*eensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:45 schreef Leutje het volgende:
Die bus verdiend een plaatsje in de volgende OP
Den Helder trouwens waardeloos
Ik heb hier in Helmond nog een bed vrijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:46 schreef Logician het volgende:
[afbeelding]
deze bedoel je?omg ik wil een auto...
Done + mededelingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:45 schreef Leutje het volgende:
Die bus verdiend een plaatsje in de volgende OP
Den Helder trouwens waardeloos
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:42 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Kunnen we niet zo'n touringcar huren?
[afbeelding]
bed?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:49 schreef LiquidSoul het volgende:
[..]
Ik heb hier in Helmond nog een bed vrij![]()
ja daar ontstaat iets moois ten ZWquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De flitsen en knallen zijn volop aanwezig in Maastricht![]()
Tuurlijk....dan zorg ik wel voor die flessen drankquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:47 schreef Logician het volgende:
vriezeveen, assen, enschede.. best te doen toch?
zou best een coole actie zijn trouwens, heb ook nog 2 flessen wijn liggen hierquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:52 schreef Zowy het volgende:
[..]
Tuurlijk....dan zorg ik wel voor die flessen drank
En ontopic....hier gebeurt natuurlijk helemaal niks qua onweer en regen en ik denk ook niet dat er nog onweer komt.
Nope nu de voorspellingen leuk zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:51 schreef Logician het volgende:
[..]
maaruh.. kwam jij nu nog langs enschede?
Ik ben geen weerman, maar volgens mij kalft het noordelijke deel van het neerslaggebied lelijk af...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Utrecht blijft voorlopig vrij rustig, klopt dat weerman?
*Microfoon in neus propt
Dat is iig de beste locatie voor close up bliksem flitsen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:52 schreef Logician het volgende:
jammer dat het onduidelijk is wat betreft enschede, anders was ik met statief in een weiland gaan zitten.. (gezellig in mijn uppie met een flesje rose)
ah dan blijft het dus voorlopig bij die spoelbeurt van vanmiddag?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:54 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik ben geen weerman, maar volgens mij kalft het noordelijke deel van het neerslaggebied lelijk af...![]()
tegen de tijd dat ik dan aankom is het in enschedequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:54 schreef LiquidSoul het volgende:
Yep, in de Thundersuite. Bliksems goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |