quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Vroegâh, toen de lucht nog schoon en seks nog vies was...![]()
Ze zijn mooi, maar vast niet in het afgelopen uur gemaakt...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Dr_Flash doet ook een druppel in het zakjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
* DemonRage doet het geluid van een druppel na.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
* DemonRage doet het geluid van een druppel na.
Nee johquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ze zijn mooi, maar vast niet in het afgelopen uur gemaakt...
Vroegâh, toen de politie nog reed op varkens en schoten met pijl en boog.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Vroegâh, toen de lucht nog schoon en seks nog vies was...![]()
he gatver zeg..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash doet ook een druppel in het zakje
ohhh wat klinkt dit fout zeg
Je wordt ook wel héél erg melig van zo'n situatie...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash doet ook een druppel in het zakje
ohhh wat klinkt dit fout zeg
Ik ben het ff kwijt, waar zit jij ook alweer?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef LiquidSoul het volgende:
[..]
Vroegâh, toen de politie nog reed op varkens en schoten met pijl en boog.![]()
Het blijft hier hoog in de lucht flitsen, ik hoop dat dit het voorprogramma is.
Radarbeelden gezien?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef Logician het volgende:
en komt er nog onweer in enschede denken jullie?
Ja zometeen komen de Red Hot Chili Peppersquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef LiquidSoul het volgende:
[..]
Het blijft hier hoog in de lucht flitsen, ik hoop dat dit het voorprogramma is.
Helmond, en ik kijk richting Nuenen/Eindhovenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben het ff kwijt, waar zit jij ook alweer?
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnw.htmquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:21 schreef Logician het volgende:
maar uh.. iemand? .. enschede? ..onweer?
Ik kom d'r aan!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja zometeen komen de Red Hot Chili Peppers
Ja maar de lightview en de wetteronline zien er verschillend uit, dus weet niet welke ik moet gelovenquote:
Da's net zo'n teleurstelling als de atmosferische toestand in en rondom Eindhovenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja zometeen komen de Red Hot Chili Peppers
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:20 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Je wordt ook wel héél erg melig van zo'n situatie...![]()
pfft.. in fucking Alblasserdam ... mênquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:21 schreef Beaver het volgende:
En nu ook flinke donder!! Jahoooo!!
*camera pakt en op balkon gaat staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |