Gaat Liverpool hem hetzelfde betalen als wat hij nu verdient??? Er is overigens meer interesse:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:11 schreef stevengerrard het volgende:
Campbell naar Liverpool als Arsenal hem zijn transfer eis geeft
misschien dat ze hem dan gaan betalen naar zijn niveauquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:01 schreef stevengerrard het volgende:
geen idee maar ik heb het vermoeden dat hij wel wat salaris moet gaan inleveren
Why not??? Het gaat hier om een Sky Sports-nieuwtje dat wordt gebracht (en vertaald) door Voetbalzone.nl.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:47 schreef BobRooney het volgende:
Newcastle heeft Albert Luque bijna binnen
mogen voetbalzone nieuwtjes nog gepost worden hiero![]()
Tot zover het lulverhaal van cultheld dat deze speler miljoenen moest kosten omdat ie eigendom zou zijn van de maatschappij van Abramovic.quote:Schalke 04 staat op het punt Rafael in te lijven. De negentienjarige rechtsback kwam onlangs met de Braziliaanse nationale ploeg uit op het WK onder 20 in Nederland.
Rafael, ook wel Rafinha genoemd, staat nog onder contract bij Coritiba. Maar volgens teammanager Andreas Müller is de transfer van de negentienjarige verdediger bijna rond. De speler is op weg naar Gelsenkirchen.
Müller: 'Naast een medische keuring moet ook nog het transferakkoord met Coritiba ondertekend worden. Als dat zonder verrassingen gebeurt, zal Rafinha in de toekomst het königsblaue tenue dragen.'
Dacht ik ook aan. En ook de verhalen van Steef kloppen dus niet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tot zover het lulverhaal van cultheld dat deze speler miljoenen moest kosten omdat ie eigendom zou zijn van de maatschappij van Abramovic.
Wie zegt dat Schalke hem niet van de Stellar-group heeft gekocht?quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tot zover het lulverhaal van cultheld dat deze speler miljoenen moest kosten omdat ie eigendom zou zijn van de maatschappij van Abramovic.
Volgens DAM bedoelde Steef Rafael Sobis en dat heb ik dus niet goed begrepenquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan. En ook de verhalen van Steef kloppen dus niet.
Bron? De laatste weken zijn me net ff teveel "namen" in verband gebracht met PSV.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:29 schreef MaxPower het volgende:
Luka Modric van NK Dinamo Zagreb wordt gevolgd door Bayern, Juve en... PSV. Wordt daar gezien als opvolger van Niko Kranjcar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |