Te laat, het is officieel. Harrie, Harrie, Harriequote:Op maandag 8 augustus 2005 19:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Liever niet
Hij hoort thuis bij Fortuna
hij was immers vorig seizoen (gedeeld) speler van het jaar in schotlandquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Vooral salaris, denk ik. Maar de som zal ook niet misselijk zijn.
quote:Cassano, via libera per la Juve
Per arrivare al talento della Roma e a Panucci il club bianconero potrebbe cedere un big (Trezeguet). Ai giallorossi sarebbero offerti Chiellini e Miccoli
Vieri heeft net getekend bij Milan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:19 schreef Apekoek het volgende:
Vieri naar Ajax
Van der Zwaard naar Kopenhagen
Het zou geweldig zijn maar dit lijkt me meer iets voor het Fata-Morgana-topicquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:19 schreef Apekoek het volgende:
Vieri naar Ajax
Einde discussie dus..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:02 schreef numero_uno het volgende:
Barreto (NEC) ---> Feyenoord
'Maar voor vijf miljoen kom ik echt niet uit de stoel' aldus Hans van Delft (voorzitter NEC)
Kijken hoeveel rechtsbacks we kunnen verzinnen die naar AZ gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:05 schreef cultheld het volgende:
Tim Cornelisse naar AZ.
En Ooijer niet dus?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:57 schreef methodmich het volgende:
Valencia is met Benfica in bespreking over Miguel.
Michael Lameyquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:01 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Kijken hoeveel rechtsbacks we kunnen verzinnen die naar AZ gaan
Hehe wat een onzin. Zo'n clubje als NEC kan geen bod van 5 a 6 miljoen weigeren. Binnen nu en een jaar wil Barreto naar een grotere club en krijg je straks van die toestanden dat ie neit meer bij wil tekenen enzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:02 schreef numero_uno het volgende:
Barreto (NEC) ---> Feyenoord
'Maar voor vijf miljoen kom ik echt niet uit de stoel' aldus Hans van Delft (voorzitter NEC)
NEC weigert 5m, maar gelukkig heeft Feyenoord de spelers voor het uitzoeken die naar de kuip willen komen en die te betalen zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:06 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Hehe wat een onzin. Zo'n clubje als NEC kan geen bod van 5 a 6 miljoen weigeren. Binnen nu en een jaar wil Barreto naar een grotere club en krijg je straks van die toestanden dat ie neit meer bij wil tekenen enzo.
Van 1,5 miljoen naar 5 miljoen in 2 jaar vind ik een aardige investering!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:05 schreef MaxPower het volgende:
En daarbij is Barreto gefinancierd door een steenrijke investeerder, dus als die er geen zin in heeft (of geen goed rendement behaalt) gaat het niet door.
Daarom. Maar zowel Feyenoord als NEC ontkennen dat er een bod is gedaan, dus helaas zal er wel niets aan de hand zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Van 1,5 miljoen naar 5 miljoen in 2 jaar vind ik een aardige investering!
hey gerrard, zie Serie A-topicquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:34 schreef stevengerrard het volgende:
Liverpool is bezig met Hasan salihamiciz en Steed malbranque voor de rechtshalf positie maar ook Solano van Aston villa zou naar LFC kunnen komen...Dit in een ruil met geld + Baros
Zoals ik gisteren meldde was Miguel optie één. Vannacht is de Spaanse delegatie echter weer vertrokken uit Lissabon, want 8 miljoen is te veel. Wilden ze voor Kromkamp ook al niet betalen. Valencia zegt alternatieven te hebben die minder prijzig zijn, dus wellicht komt Ooijer dan in beeld!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:47 schreef P0RN0STAR het volgende:
Valencia is ook al zo op zoek naar een rechtsback, na het afketsen van Jan Kromkamp wordt de club in verband gebracht met Miguel (hier al eerder genoemd) Ooijer, Trabelsi en Heitinga...
Uit zijn glazen bolquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vieri heeft net getekend bij Milan.
Waar haal je dit vandaan, je grote duim?
quote:Martin Jol kan op zoek naar een nieuwe aanvaller. Frederic Kanouté verhuist naar Sevilla, dat de aanvaller voor 6,5 miljoen euro overneemt van Tottenham Hotspur.
De 27-jarige aanvaller tekent een vierjarig contract bij de nummer zes van de Primera División, zo maakte Sevilla op zijn website bekend. De club heeft een gelimiteerde transfersom van 25 miljoen euro opgenomen in de vernitenis.
Kanouté verklaarde vorige week al dat hij het vermoeden had dat The Spurs hem kwijt wilden. Geheel terecht, zo blijkt. De Malinese international met het Franse paspoort speelde de laatste twee seizoenen op White Hart Lane na eerder twee jaar te hebben doorgebracht bij West Ham United. Hij scoorde veertien keer voor Tottenham in 59 competitieduels.
Voor Sevilla is Kanouté de tweede aanvaller die de club inlijft nadat Real Madrid Julio Baptista voor een kleine twintig miljoen had weggekaapt bij de club uit Andalusië. Vorige week huurde Sevilla al Javier Saviola van Barcelona.
bron vi
Nee, joh! Met Mido, Defoe, Keane (wordt overigens wel in verband gebracht met NUFC) en El Hamdaoui heeft Martin Jol de beschikking over vier talentvolle spitsen en Dirk Kuijt is iemand die je haalt voor de basis, niet voor een rotatie-systeem...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:52 schreef sqlsmurft het volgende:
Dirkie Kuijt wellicht nu wel naar Spurs
[..]
Feyenoord gaat niet eens 5 miljoen betalen. Als ze 3,5 voor Landzaat over hebben...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Van 1,5 miljoen naar 5 miljoen in 2 jaar vind ik een aardige investering!
Gaat Liverpool hem hetzelfde betalen als wat hij nu verdient??? Er is overigens meer interesse:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:11 schreef stevengerrard het volgende:
Campbell naar Liverpool als Arsenal hem zijn transfer eis geeft
misschien dat ze hem dan gaan betalen naar zijn niveauquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:01 schreef stevengerrard het volgende:
geen idee maar ik heb het vermoeden dat hij wel wat salaris moet gaan inleveren
Why not??? Het gaat hier om een Sky Sports-nieuwtje dat wordt gebracht (en vertaald) door Voetbalzone.nl.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:47 schreef BobRooney het volgende:
Newcastle heeft Albert Luque bijna binnen
mogen voetbalzone nieuwtjes nog gepost worden hiero![]()
Tot zover het lulverhaal van cultheld dat deze speler miljoenen moest kosten omdat ie eigendom zou zijn van de maatschappij van Abramovic.quote:Schalke 04 staat op het punt Rafael in te lijven. De negentienjarige rechtsback kwam onlangs met de Braziliaanse nationale ploeg uit op het WK onder 20 in Nederland.
Rafael, ook wel Rafinha genoemd, staat nog onder contract bij Coritiba. Maar volgens teammanager Andreas Müller is de transfer van de negentienjarige verdediger bijna rond. De speler is op weg naar Gelsenkirchen.
Müller: 'Naast een medische keuring moet ook nog het transferakkoord met Coritiba ondertekend worden. Als dat zonder verrassingen gebeurt, zal Rafinha in de toekomst het königsblaue tenue dragen.'
Dacht ik ook aan. En ook de verhalen van Steef kloppen dus niet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tot zover het lulverhaal van cultheld dat deze speler miljoenen moest kosten omdat ie eigendom zou zijn van de maatschappij van Abramovic.
Wie zegt dat Schalke hem niet van de Stellar-group heeft gekocht?quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tot zover het lulverhaal van cultheld dat deze speler miljoenen moest kosten omdat ie eigendom zou zijn van de maatschappij van Abramovic.
Volgens DAM bedoelde Steef Rafael Sobis en dat heb ik dus niet goed begrepenquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan. En ook de verhalen van Steef kloppen dus niet.
Bron? De laatste weken zijn me net ff teveel "namen" in verband gebracht met PSV.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:29 schreef MaxPower het volgende:
Luka Modric van NK Dinamo Zagreb wordt gevolgd door Bayern, Juve en... PSV. Wordt daar gezien als opvolger van Niko Kranjcar.
Wat is dat toch met Steef.quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens DAM bedoelde Steef Rafael Sobis en dat heb ik dus niet goed begrepen
Omdat Schalke helemaal niet zo'n heel rijke club is.quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie zegt dat Schalke hem niet van de Stellar-group heeft gekocht?
Ze schijnen volgens vi anders zo'n 5 miljoen te hebben betaald.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat Schalke helemaal niet zo'n heel rijke club is..
mwah vijf is niet zoveel toch?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ze schijnen volgens vi anders zo'n 5 miljoen te hebben betaald.
Voor een 19-jarige rechtsback?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mwah vijf is niet zoveel toch?!
die jongen heeft een hele grote toekomst voor zich. die kunnen ze over drie jaar voor het viervoudige verkopenquote:
Valt mee inderdaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mwah vijf is niet zoveel toch?!
Als Schalke '04 (bijvoorbeeld) zeven miljoen Euro ter beschikking heeft en géén 8 maar wel 5 miljoen Euro kan uitgeven, vind ik dat alleen maar logisch, niets vreemds aan...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:17 schreef MaxPower het volgende:
8 miljoen voor Baros (konden ze niet betalen) en nu 5 voor een rechtsback die zich nog moet bewijzen... Dan vind ik dat wel veel ja.
maar van geel wil hem niet laten gaan... ze kunnen hem dit seizoen nog wel gebruiken zegt 'iequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:24 schreef Joenes het volgende:
Galásek naar Willem II
Het ging even om het feit dat werd beweerd dat hij bezit zou zijn van een bedrijf dat onder leiding van Abramovic staat. Hij zou volgens onze eigen Zuid Amerika kenner onbetaalbaar zijn voor Nederlandse clubs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:17 schreef MaxPower het volgende:
8 miljoen voor Baros (konden ze niet betalen) en nu 5 voor een rechtsback die zich nog moet bewijzen... Dan vind ik dat wel veel ja.
Weer interesse van de Reds in Stelios.quote:Stelios has been linked with a move to the European Champions all summer and it's thought that Reds boss Rafael Benitez will activate a release clause in the midfielders contract by making a £1m bid.
Benitez has insisted for several weeks that his priorities are to sign some defensive cover and a right-winger.
Stelios could solve the latter while Benitez continues to scout Europe for some top class competition for Sami Hyypia and Jamie Carragher.
Yesterday, Benitez confirmed his interest in Stuttgart's Portugese international defender Fernando Meira as well as 20-year-old Danish international Daniel Agger and Cologne youngster Lukas Sinkiewicz.
The Echo reports that Benitez will only move for players if he feel that they match his valuation, something that Agger doesn't at present.
Ik weet niet wat ik hierover moet denken, waarom zou AS Monaco anders 5 miljoen hebben geboden ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:50 schreef snellejelle het volgende:
de spurs hebben drie miljoen voor lee geboden... in zijn contract heeft hij een clausule van 2 miljoen, maar psv wil zelfs 4 miljoen. drie miljoen is niet veel voor Lee zeg!
Ik hoor het net van iemand uit z'n omgeving.quote:
Dat is toch een aanvaller / aanvallende middenvelder en geen back???quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens DAM bedoelde Steef Rafael Sobis en dat heb ik dus niet goed begrepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |