Een paar leuke tipjes voor jou.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:22 schreef pseudovlaming het volgende:
Okee, okee. Man, wat ben ik makkelijk over te halen. Er komt weer een Inkoopactie!
De bestellingen kunnen ingestuurd worden vanaf nu tot uiterlijk zaterdagmiddag 12.00 Vanaf dan ga ik de facturen in orde maken.
Voor de duidelijkheid ziet je bestelling er zo uit:
1. Een duidelijk overzicht van welke items je wilt bestellen. Dus omschrijving, de kleur, het item nummer (te vinden als je alles in het mandje doet en vervolgens view bag doet) en de maat.
2. Je volledige naam + Fok! nickname.
3. Je woonadres. Dus straatnaam en nummer, postcode en woonplaats.
4. Een telefoonnummer.
Betalingen worden gedaan via overschrijving. Op de factuur staat mijn rekeningnummer vermeld en de termijn, als het geld binnen die termijn niet op mn rekening staat, vervalt je bestelling. . Het bedrag wat je zult betalen bestaat uit: natuurlijk wat je besteld hebt + verzendkosten naar NL (gedeeld over het aantal deelnemers) + BTW + Douanekosten + verdere verzending naar jou.
Bestellingen naar: ae.inkoopactie@gmail.com (NIET meer naar het vorige adres)
Tot zover doen mee:
Aenas
Freak_66
jayson
Heb je al wel gezegd dat t je leuk lijkt, zeg t nog een keer
Shop on!
ik vind A&F ook leuker.. opzich is AE niet verkeerd, maar vind het toch wel minder..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
.....
Ben benieuwd naar de kleding. Ik zelf vind A&F net toch even wat leuker![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:52 schreef Coconut het volgende:
Teveel
Ik post morgenmiddag wel even foto's, ga nu naar bed; moet om 5 uur weer op.
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 06:23 schreef Coconut het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
als je normaal m of l hebt zou ik nou medium nemen, heb de vorige x een paar dingen in medium en een hoodie in l besteld, maar l valt toch te groot voor mij..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:01 schreef jayson het volgende:
enne ik zie bij Size Chart dat ik Small nodig heb voor Tops. klopt dat wel? want in Nederland heb ik meestal medium of large...
ik dacht eraan om maar gewoon medium te nemen, ietsje te groot is niet zo heel erg toch...
Ik hield met alledrie al rekening, maar gezien die A&F (die nu toch goed schijnt te gaan) zal ik de track&trace nu echt heel goed in de gaten houden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een paar leuke tipjes voor jou.
1 zorg dat je van iedereen zijn/haar geld binnen hebt
2 houd de zending via track en trace goed in de gaten kijk maa naar A&F zending.
3 als je naar de users gaat versturen. Zet er een retour adres op in geval dat een zending fout gaat. dan sturen ze dat retour naar jou.
Ben benieuwd naar de kleding. Ik zelf vind A&F net toch even wat leuker![]()
Ja, stuur nu inderdaad die vier puntjes. De prijzen bepaal ik van 't weekend pas. Shipping wordt dan pas duidelijk hoe het zit. Ook de koers van de dollar.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:47 schreef jayson het volgende:
vraagje aan pseudovlaming:
ik hoef op dit moment dus alleen nog maar die 4 punten naar je te mailen he?
want prijs enzo kan je pas vaststellen als bekend is wie allemaal meebestelt en hoeveel kledingstukken toch?
ben 1.88, dun maar niet heel erg smalquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:44 schreef jayson het volgende:
hoe lang ben jij als ik vragen mag, aenas?
ik zelfde postuur ongeveer en 1,86 dus dat wordt medium, bedanktquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:47 schreef Aenas het volgende:
[..]
ben 1.88, dun maar niet heel erg smal
Hm, ik ben 1.85 en hoewel ik een vrij normale breedte heb en niet dik ofzo ben moet ik toch echt aan de L bij AE wil het niet gay en strak zitten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:10 schreef jayson het volgende:
[..]
ik zelfde postuur ongeveer en 1,86 dus dat wordt medium, bedankt
ik ben best smal en dun... bij de size chart neigde ik ook eerder naar small dan medium, behalve bij de armen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:52 schreef Speth het volgende:
[..]
Hm, ik ben 1.85 en hoewel ik een vrij normale breedte heb en niet dik ofzo ben moet ik toch echt aan de L bij AE wil het niet gay en strak zitten.
jawohlquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:38 schreef jayson het volgende:
[..]
ik ben best smal en dun... bij de size chart neigde ik ook eerder naar small dan medium, behalve bij de armen...
maargoed, je hebt dus kleding van ae waardoor je dit weet?
Mooi, mooi.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:02 schreef jayson het volgende:
ik heb de volgende artikelen besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en welke hebben jullie besteld? ben wel nieuwsgierig...![]()
Nou, kom op dan met je bestellingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:50 schreef T1andonly het volgende:
Als er nog plaats is dan zou ik ook eventueel willen mee bestellen...
Ik zal kijken of ik iets kan vinden en als ik voor vanavond niet besteld heb dan doe ik deze ronde niet mee...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:59 schreef pseudovlaming het volgende:
quote:
Die jas en hoodie zijn erg tof. Die broek is niet mijn ding. Maar soit, goede keuzequote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:55 schreef Aenas het volgende:
Ik heb dit op mn lijstje staan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |