Dat wist ik al lang. Nooit in Helmond geweest?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat de poorten van de Hel bij Eindhoven liggen
Jawel, leuke stad Helmondquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat wist ik al lang. Nooit in Helmond geweest?
Gaan we schelden?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat wist ik al lang. Nooit in Helmond geweest?
Tis niet veelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:31 schreef indahnesia.com het volgende:
wat weerlicht ten ZZO
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
http://www.speedygj.nl/noodweer%203%20juni%202005.gif
Ja, eerder vanavond. Ze doen het weer.quote:
ik wacht nog wel even hoor..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef Oom_Agent het volgende:
Hee ineens wat activering ter hoogte van de Peel en Eindhoven waar het gebied samensmelt. Tevens zoals ik al dacht nieuwe buienlijnen in Belgie aan het ontstaan.
grmbl....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef Oom_Agent het volgende:
Ja...noodweer in Bayern en Hessen. Tornado waarschuwingen en alles. Na zonsondergang is dat MCS alleen maar aan het versterken.
Jezusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
We moeten allemaal als de donderklap naar duitsland om daar te chasen.
Pak jullie camera en we vertrekken zo!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Nee dit is geen geintje.
Is dat hetzelfde gebied als waar Frankrijk weeralarm voor had?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:35 schreef Oom_Agent het volgende:
Ja...noodweer in Bayern en Hessen. Tornado waarschuwingen en alles. Na zonsondergang is dat MCS alleen maar aan het versterken.
Waarom ben ik geen Duitserquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Nee dit is geen geintje.
Yep, plus hij is nog wat geactiveerdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:37 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde gebied als waar Frankrijk weeralarm voor had?
Westen van Nederland?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:39 schreef Oom_Agent het volgende:
woehoe, het lage drukgebied boven de UK trekt NW. Dus een meer NW waartse verplaatsing van de buien het laatste uur. Ook het westen krijgt nu goede papieren, ook vanwege de nieuwe buienlijnen in West Belgie.![]()
meneer.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:39 schreef Oom_Agent het volgende:
woehoe, het lage drukgebied boven de UK trekt NW. Dus een meer NW waartse verplaatsing van de buien het laatste uur. Ook het westen krijgt nu goede papieren, ook vanwege de nieuwe buienlijnen in West Belgie.![]()
s'goed, kom je langs enschede?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Nee dit is geen geintje.
Kunnen we niet zo'n touringcar hurenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Nee dit is geen geintje.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
meneer.
Ik zeg je 1 ding.
Als jij niet gelijk hebt he!!!!!!!!![]()
![]()
Dan hou ik nog steeds van je
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:42 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Kunnen we niet zo'n touringcar huren?
[afbeelding]
Waar moeten de radarantennes dan allemaal??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:42 schreef -Mk- het volgende:
[..]
[afbeelding]
* Logician heeft er wel zin inquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:44 schreef Vjenne_kloet het volgende:
En als je toch bezig bent kun je ook wel naar Vriezenveen.![]()
Zie als dat gebeurd dan haat ik je.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:43 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
![]()
Zul je zien dat de stroming helemaal ZO wordt en alles straks via Noord Holland het land verlaat![]()
neem wel een paar flessen drank meequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
mits koelkast en bier ben ik pro die bus trouwens
Kom je daar en dan stort alles in.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:42 schreef -Mk- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar moeten de radarantennes dan allemaal??
Maar kom dan eerst even langs Assenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:44 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
En als je toch bezig bent kun je ook wel naar Vriezenveen.![]()
Same here (waarschijnlijk dezelfde filmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |