Wat is dat toch met Steef.quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens DAM bedoelde Steef Rafael Sobis en dat heb ik dus niet goed begrepen
Omdat Schalke helemaal niet zo'n heel rijke club is.quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie zegt dat Schalke hem niet van de Stellar-group heeft gekocht?
Ze schijnen volgens vi anders zo'n 5 miljoen te hebben betaald.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat Schalke helemaal niet zo'n heel rijke club is..
mwah vijf is niet zoveel toch?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ze schijnen volgens vi anders zo'n 5 miljoen te hebben betaald.
Voor een 19-jarige rechtsback?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mwah vijf is niet zoveel toch?!
die jongen heeft een hele grote toekomst voor zich. die kunnen ze over drie jaar voor het viervoudige verkopenquote:
Valt mee inderdaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mwah vijf is niet zoveel toch?!
Als Schalke '04 (bijvoorbeeld) zeven miljoen Euro ter beschikking heeft en géén 8 maar wel 5 miljoen Euro kan uitgeven, vind ik dat alleen maar logisch, niets vreemds aan...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:17 schreef MaxPower het volgende:
8 miljoen voor Baros (konden ze niet betalen) en nu 5 voor een rechtsback die zich nog moet bewijzen... Dan vind ik dat wel veel ja.
maar van geel wil hem niet laten gaan... ze kunnen hem dit seizoen nog wel gebruiken zegt 'iequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:24 schreef Joenes het volgende:
Galásek naar Willem II
Het ging even om het feit dat werd beweerd dat hij bezit zou zijn van een bedrijf dat onder leiding van Abramovic staat. Hij zou volgens onze eigen Zuid Amerika kenner onbetaalbaar zijn voor Nederlandse clubs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:17 schreef MaxPower het volgende:
8 miljoen voor Baros (konden ze niet betalen) en nu 5 voor een rechtsback die zich nog moet bewijzen... Dan vind ik dat wel veel ja.
Weer interesse van de Reds in Stelios.quote:Stelios has been linked with a move to the European Champions all summer and it's thought that Reds boss Rafael Benitez will activate a release clause in the midfielders contract by making a £1m bid.
Benitez has insisted for several weeks that his priorities are to sign some defensive cover and a right-winger.
Stelios could solve the latter while Benitez continues to scout Europe for some top class competition for Sami Hyypia and Jamie Carragher.
Yesterday, Benitez confirmed his interest in Stuttgart's Portugese international defender Fernando Meira as well as 20-year-old Danish international Daniel Agger and Cologne youngster Lukas Sinkiewicz.
The Echo reports that Benitez will only move for players if he feel that they match his valuation, something that Agger doesn't at present.
Ik weet niet wat ik hierover moet denken, waarom zou AS Monaco anders 5 miljoen hebben geboden ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:50 schreef snellejelle het volgende:
de spurs hebben drie miljoen voor lee geboden... in zijn contract heeft hij een clausule van 2 miljoen, maar psv wil zelfs 4 miljoen. drie miljoen is niet veel voor Lee zeg!
Ik hoor het net van iemand uit z'n omgeving.quote:
Dat is toch een aanvaller / aanvallende middenvelder en geen back???quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens DAM bedoelde Steef Rafael Sobis en dat heb ik dus niet goed begrepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |