En nu dan??? Gvd een partij wind en de echte regen laat niet op zich wachten hiero (J''dorp)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:20 schreef Leutje het volgende:
Ik stond dus een half uur lang op de dijk. Camera bij me.. Alleen wat verlichte wolken... In het zuiden, oosten EN! westen weerlichten... Krijg ik na alles 1 klap((je)...![]()
J'dorp=Julianadorp...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:25 schreef Leutje het volgende:
Ik denk dat jij dit jaar meer weer extremen hebt gezien dan ik hier in 3 jaar hoorDen helder heeft alleen veel wind als extremiteit. En windkracht 11 is ook al weer 3 jaar geleden ofzo..
Het waait nu behoorlijk door hiero, het zag er naar uit dat het hard zou gaan regenen, maar dat is ook weer gestopt. Nog wel een hoop vuurwerk boven de Noordzee (en de Lange Jaap geeft natuurlijk licht)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:26 schreef Leutje het volgende:
J'dorp wel? TIs hier windstil en droog(centrum)
Hier hetzelfde, wind is ook weer gaan liggen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:51 schreef Leutje het volgende:
Stortbui van 1 minuut
![]()
En meteen weer droog...
idd in Almere dezelfde situatie...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:51 schreef Leutje het volgende:
Stortbui van 1 minuut
![]()
En meteen weer droog...
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:09 schreef DJ_Jazzy_Jeff het volgende:
[..]
idd in Almere dezelfde situatie...![]()
Hopelijk is Duitsland ontploft...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:53 schreef Prowl het volgende:
Ben net wakker geworen van een paar zware holle klappen heel, heel ver weg maar ik denk dat dat ook een km of 60 zal zijn want er is hier niks te zien
---edit---
Nu ik op Blids spion kijk moet het zelfs uit midden duitsland komen maar het holle gerommel is enorm goed te horen!
ehm.. ja.. kijk.. eeh...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:40 schreef dutch-mamma het volgende:
Goedemorgen.
Waar is dat vre-se-lij-ke noodweer nou?![]()
Ach, wie weet krijgen we nog wat mee van het noodweer in Frankrijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:23 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens, voor diegenen die gisterochtend mijn post over Esbeek hebben gelezen...
Dat bleek dus een windhoos te zijn![]()
Esbeek ligt hier verdorie hartstikke vlakbij en wij hadden amper iets...
Al heeft de kermis gisteravond tijdens de onweerbui die aan deze kant van Tilburg slechts schampte wel 20 minuten stil gelegen.
Zal wel weer niet... Of het waait over om in Duitsland nog ff voor wat vuurwerk te gaan zorgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, wie weet krijgen we nog wat mee van het noodweer in Frankrijk![]()
Het zal vast wel jahquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zal wel weer niet... Of het waait over om in Duitsland nog ff voor wat vuurwerk te gaan zorgen.
Wat is dat toch, in Frankrijk onstaat een MCS... Dit activeert heerlijk tot diep in België om bij de NL grens óf ineens af te slaan óf ineens minder actief te worden. Zodra het bordje Duitsland is bereikt begint het weer.... Is dit een boycot tegen ons?quote:
's Goed dat je het meldt. Ik wilde vanavond gaan, maar als er weer zwaar weer op komst is, kan ik het beter uitstellen tot morgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:23 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens, voor diegenen die gisterochtend mijn post over Esbeek hebben gelezen...
Dat bleek dus een windhoos te zijn![]()
Esbeek ligt hier verdorie hartstikke vlakbij en wij hadden amper iets...
Al heeft de kermis gisteravond tijdens de onweerbui die aan deze kant van Tilburg slechts schampte wel 20 minuten stil gelegen.
Zo slecht is wetteronline toch ook niet ? http://www.wetteronline.de/euroradf.htmquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:32 schreef CalamityJane het volgende:
[..]
's Goed dat je het meldt. Ik wilde vanavond gaan, maar als er weer zwaar weer op komst is, kan ik het beter uitstellen tot morgen.
Was trouwens alleen maar een beetje bangmakerij gisteravond. Ik hoop eigenlijk dat het vanavond spannender wordt. Alleen... tsja.... geen fatsoenlijke radar meer om op te kijken, hè. Toch jammer.
Ik ben benieuwd na het *noodweer* van gisterenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:59 schreef DrMarten het volgende:
Ze voorspellen weer kans op onweer vanmiddag/vanavond. Het hevigst in het oosten. Dan zit ik hier in Enschede hopelijk goed
Wat dat betreft hoop ik dat we géén noodweer krijgen vannachtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:15 schreef flugeltje het volgende:
Jeetje zeg, stelletje nachtbrakers. Er is vannacht íeder uur wel een paar keer gepost... (...)
Het gerommel kwam inderdaad achter Keulen vandaan want iemand in Roermond heeft hetzelfde gehoord als mij rond dat tijdstip.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:53 schreef Prowl het volgende:
Ben net wakker geworen van een paar zware holle klappen heel, heel ver weg maar ik denk dat dat ook een km of 60 zal zijn want er is hier niks te zien
---edit---
Nu ik op Blids spion kijk moet het zelfs uit midden duitsland komen maar het holle gerommel is enorm goed te horen!
oeh.. dat ziet er wel leuk uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:15 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
* DemonRage roept naar dat iets in Zuid-België: Niet afdraaien of uitsterven!
Zwaait dat af richting het noorden, of krijgt Rotterdam hier ook nog wat van meequote:
Alles gaat pal naar het noorden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zwaait dat af richting het noorden, of krijgt Rotterdam hier ook nog wat van mee?
Bummerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Alles gaat pal naar het noorden.
Dus er zullen losse buien moeten onstaan, net als in breda dus.
Wat dan boven België zit of ontstaat, zullen de Duitsers dit keer niet van ons afnemen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Alles gaat pal naar het noorden.
Dus er zullen losse buien moeten onstaan, net als in breda dus.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wat dan boven België zit of ontstaat, zullen de Duitsers dit keer niet van ons afnemen.
Die hebben nou genoeg gehad, wat eigenlijk voor ons bestemd was...
quote:Zware onweersbuien, minitornado's en hagelstenen ter grootte van sinaasappels hebben donderdagavond en vrijdag in het midden van Frankrijk voor veel overlast gezorgd. In de omgeving van Auxerre raakten veertien mensen door windhozen gewond.
Zie radar plaatje boven mijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:51 schreef flugeltje het volgende:
Zooo, flugel is weer een knappe meid.. (kapper geweest)
Wel raar hoor, toen ik de kapper binnenstapte scheen de zon en nu is het ineens heel erg bewolkt. Nog behoorlijk benauwd ook trouwens. Misschien een staartje van die bui bij Breda?
Is wel een mooie inderdaad... Zal vast Tilburg weer schampenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zie radar plaatje boven mij![]()
Regen gebiedje trekt momenteel het land in.
NAAST Tilburg dus.... Tss, ik moet toch eens met de Burgemeester gaan praten over dat afweerscherm wat we hier rond de stad blijken te hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Naast tilburg is ook een bui ontstaan uit het niets.
Het gaat momenteel weer snel.
't is gewoon die toren die boven de rest van de stad uitsteekt, die het onweer afschrikt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
NAAST Tilburg dus.... Tss, ik moet toch eens met de Burgemeester gaan praten over dat afweerscherm wat we hier rond de stad blijken te hebben.
Maar je krijgt wel een al activerend gebied over je heen dus wie weetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
NAAST Tilburg dus.... Tss, ik moet toch eens met de Burgemeester gaan praten over dat afweerscherm wat we hier rond de stad blijken te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |