De bovenstaande lijkt mij veel beter. Zo heeft Roda bijna de complete Hongaarse achterhoede plus international Kah. Wordt leuk na een ronde kwalifivatiewedstrijden: kunnen we met Senden, Brouwers en Lachambre spelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is niet te hopen, die is veel te oud.
quote:Sibon heeft geen trek in Willem II
02 augustus 2005, 19:48
Door: Jelmer Geerds
Willem II heeft voorlopig nog geen nieuwe spits gevonden. De Tilburgers aasden stiekem op Gerald Sibon, maar de aanvaller van PSV heeft geen trek in een overstap naar de Tricolores.
"Sibon staat op onze lijst´´, liet directeur Kees Zwamborn van Willem II weten aan het Algemeen Dagblad. "Maar om eerlijk te zijn hebben we niet het idee dat hij veel trek heeft in Willem II.´´
Ook Heracles zag zich eerder geconfronteerd met een bedankje uit Eindhoven. Sibon had eveneens geen trek om PSV te verruilen voor de promovendus. En dus gaat de zoektocht van Willem II naar een spits door. De Tilburgers vinden dat die positie onder bezet is, zeker omdat Iwan Redan in de voorbereiding een klein beetje teleurstelt.
Heej, ik ga niet naar Galatasaray toe. Dat je het even weet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:58 schreef DutchGooner het volgende:
i can say that Pires is so close to Galatasaray. His manager Jacky Mouyol is in istanbul now. They agreed all the terms;Pires will sign a 2-1 year agreement for 2,5m ¤; tomarrow or later. The only problem for that transfer is Pires' girl friend.Now he is pregnant for 5 month and she dont want to go istanbul;but we know this problem wiil be ok. Wenger does not want him to stay at Arsenal.
We have news from Pires' manager.These are realities.
I wanted to inform you about that transfer.
May be most of you will be angry with me but i am sorry for that..
Aldus de Turkse Steef op een Arsenal-forum.
Lekker weer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Wat heeft Turkije wat Engeland niet heeft?
quote:Bouma en Lucius kunnen naar Premier League
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, woensdag
Wilfred Bouma en Theo Lucius zijn gepolst of ze open staan voor een avontuur in de Engelse Premier League. Diverse clubs hebben geïnformeerd bij het duo waarop beide PSV’ers positief hebben gereageerd en de betrokken clubs gevraagd contact op te nemen met PSV. Ondanks een doorlopend contract tot medio 2008 kan Bouma vanwege een clausule in z’n verbintenis per direct weg uit Eindhoven.
International Lucius staat tot 2007 onder contract, maar wil graag vertrekken bij PSV omdat hij vreest opnieuw op de bank te belanden nu Schalke 04 en André Ooijer niet met elkaar in zee gaan. Het ligt voor de hand dat de Amsterdammer de voorkeur geniet van trainer Guus Hiddink als rechtsachter. De inmiddels fitte Lucius richt zich op die positie omdat hij na twee interlands als rechtsback onder bondscoach Marco van Basten serieus kans denkt te maken op een plaats in de Oranjeselectie voor het WK.
Zou ook wel de giller van de eeuw zijn, vertrekken zonder een officiele wedstrijd te hebben gespeeld.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:22 schreef snellejelle het volgende:
Pierre van Hooijdonk was een week of wat geleden naar Schotland toe voor besprekingen....
geen idee met welke club maar tis wrs niks geworden...
ik was ook wel verbaasd toen ik het hoorde maar was wel humor geweest.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:49 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Zou ook wel de giller van de eeuw zijn, vertrekken zonder een officiele wedstrijd te hebben gespeeld.
Stond die niet ook (een tijd geleden) in de belangstelling van PSV en Bayern München?quote:Andreas Granqvist (20) van Helsingborgs IF
Volgens het forum van FC Twente krijgt ie daar geen contract maar is er belangstelling van een second divison club. Barnsley geloof ikquote:Rahim naar Sheffield United
Ik las dat op het forum van fctwente.net, geen idee of het waar is...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat eerste klopt inderdaad. En het tweede wist ik niet, als Rahim maar verkocht wordt is alles best.
Brouwers op huurbasis naar Paderborn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
De bovenstaande lijkt mij veel beter. Zo heeft Roda bijna de complete Hongaarse achterhoede plus international Kah. Wordt leuk na een ronde kwalifivatiewedstrijden: kunnen we met Senden, Brouwers en Lachambre spelen.![]()
drent en hugo bij veendam, straks promoveren ze nog!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef HeyFreak het volgende:
Hugo van FC Groningen traint mee bij Veendam en kan misschien op amateurbasis hier gaan spelen...
*hoopt*
Dat was al bekend. Vooralsnog is ie qua salaris wat prijzig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:45 schreef RRMH het volgende:
Skysports: Feyenoord was bij de Spurs niet voor Edman, maar voor Pedro Mendes, die zijn plek nu waarschijnlijk aan Davids gaat kwijtraken.
Hamming en Wiekens ook niet te vergeten!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
drent en hugo bij veendam, straks promoveren ze nog!
Hugo op amateurbasis.... Wie had dat gedacht.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef HeyFreak het volgende:
Hugo van FC Groningen traint mee bij Veendam en kan misschien op amateurbasis hier gaan spelen...
*hoopt*
op die manier kan hij elk moment weg gaan als een andere club zich meldtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hugo op amateurbasis.... Wie had dat gedacht.
Michael Owen naar Lyon
owen naar lyonquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hugo op amateurbasis.... Wie had dat gedacht.
Michael Owen naar Lyon
Hehehe als Doc dit ook maar half zo leuk lijkt als mij, ligt ie ook over de grond te rollen van het lachen als dit gebeuren gaat.quote:
tis de keiharde waarheidquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hehehe als Doc dit ook maar half zo leuk lijkt als mij, ligt ie ook over de grond te rollen van het lachen als dit gebeuren gaat.
Toch niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:09 schreef Suijk het volgende:
Stefan Postma naar Fulham.
Het zou een mooie vervanger voor Zenden zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Rochemback is nog altijd eigendom van Barcelona, dus als die hem aan Boro willen verkopen kan Sporting niets doen.
Douala zou best verrassend zijn.
Ricksen te duur in salaris of ?quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:53 schreef methodmich het volgende:
Lamey naar AZ, lukt dit niet, dan Davy De Fauw van Sparta.
Fernando Ricksen was veel te duur, David Mendes da Silva gewoon te duur.
Liever nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:54 schreef Afunados het volgende:
Harry Gommans hoogstwaarschijnlijk naar MVV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |