Ik heb m, thanks. Je hoort nog van mequote:
Ik meld me hierbij af voor deze IA. Succes verder.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:45 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
wat mij betreft wel. Er zijn nog niet veel bestellingen binnen. Eerst zijn de mensen aan de beurt die van te voren al gezegd hebben dat ze mee zouden doen. Als die niet allemaal gereageerd hebben voor donderdag 18.00 dan schuif jij gewoon binnen. M.a.w. mail je bestelling, en je hoort nog van me
Die spijkerbroeken zien er wel ok uit. Zit er ook over te denken om er één te bestellen. Hoe zit t met die maatvoering? Komt dat wat overeen met andere merken? Thanksquote:Op woensdag 7 september 2005 14:16 schreef innepin het volgende:
Ik heb een spijkerbroek van de American Eagle, heeeerrrlijk. Verder niet echt mijn stijl..
Ok is goed, wel jammerquote:Op woensdag 7 september 2005 11:03 schreef darkie_blue het volgende:
[..]
Ik meld me hierbij af voor deze IA. Succes verder.
Het is vrijwel dezelfde pasvorm als bijv. Dockers.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Die spijkerbroeken zien er wel ok uit. Zit er ook over te denken om er één te bestellen. Hoe zit t met die maatvoering? Komt dat wat overeen met andere merken? Thanks
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:23 schreef Aenas het volgende:
Mailtje is gestuurd.
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:24 schreef arj1o1 het volgende:
Bestelling verzonden!
Gefeliciteerd! Als cadeautje zal ik even een screenprintje maken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:03 schreef pseudovlaming het volgende:
Yess, iedereen heeft betaald hoor ik (van OnTopic heb ik tot de deadline niets meer gehoord, dus helaas).
Ik zie dat er helaas nog niets op mn rekening verschenen is, dat zal wel door het weekend komen. Misschien een idee om even een screenprintje te maken van de afschrijving en dat jpg-tje te mailen, naar mn email. 't Is niet dat ik jullie niet vertrouw, in tegendeel, maar neem best het zekere voor het onzekere he.
Ow trouwens, Ik ben vandaag jaaarigggg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |