Het gerommel kwam inderdaad achter Keulen vandaan want iemand in Roermond heeft hetzelfde gehoord als mij rond dat tijdstip.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:53 schreef Prowl het volgende:
Ben net wakker geworen van een paar zware holle klappen heel, heel ver weg maar ik denk dat dat ook een km of 60 zal zijn want er is hier niks te zien
---edit---
Nu ik op Blids spion kijk moet het zelfs uit midden duitsland komen maar het holle gerommel is enorm goed te horen!
oeh.. dat ziet er wel leuk uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:15 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
* DemonRage roept naar dat iets in Zuid-België: Niet afdraaien of uitsterven!
Zwaait dat af richting het noorden, of krijgt Rotterdam hier ook nog wat van meequote:
Alles gaat pal naar het noorden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zwaait dat af richting het noorden, of krijgt Rotterdam hier ook nog wat van mee?
Bummerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Alles gaat pal naar het noorden.
Dus er zullen losse buien moeten onstaan, net als in breda dus.
Wat dan boven België zit of ontstaat, zullen de Duitsers dit keer niet van ons afnemen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Alles gaat pal naar het noorden.
Dus er zullen losse buien moeten onstaan, net als in breda dus.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wat dan boven België zit of ontstaat, zullen de Duitsers dit keer niet van ons afnemen.
Die hebben nou genoeg gehad, wat eigenlijk voor ons bestemd was...
quote:Zware onweersbuien, minitornado's en hagelstenen ter grootte van sinaasappels hebben donderdagavond en vrijdag in het midden van Frankrijk voor veel overlast gezorgd. In de omgeving van Auxerre raakten veertien mensen door windhozen gewond.
Zie radar plaatje boven mijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:51 schreef flugeltje het volgende:
Zooo, flugel is weer een knappe meid.. (kapper geweest)
Wel raar hoor, toen ik de kapper binnenstapte scheen de zon en nu is het ineens heel erg bewolkt. Nog behoorlijk benauwd ook trouwens. Misschien een staartje van die bui bij Breda?
Is wel een mooie inderdaad... Zal vast Tilburg weer schampenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zie radar plaatje boven mij![]()
Regen gebiedje trekt momenteel het land in.
NAAST Tilburg dus.... Tss, ik moet toch eens met de Burgemeester gaan praten over dat afweerscherm wat we hier rond de stad blijken te hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Naast tilburg is ook een bui ontstaan uit het niets.
Het gaat momenteel weer snel.
't is gewoon die toren die boven de rest van de stad uitsteekt, die het onweer afschrikt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
NAAST Tilburg dus.... Tss, ik moet toch eens met de Burgemeester gaan praten over dat afweerscherm wat we hier rond de stad blijken te hebben.
Maar je krijgt wel een al activerend gebied over je heen dus wie weetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
NAAST Tilburg dus.... Tss, ik moet toch eens met de Burgemeester gaan praten over dat afweerscherm wat we hier rond de stad blijken te hebben.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:51 schreef flugeltje het volgende:
Zooo, flugel is weer een knappe meid
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Dr_Flash dacht dat je een kerel was![]()
![]()
Hé niks over die toren hč!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
't is gewoon die toren die boven de rest van de stad uitsteekt, die het onweer afschrikt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Dr_Flash dacht dat je een kerel was![]()
![]()
Ik zie nergens ronde hoeken, verkleinende woorden dus JAquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Heb ik wel vaker hier overigens... Wellicht heb ik een wat mannelijke poststijl![]()
Dan zou die hier al moeten zijn? Tis hier al zo warm...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:01 schreef DemonRage het volgende:
Als je goed kijkt, zie je het koufront liggen:
[afbeelding]
(grensgebied tussen ZW-wind en W-wind)
quote:APELDOORN - De extreem hoge luchtvochtigheid van dit moment bezorgt de brandweer onverwacht hoofdbrekens. Automatische brandmelders blijken 'aan te slaan' op de combinatie van hoge temperaturen en hoge luchtvochtigheid. Als gevolg daarvan worden de meldkamers overspoeld met valse meldingen. "We worden er aardig horendol van", zegt Henk - Jan de Keizer van de brandweer Noord - en Oost - Gelderland. "Op een normale avond komen er tussen de vijf en tien automatische meldingen binnen. Woensdagavond waren dat er zeventig. Allemaal loos alarm. Maar we moeten er wel voor uitrukken.".
Bij de meldkamers van andere brandweerkorpsen is het verschijnsel bekend, al ligt het aantal loze meldingen daar minder hoog. Helga Gerrits van de regio Gelderland-Zuid: "Wij kennen het verschijnsel al jaren. Zo extreem als in Apeldoorn hadden wij het woensdagavond gelukkig niet. Er zijn zeventien meldingen binnengekomen. Normaal zijn dat er vijf é tien."
De meldkamers kunnen het vermoedelijk vanaf vanavond rustiger aan doen. MeteoConsult in Wageningen voorspelt dat de extreem hoge luchtvochtigheid dan voorbij is.
Bron: de Gelderlander
Alles zakt inelkaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:06 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens aan... dit begint ergens op te lijken!
En dat trekt naar het noorden!
Dan heb jij vast een andere laatste update dan wij?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Alles zakt inelkaar.
Zag net de laaste update
Nope, was dat maar waar.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan heb jij vast een andere laatste update dan wij?
Waar baseer je dat op Speedy? dat alles afneemt?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope, was dat maar waar.
Maar goed waar maak ik me druk om
Hier komt iig toch niks
Radar radar radarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:13 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op Speedy? dat alles afneemt?
haha, voor 90 ct niet de betrouwbaarstequote:
2 zielen 1 gedachte?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die ene van 90 cent?Die geloof ik niet..
![]()
Ik ben bezig met een boycot... Jullie moeten me maar op de hoogte houdenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die ene van 90 cent?Die geloof ik niet..
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |