quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Vroegâh, toen de lucht nog schoon en seks nog vies was...![]()
Ze zijn mooi, maar vast niet in het afgelopen uur gemaakt...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Dr_Flash doet ook een druppel in het zakjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
* DemonRage doet het geluid van een druppel na.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
* DemonRage doet het geluid van een druppel na.
Nee johquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ze zijn mooi, maar vast niet in het afgelopen uur gemaakt...
Vroegâh, toen de politie nog reed op varkens en schoten met pijl en boog.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Vroegâh, toen de lucht nog schoon en seks nog vies was...![]()
he gatver zeg..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash doet ook een druppel in het zakje
ohhh wat klinkt dit fout zeg
Je wordt ook wel héél erg melig van zo'n situatie...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash doet ook een druppel in het zakje
ohhh wat klinkt dit fout zeg
Ik ben het ff kwijt, waar zit jij ook alweer?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef LiquidSoul het volgende:
[..]
Vroegâh, toen de politie nog reed op varkens en schoten met pijl en boog.![]()
Het blijft hier hoog in de lucht flitsen, ik hoop dat dit het voorprogramma is.
Radarbeelden gezien?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef Logician het volgende:
en komt er nog onweer in enschede denken jullie?
Ja zometeen komen de Red Hot Chili Peppersquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef LiquidSoul het volgende:
[..]
Het blijft hier hoog in de lucht flitsen, ik hoop dat dit het voorprogramma is.
Helmond, en ik kijk richting Nuenen/Eindhovenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben het ff kwijt, waar zit jij ook alweer?
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnw.htmquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:21 schreef Logician het volgende:
maar uh.. iemand? .. enschede? ..onweer?
Ik kom d'r aan!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja zometeen komen de Red Hot Chili Peppers
Ja maar de lightview en de wetteronline zien er verschillend uit, dus weet niet welke ik moet gelovenquote:
Da's net zo'n teleurstelling als de atmosferische toestand in en rondom Eindhovenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja zometeen komen de Red Hot Chili Peppers
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:20 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Je wordt ook wel héél erg melig van zo'n situatie...![]()
pfft.. in fucking Alblasserdam ... mênquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:21 schreef Beaver het volgende:
En nu ook flinke donder!! Jahoooo!!
*camera pakt en op balkon gaat staan
Er broeit wat in Duitsland, maar ik durf niet te zeggen wat er van over is als het bij jou is. En qua bliksem: de bliksemsite ("blids") is zo traaaaaaggggg...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:21 schreef Logician het volgende:
maar uh.. iemand? .. enschede? ..onweer?
Mijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja maar de lightview en de wetteronline zien er verschillend uit, dus weet niet welke ik moet geloven
volgens de lightview is er nu onweer net geweest in enschede, maar dat is dus niet zo..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:23 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Er broeit wat in Duitsland, maar ik durf niet te zeggen wat er van over is als het bij jou is. En qua bliksem: de bliksemsite ("blids") is zo traaaaaaggggg...
en dat betekend?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:25 schreef Againzender het volgende:
Als je zo kijkt naar de neersalgactiviteit, dan lijkt het bijna alsof het centrum an een lagedrukgebied op de Nederlands-Belgische grens ligt:
[afbeelding]
waar is hier?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:25 schreef FRaGMaN het volgende:
het regent hier nu al 30 minuten en af een toe een verre donder maar om nou te zeggen *omfg WOEI* nee niet echt...
Dat er een gat bij Eindhoven zit, waar de neerslag omheen lijkt te circulerenquote:
waar is jouw hier?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:28 schreef LiquidSoul het volgende:
OKE, now we're talking bizniz!!!
Vet feest hier. Ik ga ff buiten zitten.
WOOOEEEEIIIII!!!!!![]()
en dat houd in?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat er een gat bij Eindhoven zit, waar de neerslag omheen lijkt te circuleren
*bevestigt*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:30 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat de mensen in Eindhoven zonder paraplu naar buiten kunnen.
Die is scheefquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:28 schreef QyRoZ het volgende:
Logi, had je deze foto gezien? Was echt zoooo gaaf hier
Dat de poorten van de Hel bij Eindhoven liggenquote:
ik vroeg me eerder af of zoiets de bui kon afzwakken oid..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:30 schreef QyRoZ het volgende:
Dat de mensen in Eindhoven zonder paraplu naar buiten kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |