qua onweer en regen en ik denk ook niet dat er nog onweer komt.
Nope nu de voorspellingen leuk zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:51 schreef Logician het volgende:
[..]
maaruh.. kwam jij nu nog langs enschede?
Ik ben geen weerman, maar volgens mij kalft het noordelijke deel van het neerslaggebied lelijk af...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Utrecht blijft voorlopig vrij rustig, klopt dat weerman?
*Microfoon in neus propt
Dat is iig de beste locatie voor close up bliksem flitsen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:52 schreef Logician het volgende:
jammer dat het onduidelijk is wat betreft enschede, anders was ik met statief in een weiland gaan zitten.. (gezellig in mijn uppie met een flesje rose)
ah dan blijft het dus voorlopig bij die spoelbeurt van vanmiddag?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:54 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik ben geen weerman, maar volgens mij kalft het noordelijke deel van het neerslaggebied lelijk af...![]()
tegen de tijd dat ik dan aankom is het in enschedequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:54 schreef LiquidSoul het volgende:
Yep, in de Thundersuite. Bliksems goed![]()
Ben er wel bang voor, ja... (maar ik ben geen weerman)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah dan blijft het dus voorlopig bij die spoelbeurt van vanmiddag?
nou anders is het nogal moeilijk plaatjes schieten, korte sluitingstijd en stadslichten gaan niet zo goed samen nmlquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:55 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
Dat is iig de beste locatie voor close up bliksem flitsen.![]()
Weervrouw is ook genoegquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:56 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ben er wel bang voor, ja... (maar ik ben geen weerman)
Niet iets om je leven voor te wagen denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:57 schreef Logician het volgende:
[..]
nou anders is het nogal moeilijk plaatjes schieten, korte sluitingstijd en stadslichten gaan niet zo goed samen nml
RTL4, here I come!quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef Zowy het volgende:
Ik heb ook geen auto, anders was ik je komen halen![]()
ach een beetje spanning op zijn tijd..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef FRaGMaN het volgende:
Niet iets om je leven voor te wagen denk ik
Sluitertijd op MAX zetten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe foto's te maken van weerlicht? in het kort? sluitertijd ect?
kort: statief (anders lukt het nooit) sluitertijd op bulb en dan loslaten als de flits geweest is..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe foto's te maken van weerlicht? in het kort? sluitertijd ect?
bulb is inhouden maar net niet flitsen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:02 schreef Logician het volgende:
[..]
kort: statief (anders lukt het nooit) sluitertijd op bulb en dan loslaten als de flits geweest is..
whahahaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:01 schreef FRaGMaN het volgende:
Ik heb een auto. Iemand in de buurt van Gorinchem die ik met ze fototoestel in een weiland kan droppen?![]()
idd! Gewoon op statief gooien, sluitertijd op max, knop indrukken 30sec wachten..peukje roken..en dan kijken hoeveel schichten je chipje heeft gevangenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sluitertijd op MAX zetten.
F getal op F4
En iso op zijn laagst!!!!!
als je Fgetal lager kan is dat ook primaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sluitertijd op MAX zetten.
F getal op F4
En iso op zijn laagst!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |