Dat is balen!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:20 schreef TheVotary het volgende:
Kan gebeuren.
Ik heb me vervanging nog niet binnen. Ben ook bang dat het niet gaat komen en dat ze gewoon het geld voor de zwembroek gaan terugstorten. Ik had drie vervangende art. opgegeven en alledrie zijn ze niet meer in de goede maat op de site verkrijgbaar. Jammer maar helaas...
Wat is jouw e-mail adres? dan stuur ik je een mail over hoe we het verder gaan doen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:24 schreef Westlife-fan het volgende:
Ik heb ook wel interesse!
is even duur tochquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:20 schreef pseudovlaming het volgende:
Persoonlijk vind ik Hollister weer wat minder. Ik vind dat net weer iets te surferig. A&F is daarentegen ook erg mooi, maar zoo duur (nouja... veel geld in ieder geval)
Hollister is 25 dollar per tee en 30 voor een polo.quote:
quote:AE Bottle Opener Belt
$14.50
Style: 0223-0189
100% Cotton
Made of cotton web fabric, this belt features a metal buckle that doubles as a bottle opener. Thread the metal end of the belt through the underside of the metal buckle, then clasp the top of the plaque buckle in place to secure. Buckle features an embossed eagle icon. 1 1/2 inches wide.
Heb je net een mailtje gestuurd met de dingen die ik wel zou willen, zou gaaf zijn als het doorgaat!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:00 schreef pseudovlaming het volgende:
A&F vind ik ook zeker mooier. Dat is ook zo.
Ik ben wel weer van plan om een inkoop actie te gaan houden. Maar ik wil er niet eerder mee beginnen dan nà 8 september. Vanwege mij herexamens enzo.
De bestellingen insturen kan gewoon, als je er dan voor wilt zorgen dat je bestelling uiterlijk 8 september binnen is. Dan kan ik vanaf de 8ste de facturen in orde maken en mailen.
Bestellingen naar: peter.muller@student.kuleuven.ac.be
Ja zou kunnen, als jij tegen die tijd een geldige discountcode kan vindenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:15 schreef darkie_blue het volgende:
Is het *handig/verstandig* om discountcodes te gebruiken die op internet te vinden zijn? Just wondering
En jij denkt dat alles nog netjes op de site staat rond die datum?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:00 schreef pseudovlaming het volgende:
A&F vind ik ook zeker mooier. Dat is ook zo.
Ik ben wel weer van plan om een inkoop actie te gaan houden. Maar ik wil er niet eerder mee beginnen dan nà 8 september. Vanwege mij herexamens enzo.
De bestellingen insturen kan gewoon, als je er dan voor wilt zorgen dat je bestelling uiterlijk 8 september binnen is. Dan kan ik vanaf de 8ste de facturen in orde maken en mailen.
Voor de duidelijkheid ziet je bestelling er zo uit:
1. Een duidelijk overzicht van welke items je wilt bestellen. Dus omschrijving, de kleur, het item nummer (te vinden als je alles in het mandje doet en vervolgens view bag doet) en de maat.
2. Je volledige naam + Fok! nickname.
3. Je woonadres. Dus straatnaam en nummer, postcode en woonplaats.
4. Een telefoonnummer.
Betalingen worden gedaan via overschrijving. Op de factuur staat mijn rekeningnummer vermeld en de termijn, als het geld binnen die termijn niet op mn rekening staat, vervalt je bestelling. Dus houd rekening met het weekend enzo. Het bedrag wat je zult betalen bestaat uit: natuurlijk wat je besteld hebt + verzendkosten naar NL (gedeeld over het aantal deelnemers) + BTW + Douanekosten + verdere verzending naar jou.
Bestellingen naar: peter.muller@student.kuleuven.ac.be
Is dat blauwe shirt niet deze:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:31 schreef ook_gek het volgende:
Die oranje polo is meesterlijk. MAAR weet je wat ik een nadeel van die site vind en dat hebben veel sites wel. Ze laten die polo zien met dat blauwe ding er onder. Staat perfect maar nergens op die site kan ik dat blauwe ding meer terug vinden. Ik wil bij die oranje polo meteen die combo kunnen bestellen. Dat zou echt beter zijn![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En jij denkt dat alles nog netjes op de site staat rond die datum?
No way![]()
Waarschijnlijk ja. Laten het verder op bovenstaande manier doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:54 schreef Ontopic het volgende:
Ik wil wel wat bestellen, alleen dat is er over een week alweer vanaf waarschijnlijk.
Misschien kun je beter vast een lijst maken met mensen die willen bestellen en ze dan vanaf 5 september hun bestelling laten mailen.
Dat is mooi, ik zal tegen 5 september bekijken of de artikelen die ik wou bestellen er nog zijn en zo niet dan mail ik je dan nog een alternatieve bestelling.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:33 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk ja. Laten het verder op bovenstaande manier doen.
De volgenden doen mee:
Ikzelf
Kollie
Aenas
Mail me even dàt je wilt bestellen. Dan zie ik later je bestelling te gemoet.
Shop ze.
Nou, ik heb al gevonden. Het geeft 15% korting aan (*bij the shopping bag*, of je daadwerkelijk korting krijgt, weet ik niet). Gebruiken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:10 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, als jij tegen die tijd een geldige discountcode kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |