Dat is balen!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:20 schreef TheVotary het volgende:
Kan gebeuren.
Ik heb me vervanging nog niet binnen. Ben ook bang dat het niet gaat komen en dat ze gewoon het geld voor de zwembroek gaan terugstorten. Ik had drie vervangende art. opgegeven en alledrie zijn ze niet meer in de goede maat op de site verkrijgbaar. Jammer maar helaas...
Wat is jouw e-mail adres? dan stuur ik je een mail over hoe we het verder gaan doen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:24 schreef Westlife-fan het volgende:
Ik heb ook wel interesse!
is even duur tochquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:20 schreef pseudovlaming het volgende:
Persoonlijk vind ik Hollister weer wat minder. Ik vind dat net weer iets te surferig. A&F is daarentegen ook erg mooi, maar zoo duur (nouja... veel geld in ieder geval)
Hollister is 25 dollar per tee en 30 voor een polo.quote:
quote:AE Bottle Opener Belt
$14.50
Style: 0223-0189
100% Cotton
Made of cotton web fabric, this belt features a metal buckle that doubles as a bottle opener. Thread the metal end of the belt through the underside of the metal buckle, then clasp the top of the plaque buckle in place to secure. Buckle features an embossed eagle icon. 1 1/2 inches wide.
Heb je net een mailtje gestuurd met de dingen die ik wel zou willen, zou gaaf zijn als het doorgaat!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:00 schreef pseudovlaming het volgende:
A&F vind ik ook zeker mooier. Dat is ook zo.
Ik ben wel weer van plan om een inkoop actie te gaan houden. Maar ik wil er niet eerder mee beginnen dan nà 8 september. Vanwege mij herexamens enzo.
De bestellingen insturen kan gewoon, als je er dan voor wilt zorgen dat je bestelling uiterlijk 8 september binnen is. Dan kan ik vanaf de 8ste de facturen in orde maken en mailen.
Bestellingen naar: peter.muller@student.kuleuven.ac.be
Ja zou kunnen, als jij tegen die tijd een geldige discountcode kan vindenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:15 schreef darkie_blue het volgende:
Is het *handig/verstandig* om discountcodes te gebruiken die op internet te vinden zijn? Just wondering
En jij denkt dat alles nog netjes op de site staat rond die datum?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:00 schreef pseudovlaming het volgende:
A&F vind ik ook zeker mooier. Dat is ook zo.
Ik ben wel weer van plan om een inkoop actie te gaan houden. Maar ik wil er niet eerder mee beginnen dan nà 8 september. Vanwege mij herexamens enzo.
De bestellingen insturen kan gewoon, als je er dan voor wilt zorgen dat je bestelling uiterlijk 8 september binnen is. Dan kan ik vanaf de 8ste de facturen in orde maken en mailen.
Voor de duidelijkheid ziet je bestelling er zo uit:
1. Een duidelijk overzicht van welke items je wilt bestellen. Dus omschrijving, de kleur, het item nummer (te vinden als je alles in het mandje doet en vervolgens view bag doet) en de maat.
2. Je volledige naam + Fok! nickname.
3. Je woonadres. Dus straatnaam en nummer, postcode en woonplaats.
4. Een telefoonnummer.
Betalingen worden gedaan via overschrijving. Op de factuur staat mijn rekeningnummer vermeld en de termijn, als het geld binnen die termijn niet op mn rekening staat, vervalt je bestelling. Dus houd rekening met het weekend enzo. Het bedrag wat je zult betalen bestaat uit: natuurlijk wat je besteld hebt + verzendkosten naar NL (gedeeld over het aantal deelnemers) + BTW + Douanekosten + verdere verzending naar jou.
Bestellingen naar: peter.muller@student.kuleuven.ac.be
Is dat blauwe shirt niet deze:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:31 schreef ook_gek het volgende:
Die oranje polo is meesterlijk. MAAR weet je wat ik een nadeel van die site vind en dat hebben veel sites wel. Ze laten die polo zien met dat blauwe ding er onder. Staat perfect maar nergens op die site kan ik dat blauwe ding meer terug vinden. Ik wil bij die oranje polo meteen die combo kunnen bestellen. Dat zou echt beter zijn![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En jij denkt dat alles nog netjes op de site staat rond die datum?
No way![]()
Waarschijnlijk ja. Laten het verder op bovenstaande manier doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:54 schreef Ontopic het volgende:
Ik wil wel wat bestellen, alleen dat is er over een week alweer vanaf waarschijnlijk.
Misschien kun je beter vast een lijst maken met mensen die willen bestellen en ze dan vanaf 5 september hun bestelling laten mailen.
Dat is mooi, ik zal tegen 5 september bekijken of de artikelen die ik wou bestellen er nog zijn en zo niet dan mail ik je dan nog een alternatieve bestelling.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:33 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk ja. Laten het verder op bovenstaande manier doen.
De volgenden doen mee:
Ikzelf
Kollie
Aenas
Mail me even dàt je wilt bestellen. Dan zie ik later je bestelling te gemoet.
Shop ze.
Nou, ik heb al gevonden. Het geeft 15% korting aan (*bij the shopping bag*, of je daadwerkelijk korting krijgt, weet ik niet). Gebruiken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:10 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, als jij tegen die tijd een geldige discountcode kan vinden
Ahh, mooi zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:51 schreef darkie_blue het volgende:
[..]
Nou, ik heb al gevonden. Het geeft 15% korting aan (*bij the shopping bag*, of je daadwerkelijk korting krijgt, weet ik niet). Gebruiken?
Ik heb ook interesse in een ia.
Ze hebben het geld teruggestort, maar zonder ook maar iets van een e-mailtje te sturen. Beetje jammer om dat zo af te handellen. Schijnbaar hadden ze ook geen zin meer om iets opnieuw op te sturen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:20 schreef TheVotary het volgende:
Kan gebeuren.
Ik heb me vervanging nog niet binnen. Ben ook bang dat het niet gaat komen en dat ze gewoon het geld voor de zwembroek gaan terugstorten. Ik had drie vervangende art. opgegeven en alledrie zijn ze niet meer in de goede maat op de site verkrijgbaar. Jammer maar helaas...
He ja, wat apart. Nouja, je hebt in ieder geval je geld weer terug danquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:19 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ze hebben het geld teruggestort, maar zonder ook maar iets van een e-mailtje te sturen. Beetje jammer om dat zo af te handellen. Schijnbaar hadden ze ook geen zin meer om iets opnieuw op te sturen.
Hoeveel euro gaat er precies boven op de prijs? Prijs in dollar naar euro omgerekend + verzendkosten naar Belgie (of Nederland?) + invoer + btw (hoeveel in belgie) + verzendkosten naar Nederland en misschien een meevaller van 15% korting?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:06 schreef pseudovlaming het volgende:
Dat kan ik zelf ook wel vinden, maar aangezien nu besteld kan worden en we dus later een factuur krijgen, weet pseudovlaming waarschijnlijk al hoeveel elke user ongeveer moet betalen (in percentages).quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:26 schreef GetFresh het volgende:
Ik neem aan dat de verdere verzendingen naar de deelnemers, in NL plaats vind?quote:Het bedrag wat je zult betalen bestaat uit: natuurlijk wat je besteld hebt + verzendkosten naar NL (gedeeld over het aantal deelnemers) + BTW + Douanekosten + verdere verzending naar jou.
wat mij betreft wel. Er zijn nog niet veel bestellingen binnen. Eerst zijn de mensen aan de beurt die van te voren al gezegd hebben dat ze mee zouden doen. Als die niet allemaal gereageerd hebben voor donderdag 18.00 dan schuif jij gewoon binnen. M.a.w. mail je bestelling, en je hoort nog van mequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:51 schreef Chielus het volgende:
Is er nog plaats in de IA??
Ik heb m, thanks. Je hoort nog van mequote:
Ik meld me hierbij af voor deze IA. Succes verder.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:45 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
wat mij betreft wel. Er zijn nog niet veel bestellingen binnen. Eerst zijn de mensen aan de beurt die van te voren al gezegd hebben dat ze mee zouden doen. Als die niet allemaal gereageerd hebben voor donderdag 18.00 dan schuif jij gewoon binnen. M.a.w. mail je bestelling, en je hoort nog van me
Die spijkerbroeken zien er wel ok uit. Zit er ook over te denken om er één te bestellen. Hoe zit t met die maatvoering? Komt dat wat overeen met andere merken? Thanksquote:Op woensdag 7 september 2005 14:16 schreef innepin het volgende:
Ik heb een spijkerbroek van de American Eagle, heeeerrrlijk. Verder niet echt mijn stijl..
Ok is goed, wel jammerquote:Op woensdag 7 september 2005 11:03 schreef darkie_blue het volgende:
[..]
Ik meld me hierbij af voor deze IA. Succes verder.
Het is vrijwel dezelfde pasvorm als bijv. Dockers.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Die spijkerbroeken zien er wel ok uit. Zit er ook over te denken om er één te bestellen. Hoe zit t met die maatvoering? Komt dat wat overeen met andere merken? Thanks
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:23 schreef Aenas het volgende:
Mailtje is gestuurd.
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:24 schreef arj1o1 het volgende:
Bestelling verzonden!
Gefeliciteerd! Als cadeautje zal ik even een screenprintje maken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:03 schreef pseudovlaming het volgende:
Yess, iedereen heeft betaald hoor ik (van OnTopic heb ik tot de deadline niets meer gehoord, dus helaas).
Ik zie dat er helaas nog niets op mn rekening verschenen is, dat zal wel door het weekend komen. Misschien een idee om even een screenprintje te maken van de afschrijving en dat jpg-tje te mailen, naar mn email. 't Is niet dat ik jullie niet vertrouw, in tegendeel, maar neem best het zekere voor het onzekere he.
Ow trouwens, Ik ben vandaag jaaarigggg
Je hebt reactie in je e-mail.quote:Op maandag 12 september 2005 17:02 schreef arj1o1 het volgende:
strak geregeld weer!
ik zie dat mijn trui niet meer in de maat die ik had opgegeven op de site staat... hoop dat dit wel was bij bestellen... pseudovlaming?
verder echt goed geregeld!
Dat heb ik ook gehoord ja, maar bij de Order Info staat dat alles ge'shipped' is, en ook die vrouw die ik aan de lijn gehad heb toen ik met AE belde, zei ook dat alles verscheept was.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:15 schreef Speth het volgende:
Ligt het niet aan het onderscheid tussen backordered items en items die direct op voorraad zijn? Dat dus een aantal items nog van de fabriek moeten komen voor ze naar jullie worden geshipped, en de dingen die wel op voorraad waren alvast verstuurd zijn? Volgens mij werkt het iig zo bij A&F
Hetzelfde hier...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:37 schreef arj1o1 het volgende:
ja en nu ligt er een briefje dat ik het maandag kan ophalen
in welke maat heb je besteld?quote:Op zondag 25 september 2005 03:30 schreef Chielus het volgende:
oory nog geen tijd voor gehad, hoe zit allesbij jullie. ?
Bij mij valt alles redelijk groot (maar goed we hebben niet voor niets een droger)
't Is ook erg leuke kleding. De dingen die ik zelf gekocht heb ben ik zeer blij mee. Ik zit zelf nog even te wachten op de wintercollectie, kijken of daar nog wat leuks tussen zit.quote:Op woensdag 28 september 2005 04:46 schreef jayson het volgende:
ik ben al een hele tijd fan van AE, maar ik heb geen CC. nu na effectief googlen ben ik hier uitgekomen. als er een volgende IA plaatsvindt, ben ik zekers van de partij!
Heb echt ALLES gelezen van deze topic, alles een beetje naar de zin?
greetings
Inderdaad! Heb peter al gemaild, maar het is wel erg snel sinds de vorige, weet nog niet of hij interesse heeft.. Misschien iemand anders die het ziet zitten om dit te organiseren als Peter niet wil, iemand met een creditcard?quote:
ahhh mag ik met je meedoen??quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:14 schreef Coconut het volgende:
Voor iemand die toevallig vandaag nog iets wil bestellen:
15% korting code, geldig tot 12 oktober
* Coconut gaat zo even een bestelling plaatsen.
Ik zoek vanmiddag wel ff de site af naar wat leuks..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:14 schreef Coconut het volgende:
Voor iemand die toevallig vandaag nog iets wil bestellen:
15% korting code, geldig tot 12 oktober
* Coconut gaat zo even een bestelling plaatsen.
Ik heb t gevolgd ja, maar goeie zaak dat het toch nog wel goed gaat komen(tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:17 schreef ook_gek het volgende:
PFFFF als of een inkoop actie zo veel tijd in beslag neemt.
Lees maar het Inkoop actie A&F tipic door. Gaat zonder problemen
Mochten er problemen zijn met de douane. Wil ik best helpen![]()
goed hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:56 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik heb t gevolgd ja, maar goeie zaak dat het toch nog wel goed gaat komen(toch)
Ja? Wat heb je besteld?quote:
Teveelquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:49 schreef pseudovlaming het volgende:
Ja? Wat heb je besteld?
Een paar leuke tipjes voor jou.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:22 schreef pseudovlaming het volgende:
Okee, okee. Man, wat ben ik makkelijk over te halen. Er komt weer een Inkoopactie!
De bestellingen kunnen ingestuurd worden vanaf nu tot uiterlijk zaterdagmiddag 12.00 Vanaf dan ga ik de facturen in orde maken.
Voor de duidelijkheid ziet je bestelling er zo uit:
1. Een duidelijk overzicht van welke items je wilt bestellen. Dus omschrijving, de kleur, het item nummer (te vinden als je alles in het mandje doet en vervolgens view bag doet) en de maat.
2. Je volledige naam + Fok! nickname.
3. Je woonadres. Dus straatnaam en nummer, postcode en woonplaats.
4. Een telefoonnummer.
Betalingen worden gedaan via overschrijving. Op de factuur staat mijn rekeningnummer vermeld en de termijn, als het geld binnen die termijn niet op mn rekening staat, vervalt je bestelling. . Het bedrag wat je zult betalen bestaat uit: natuurlijk wat je besteld hebt + verzendkosten naar NL (gedeeld over het aantal deelnemers) + BTW + Douanekosten + verdere verzending naar jou.
Bestellingen naar: ae.inkoopactie@gmail.com (NIET meer naar het vorige adres)
Tot zover doen mee:
Aenas
Freak_66
jayson
Heb je al wel gezegd dat t je leuk lijkt, zeg t nog een keer
Shop on!
ik vind A&F ook leuker.. opzich is AE niet verkeerd, maar vind het toch wel minder..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
.....
Ben benieuwd naar de kleding. Ik zelf vind A&F net toch even wat leuker![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:52 schreef Coconut het volgende:
Teveel
Ik post morgenmiddag wel even foto's, ga nu naar bed; moet om 5 uur weer op.
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 06:23 schreef Coconut het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
als je normaal m of l hebt zou ik nou medium nemen, heb de vorige x een paar dingen in medium en een hoodie in l besteld, maar l valt toch te groot voor mij..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:01 schreef jayson het volgende:
enne ik zie bij Size Chart dat ik Small nodig heb voor Tops. klopt dat wel? want in Nederland heb ik meestal medium of large...
ik dacht eraan om maar gewoon medium te nemen, ietsje te groot is niet zo heel erg toch...
Ik hield met alledrie al rekening, maar gezien die A&F (die nu toch goed schijnt te gaan) zal ik de track&trace nu echt heel goed in de gaten houden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een paar leuke tipjes voor jou.
1 zorg dat je van iedereen zijn/haar geld binnen hebt
2 houd de zending via track en trace goed in de gaten kijk maa naar A&F zending.
3 als je naar de users gaat versturen. Zet er een retour adres op in geval dat een zending fout gaat. dan sturen ze dat retour naar jou.
Ben benieuwd naar de kleding. Ik zelf vind A&F net toch even wat leuker![]()
Ja, stuur nu inderdaad die vier puntjes. De prijzen bepaal ik van 't weekend pas. Shipping wordt dan pas duidelijk hoe het zit. Ook de koers van de dollar.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:47 schreef jayson het volgende:
vraagje aan pseudovlaming:
ik hoef op dit moment dus alleen nog maar die 4 punten naar je te mailen he?
want prijs enzo kan je pas vaststellen als bekend is wie allemaal meebestelt en hoeveel kledingstukken toch?
ben 1.88, dun maar niet heel erg smalquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:44 schreef jayson het volgende:
hoe lang ben jij als ik vragen mag, aenas?
ik zelfde postuur ongeveer en 1,86 dus dat wordt medium, bedanktquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:47 schreef Aenas het volgende:
[..]
ben 1.88, dun maar niet heel erg smal
Hm, ik ben 1.85 en hoewel ik een vrij normale breedte heb en niet dik ofzo ben moet ik toch echt aan de L bij AE wil het niet gay en strak zitten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:10 schreef jayson het volgende:
[..]
ik zelfde postuur ongeveer en 1,86 dus dat wordt medium, bedankt
ik ben best smal en dun... bij de size chart neigde ik ook eerder naar small dan medium, behalve bij de armen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:52 schreef Speth het volgende:
[..]
Hm, ik ben 1.85 en hoewel ik een vrij normale breedte heb en niet dik ofzo ben moet ik toch echt aan de L bij AE wil het niet gay en strak zitten.
jawohlquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:38 schreef jayson het volgende:
[..]
ik ben best smal en dun... bij de size chart neigde ik ook eerder naar small dan medium, behalve bij de armen...
maargoed, je hebt dus kleding van ae waardoor je dit weet?
Mooi, mooi.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:02 schreef jayson het volgende:
ik heb de volgende artikelen besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en welke hebben jullie besteld? ben wel nieuwsgierig...![]()
Nou, kom op dan met je bestellingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:50 schreef T1andonly het volgende:
Als er nog plaats is dan zou ik ook eventueel willen mee bestellen...
Ik zal kijken of ik iets kan vinden en als ik voor vanavond niet besteld heb dan doe ik deze ronde niet mee...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:59 schreef pseudovlaming het volgende:
quote:
Die jas en hoodie zijn erg tof. Die broek is niet mijn ding. Maar soit, goede keuzequote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:55 schreef Aenas het volgende:
Ik heb dit op mn lijstje staan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
weet niet precies hoe het gaat dat kan Peter beter vertellen, maar vorige keer had ik voor bijna $100 aan kleding besteld en ik moest 125 euro betalen.. Valt wel mee dus, zeker omdat de kleding van AE redelijk goedkoop is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:36 schreef T1andonly het volgende:Kun je nog even 'n indicatie geven wat er aan "extra kosten" bijkomt...
bijv. het bedrag van de kleding * 1.33 ofzo
hieruit kan ik concluderen dat je lievelingskleur groen is...?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:52 schreef iosubSyS het volgende:
Heb dit besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
Neem aan dat jij dan degene bent, die de laatste twee items heeft besteld? Mijn computer heeft het de laatste dagen begeven en zag dit topic dus weer te laatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:29 schreef var.fok het volgende:
'k heb net een mailtje verstuurd, met een bestelling.
Nee, laat maar dan, jij was eerder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:42 schreef var.fok het volgende:
Ik heb 2 items besteld, maar ik wil wel 1 item annuleren als je echt graag wilt. Heb 1 vest en 1 T. Aangezien het vanaf binnenkort niet echt meer weer voor T's is... is dat niet zo'n punt. Ik heb echter nog geen bevestiging gehad van de organisator, dus... ff afwachten.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:59 schreef Aenas het volgende:
geld is al weer overgemaakt!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:19 schreef jayson het volgende:
overschrijving gepost bij de bank!
Vet shirt! wanneer komt hiervan een IA?quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:19 schreef jayson het volgende:
Hollister heeft ook leuke kleding... http://www.hollisterco.com![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
zijn 2 verschillende shirts he... welke vind je nou vet? ik beide in ieder geval, ben ook wel in voor een inkoopactiequote:Op zondag 16 oktober 2005 16:47 schreef Aenas het volgende:
[..]
Vet shirt! wanneer komt hiervan een IA?![]()
vooral de bovenste!quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:55 schreef jayson het volgende:
[..]
zijn 2 verschillende shirts he... welke vind je nou vet? ik beide in ieder geval, ben ook wel in voor een inkoopactie![]()
geupdate? Ik zie geen verschillen nu hoor..quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:22 schreef Aenas het volgende:
[..]
vooral de bovenste!
zie trouwens net dat de site van AE geupdate wordt, hoop niet dat het te lang duurt, of dat er opeens geen actie meer is..![]()
Bene, waarschijnlijk zal ik t morgen wel zienquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:28 schreef iosubSyS het volgende:
Geld is inmiddels elektronische overgemaakt!
En het zoveelste mailtje van AE is binnen:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:48 schreef Coconut het volgende:
Nou, het gaat weer lekker met mijn bestelling bij AE. Ik heb op 11/10 een bestelling van 11 items geplaatst (van 1 item heb ik 2 stuks besteld), vervolgens meteen een mailtje gekregen dat m'n bestelling is ontvangen + tracking nummer. Maar tot op vandaag nog steeds geen 'order confirmation', die je krijgt als je bestelling verzonden wordt, gekregen.
Ik heb vanmiddag maar even gemaild hoe dat nou zit.. Krijg ik eerst een mailtje waarin staat dat ik voor de order tracking een bepaald telefoonnummer moet bellen. Krijg ik een paar minuten later een mail waarin wederom alle bestelde items staan genoemd, echter van het item waar ik 2 stuks van heb besteld staat er nu maar 1 vermeld en bovendien een heel ander tracking nummer (+ de orderdatum staat op vandaag, terwijl ik na 10/11 helemaal niks meer besteld heb)! Ik snap er helemaal niks meer van.
Oh en trouwens; ze hebben de prijzen weer verhoogd met een paar dollar, dus een beetje nadelig voor de inkoop actie misschien.
Dat had ik gelukkig al uit betrouwbare bron vernomenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:09 schreef TheVotary het volgende:
Hehe net de postbode aan de deur gehad. Moest gelijk de invoerheffingen contant betalen. Dacht dat de gebruikelijke gang van zaken was dat je naheffingen later door de brievenbus kreeg. Nu zodadelijk maar even naar het postkantoor fietsen, want ik had geen 73 euro contant hier.![]()
Haha, ja, dat was de vorige keer bij mij ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:09 schreef TheVotary het volgende:
Hehe net de postbode aan de deur gehad. Moest gelijk de invoerheffingen contant betalen. Dacht dat de gebruikelijke gang van zaken was dat je naheffingen later door de brievenbus kreeg. Nu zodadelijk maar even naar het postkantoor fietsen, want ik had geen 73 euro contant hier.![]()
En je hebt reactiequote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:24 schreef iosubSyS het volgende:
pseudovlaming heb je een mailtje gestuurd betreft extra geld
Sorry, ik heb nog niets gehoord van ze. De AE site is ook alweer uit de lucht..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:30 schreef Steijn het volgende:
Is er toevallig nog een gaatje vrij?Als er bijvoorbeeld iets uitverkocht is ofzo.
TOen ik iets via ebay had gekocht en was ook onderschept, kon ik gewoon mijn banknummer achtelaten...en werd het automatisch afgeschreven !quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:09 schreef TheVotary het volgende:
Misschien moeten jullie nog niet te vroeg juichen...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef pseudovlaming het volgende:
Ik had mn zusje zonet aan de telefoon en er was een 'vet' grote doos gekomen. Met andere woorden: De bestelling is binnen!
Vrijdag ga ik weer naar mn ouders (waar het pakket is), dus na het weekend, maandag ofzo. Zullen jullie het binnen hebben.
Dat is helemaal kut als je daar ook nog invoerrechten over moet betalen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:26 schreef Coconut het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie nog niet te vroeg juichen...
Ik heb vandaag ook eindelijk alles binnen gekregen, maar de helft klopt niet (verkeerde kleuren en hele andere items dan besteld). Er is vanaf het plaatsen van m'n order al vanalles fout gegaan, dus dit kan er ook nog wel bij![]()
Ja inderdaad, dat viel me ook op. Ik heb een L met 1m87, maar hij is dan nòg vrij lang ja.. vind ik wel wat minder eindeljik..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:17 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dat is helemaal kut als je daar ook nog invoerrechten over moet betalen.![]()
Trouwens wie vind de polo's nog meer eigenlijk aan de lange kant? Dat bedacht ik me onlangs toen ik een AE polo aan had tijdens het stappen. Maatje XL. Ik ben zelf iets van 1.83 denk ik.
*interesse heeft.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:04 schreef Cheesecake het volgende:
*Schopje*
Komt er nog een keer een nieuwe inkoopactie?
Hij is zojuist gereset zie ik.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:53 schreef Steijn het volgende:
Als mijn CC weer gereset is wil ik wel een actie doen, A&F heb ik nu wel genoeg.
owquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:32 schreef men_in_red het volgende:
veel leuks op die site inderdaad, ik kan met alleen al dingen uit de sale een ruime bestelling vullen. Dit is trouwens ook een leuk shirt:
voor 6 dollar, (ok wel alleen in XS en S maar toch.)
Geef mij effe een seintje als het zo ver isquote:Op maandag 2 januari 2006 13:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hij is zojuist gereset zie ik.Maar ik denk dat ik over een week ofzo pas een actie opzet, gelukkig is de voorraad bij AE wat minder volatiel dan bij A&F.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |