abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29690558
Tarvarjarvi naar Heerenveen (Fins U21 international, links of centraal in de spits)
pi_29695130
Valencia is met Benfica in bespreking over Miguel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29695347
Tim Cornelisse naar AZ.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29701527
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 14:02 schreef numero_uno het volgende:
Barreto (NEC) ---> Feyenoord

'Maar voor vijf miljoen kom ik echt niet uit de stoel' aldus Hans van Delft (voorzitter NEC)
Einde discussie dus..
too much is not enough....
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:01:08 #130
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29701565
Ik kom weer eens aankakken met Kone. Nu maar eens naar Eindhoven voor de afwisseling.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_29701599
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:05 schreef cultheld het volgende:
Tim Cornelisse naar AZ.
Kijken hoeveel rechtsbacks we kunnen verzinnen die naar AZ gaan
too much is not enough....
pi_29705267
Silva en Elshot zijn vast kandidaten :p Lamey of De Fauw (voor FCG was ie te duur volgens mij) lijken me toch een betere opties.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_29705343
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:57 schreef methodmich het volgende:
Valencia is met Benfica in bespreking over Miguel.
En Ooijer niet dus?
pi_29713491
Marcell Jansen naar Arsenal.

De Gunners zouden al 5 miljoen geboden hebben ( ), maar Gladbach zou 15 miljoen vragen ( ).
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29713920
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:01 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Kijken hoeveel rechtsbacks we kunnen verzinnen die naar AZ gaan
Michael Lamey
Paul Verhaegh
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:47:26 #136
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29714690
Valencia is ook al zo op zoek naar een rechtsback, na het afketsen van Jan Kromkamp wordt de club in verband gebracht met Miguel (hier al eerder genoemd) Ooijer, Trabelsi en Heitinga...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_29717067
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 14:02 schreef numero_uno het volgende:
Barreto (NEC) ---> Feyenoord

'Maar voor vijf miljoen kom ik echt niet uit de stoel' aldus Hans van Delft (voorzitter NEC)
Hehe wat een onzin. Zo'n clubje als NEC kan geen bod van 5 a 6 miljoen weigeren. Binnen nu en een jaar wil Barreto naar een grotere club en krijg je straks van die toestanden dat ie neit meer bij wil tekenen enzo.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:34:16 #138
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29717829
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:06 schreef feyenoord-dude het volgende:

[..]

Hehe wat een onzin. Zo'n clubje als NEC kan geen bod van 5 a 6 miljoen weigeren. Binnen nu en een jaar wil Barreto naar een grotere club en krijg je straks van die toestanden dat ie neit meer bij wil tekenen enzo.
NEC weigert 5m, maar gelukkig heeft Feyenoord de spelers voor het uitzoeken die naar de kuip willen komen en die te betalen zijn.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_29718697
En daarbij is Barreto gefinancierd door een steenrijke investeerder, dus als die er geen zin in heeft (of geen goed rendement behaalt ) gaat het niet door.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 14:12:28 #140
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29718882
Zolang er géén gelimiteerde transfersom is opgenomen in het contract van de speler en de speler zich bij een aanbieding van een geïnteresseerde club niet beroept op positie-verbetering, kan de club alles vragen! Dat Feyenoord dat niet snapt (zie bijvoorbeeld eerder deze zomer ook bij Kalou en Simons) zegt genoeg over de verantwoordelijke mensen binnen de club. De club zal vanzelf kapotgaan aan dit kutbeleid en dat is jammer, Feyenoord is natuurlijk altijd een traditionele concurrent geweest van Ajax en PSV...
pi_29718887
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:05 schreef MaxPower het volgende:
En daarbij is Barreto gefinancierd door een steenrijke investeerder, dus als die er geen zin in heeft (of geen goed rendement behaalt ) gaat het niet door.
Van 1,5 miljoen naar 5 miljoen in 2 jaar vind ik een aardige investering!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29718982
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:12 schreef Suijk het volgende:

[..]

Daarom. Maar zowel Feyenoord als NEC ontkennen dat er een bod is gedaan, dus helaas zal er wel niets aan de hand zijn.
pi_29719466
Liverpool is bezig met Hasan salihamiciz en Steed malbranque voor de rechtshalf positie maar ook Solano van Aston villa zou naar LFC kunnen komen...Dit in een ruil met geld + Baros
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_29719631
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:34 schreef stevengerrard het volgende:
Liverpool is bezig met Hasan salihamiciz en Steed malbranque voor de rechtshalf positie maar ook Solano van Aston villa zou naar LFC kunnen komen...Dit in een ruil met geld + Baros
hey gerrard, zie Serie A-topic
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29719668
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:47 schreef P0RN0STAR het volgende:
Valencia is ook al zo op zoek naar een rechtsback, na het afketsen van Jan Kromkamp wordt de club in verband gebracht met Miguel (hier al eerder genoemd) Ooijer, Trabelsi en Heitinga...
Zoals ik gisteren meldde was Miguel optie één. Vannacht is de Spaanse delegatie echter weer vertrokken uit Lissabon, want 8 miljoen is te veel. Wilden ze voor Kromkamp ook al niet betalen. Valencia zegt alternatieven te hebben die minder prijzig zijn, dus wellicht komt Ooijer dan in beeld!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29719730
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Vieri heeft net getekend bij Milan.
Waar haal je dit vandaan, je grote duim?
Uit zijn glazen bol
pi_29719913
Dirkie Kuijt wellicht nu wel naar Spurs
quote:
Martin Jol kan op zoek naar een nieuwe aanvaller. Frederic Kanouté verhuist naar Sevilla, dat de aanvaller voor 6,5 miljoen euro overneemt van Tottenham Hotspur.
De 27-jarige aanvaller tekent een vierjarig contract bij de nummer zes van de Primera División, zo maakte Sevilla op zijn website bekend. De club heeft een gelimiteerde transfersom van 25 miljoen euro opgenomen in de vernitenis.

Kanouté verklaarde vorige week al dat hij het vermoeden had dat The Spurs hem kwijt wilden. Geheel terecht, zo blijkt. De Malinese international met het Franse paspoort speelde de laatste twee seizoenen op White Hart Lane na eerder twee jaar te hebben doorgebracht bij West Ham United. Hij scoorde veertien keer voor Tottenham in 59 competitieduels.

Voor Sevilla is Kanouté de tweede aanvaller die de club inlijft nadat Real Madrid Julio Baptista voor een kleine twintig miljoen had weggekaapt bij de club uit Andalusië. Vorige week huurde Sevilla al Javier Saviola van Barcelona.

bron vi
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  woensdag 17 augustus 2005 @ 14:56:32 #148
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29720044
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:52 schreef sqlsmurft het volgende:
Dirkie Kuijt wellicht nu wel naar Spurs
[..]
Nee, joh! Met Mido, Defoe, Keane (wordt overigens wel in verband gebracht met NUFC) en El Hamdaoui heeft Martin Jol de beschikking over vier talentvolle spitsen en Dirk Kuijt is iemand die je haalt voor de basis, niet voor een rotatie-systeem...
pi_29720050
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:12 schreef Suijk het volgende:

[..]

Feyenoord gaat niet eens 5 miljoen betalen. Als ze 3,5 voor Landzaat over hebben...
pi_29720664
3.5 ? ik dacht 2 miljoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')